PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Ture-Time Guard



makaramus
07/10/2010, 13:32
evet arkadaşlar öneri kısmı kalktığından buraya yine bi hero yazıyom.
http://www.hiveworkshop.com/forums/resource_images/11/icons_10514_btn.jpg

Zamanın özellikle void ve weaver tarafından değiştirildiğini farkeden muhafızlar gardiyan tureyi yollarlar ve ona zamanı koruması görevini verirler.fakat her ne kadar voidtende weaverdanda güçlü olsada 2sini aynı anda yenemeyeceğinden sentinele katılır.
Sözleri:
doğarken:
If u stay with me so long, u will know my time jokes
yürürken/tıklandığında:
be careful.
i know your moves
follow me
the time is mine
it is Darkterrors time move.Follow me
wait!did you see it?
I have come here to hunt Darkterror and Anub'seran.
Darkterror, you will die in this war.I will erase you in the time.
saldırırken dedikler:
Catch him!
Attack!
Time is my power.
Is it the Weaver?Kill it!

daha fazla söz yazacam gelelim özelliklere

STR:22+2.2
Agi:18+2.1
int:22+2.2
range:melee
ms:330
dmg:30-60(max dmg yüksek diceksiniz fakat dikkat edin min damagesi çok düşük bir hero :))
time hammer
http://www.hiveworkshop.com/forums/resource_images/10/icons_9716_btn.jpg

ture yere vurur ve bu darbe sebebiyle etraftaki düşman ünitler hasar alır ve 2 sn önceki yerlerine dönerler.hasar türü puredir.ve büyü dost düsman fark etmez tüm negatif ve pozitif buffları siler.kendi geriye dönmez.

1)75 dmg
2)125 dmg
3)175 dmg
4)250 dmg

aoe:550

manacost:100
cooldown:40

time switcher
http://www.hiveworkshop.com/forums/resource_images/12/icons_11731_btn.jpg

kurallara karşı olsada ture zamanı düzeltmek için bazen değiştirmek zorundadır.bu gücü ona seçtiği bir bölgeye haraket sağlar.fakat bunun için cezasını çekmelidir ve değiştirdiği zaman kadar enerjisini verir.

1)max 500 range ışınlanır
2)max 800 range ışınlanır
3)max 900 range ışınlanır
4)limiti yoktur.

cooldown:15
mncost:10 range başına 5

Slow seconds
http://www.hiveworkshop.com/forums/resource_images/12/icons_11772_pas.jpg
bu büyü eğer bir düşman büyüsü 259 aoe yaklaşırsa biz hızlanırken bizden başka herkez (dost düşman büyü fark etmez hepsi) max 200 ms düşer.aynı zamanda büyü %15 ihtimalle büyülere karşı miss sağlar.

1)2 snliğine slow
2)3snliğine slow
3)4 snliğine slow
4)4snliğine slow

hesaplaması nsl:hesaplama şekli bizim doğal msimizle ilgili.diğelim 400 koşuyoz.msimiz 200 artacak fakat max 522 çıktığı için kalan 78 msi etraftaki bütün büyü ve ünitlere - ms olarak yayıyoruz.
yani diğelim 400koşerken basarsak 370 msi olan biri 292 mse düşer.büyüler içinde aynısı geçerlidir.

cooldown:8
mncost:70 50 30 0

fast move:
http://www.hiveworkshop.com/forums/resource_images/10/icons_9616_btn.jpg

bu büyü turenin düşman ünitlere belli bir rangeden ulaşmasını sağlar ve belli bir hasar vurur.
1)200 dmg
2)300 dmg
3)400 dmg

aganim ile cooldown etkisizdir.mana costuda azalıtır.
cooldown:2(N/A*)
manacost:300 400 500 (250* 350* 400*)
range:200-900(yani kişi 200 rangeden yakınsa ulti atamayız)

tavsiye ettiğim itemler:
1)phase boot
2)force staff(ultimizi 2 kere atmak için uygun olacaktır)
3)shiva(direk düşmanın arasına giren bi hero isek bence kasılmalı)
4)bkb
5)etheral(agisi gzl bi hero ayrıca çok yüksek damage vuran 1 ulti bence kasılmalı),
6)meka/hot(can ihtiyacımızı gideririz)


önemli noktalar:slow second büyüsü aktifken phase boot basarsak bişi olmaz fakat phase basılıyken slow çalışırsa fazlalık ms etrafa yayılır.
time switcher eğer mnmiz yetmezse mnmiz 100 olarak basmadan önceki yerimize döneriz.
force staff kendimize basarsak yerimizde sayarız başka bişi olmaz.
slow büyüsü anlık büyülere değil bize doğru yaklaşan büyülere çalışır örn:mirananın oku.
düşüncelerinizi bekliyom :)

stop büyüsünü sildim yerine slow koydum :)

dostları:
dark seeker:ms büyüsüyle herkez slowlanınca kendine basıp 522 yapa bilir veya bize basıp herkezin msini 200 düşüre biliriz.
witch doctor:slow çalışınca ulti atıp düşmanlar ona büyü yetişene kdr yüksek zarar vere bilir çünkü witchin büyüsü ünit olsada max speed çalışan bir ünit :).
furion:-ms büyüsü onun tpsini yavaşlatacak bişi değil o yüzden onun için yakalamak çok rahatlaşır.
bunun yanında tüm blinkerler dostumuzdur.

düşmanlar:en büyük düşmanımız:lion çünkü her nekadar büyü missimiz olsada lion bize hex atarsa yüksek bir ms kaybı yaşayacağımızdan herkez normal hızına dönecektir.
bunun yanında bütün hex,slow,blink herolar düşmanımızdır.

Sprivia
07/10/2010, 13:41
ne zevk alıyosunuz hero yapmaktan??

makaramus
07/10/2010, 13:43
ne zevk alıyosunuz hero yapmaktan??

sen almıyorsan cvp yazmadan geç ben bazen yolluyom playdotaya tmmı.hem biraz vakit öldürüyom hemde belki beğenilir pd tarafından yollarsam :cool:


not:arkadaşlar biraz yorum yazın ben bu heroyu yollamayı düşünüyom çünkü bir siteden çeviri yaptırıp :D

StrideR
07/10/2010, 16:51
Stop!!! skilli imba.. ayrıca oyunda zaten timer olarak yapılmış bir hero var.. faceless void! time walk, time lock.. ayrıca ultisi de küre şeklinde bir boşluk oluşturur ve o boşlukta timer (void) hariç hiç kimse hareket edemez.. şuana kadar yaptığın tek düzgün hero diyebilirim xD ama bunu da icefrog'un kabul edeceğini sanmıyorum :)

Neveraeh
07/10/2010, 16:56
ne zevk alıyosunuz hero yapmaktan??

aynen ya :D

makaramus
07/10/2010, 16:59
Stop!!! skilli imba.. ayrıca oyunda zaten timer olarak yapılmış bir hero var.. faceless void! time walk, time lock.. ayrıca ultisi de küre şeklinde bir boşluk oluşturur ve o boşlukta timer (void) hariç hiç kimse hareket edemez.. şuana kadar yaptığın tek düzgün hero diyebilirim xD ama bunu da icefrog'un kabul edeceğini sanmıyorum :)

stop skilinde kimseye vuramayız ayrıca stop skili bizim ulti dışındaki tek düzgün büyümüz ve büyü cdsi olan bir pasif skill yani dielim karsıda gyro var gyro roketi atar zmn dururnca rokete vuramayacaz kaçak desek kaçamayacaz çünkü roket ünit bize patrollanmış bir ünit ve bu arada skilö her büyüde durdurmuyo mesela pudge yeri yakarak bize yaklaşırsa durur fakat ısırırsa zmn durmuyo.çünkü pudgenin ultisinin bir haraket hızı yok o anında yapıyo furionda öle anında yetiştiriyo büyüsünü fakat dielim zeus yıldırımlarıyla bize bir sekme gönderirken kaça biliriz aynı şekilde lichle necronun büyülerinden fakat %40 ihtimal var dikkat et ona :).nie %40 derseniz sebebi voidten güçlü görünmesi lzm (olmasa bile öyküsünde güçlü olduğu için)ayrıca büyünün mantığı heronun yakalanmasının zorlaşması için bu hero anti mage gibi bişi özetten hem bırakmıyo hem yakalanmıyo :)
fakat stopu değiştirmemde zayıflata bilirim önerin varsa söle çünkü heronun tek savunması o dene bilir bir takıma.bu arada stop büyüsü dostlarımızıda uyutur onu vurgulayamda :)

bu arada genel açıdan bakarsak zamanın değiştirilmesi yanlış olduğundan birinin voide dur demesi gerektiğini düşündüm(mantıken yani).war3tede yapılmış bisidir bu ılldan hapisten kaçınca maive shadowsong onu hapse atmak elfler tarafından yollanır.öle bir mantık bir suçlu varsa onun peşinden giden biri olmalı bence :)

DİKKAT:stop büyüsü aslında puckla voidin karışımından doğuyo dikkat ederseniz oysaki stop birçok büyüden korumazken puck hepsini engelleye biliyo dikkat çekerim

MetoLeto
07/10/2010, 17:40
ne zevk alıyosunuz hero yapmaktan??

+185948974

makaramus
07/10/2010, 17:55
+185948974

yhavvv beyenmiyorsanız cevap yazmayın abi bune ayrıca size ne yapılır yapılmaz.

lordsword
07/10/2010, 19:11
yhavvv beyenmiyorsanız cevap yazmayın abi bune ayrıca size ne yapılır yapılmaz.

Bence tamamında haklısın:o:o

Halloween
07/10/2010, 20:24
usta oke biraz sakinleş hani sn söle çeviriyi bn yaparım sn raad ol yani xD bi de bi ara söle nası yapacaımı bn de alxi fln yollarım özelden atarsn fln

makaramus
07/10/2010, 20:38
usta oke biraz sakinleş hani sn söle çeviriyi bn yaparım sn raad ol yani xD bi de bi ara söle nası yapacaımı bn de alxi fln yollarım özelden atarsn fln

saol yapınca adın geçer fakat bide öneri alsam heroya başkalarından fena olmaz :P

Akro
07/10/2010, 21:15
valla ben beğenmedim dengesiz olmuş. 4 sn mapin donması boru değil. TP casting time 3 snyken ölmez 7 lwldan sonra :D

makaramus
07/10/2010, 21:18
valla ben beğenmedim dengesiz olmuş. 4 sn mapin donması boru değil. TP casting time 3 snyken ölmez 7 lwldan sonra :D

heroya tp ve travel kasılması yasaklandı uyarı için saol :)
ayrıca dagger lotarda yasaklandı

MetoLeto
07/10/2010, 23:15
Oha TP yasaklandı Lothar yasaklandı???

Hapkido
08/10/2010, 08:47
Kusura bakma ama 3. skill yapılan tüm heroların skillerinden bile imba olmuş bence. İkincisi dagger, tp, travel ve lothar ın da yasaklanması gerçekten mantıksız olmuş. O zaman Ghost specter Manta ve Force staff da yasak et. Bunlarla da zamanı durdurduktan sonra kaçabilirsin.

makaramus
08/10/2010, 12:44
Kusura bakma ama 3. skill yapılan tüm heroların skillerinden bile imba olmuş bence. İkincisi dagger, tp, travel ve lothar ın da yasaklanması gerçekten mantıksız olmuş. O zaman Ghost specter Manta ve Force staff da yasak et. Bunlarla da zamanı durdurduktan sonra kaçabilirsin.

ghost scepter fiziksel damage bloklar büyüsel damageyi engellemez.
force yasak değil fakat kendimize atamıyoz
tp yasak olma sebebi 3 snde tp oluyoz büyü 4 sn zmn durur durmaz kaçarız
lotar belki ilerde kaldırırırm.bu arada o büyü her büyüye çalışmıyo yani örnek verem balanar slowlarsa hiç bişi olmaz fakat necro heal atarsa heali bize 100 range yaklaşırsa zaman durur.durunca saldırı yapamayız.yada 3.büyüyü belli herolara çalışan bir blok büyüsüde yapa bilirim.evet ben onu yapam o halde 3. büyüyü değiştiriyom.

not:aslında mantada yasaklayacaktımda mantıksız olur dedim :D.nese büyüyü değiştirdim artık sadece force bastığımızda yerimizde kalıyoz fakat enemy basarsa haraket ediyoz dostlarmız basamaz.yinede kendi forcemizle BİZDEN BAŞKA her üniti haraket ettire biliriz.

Halloween
08/10/2010, 14:56
heroya tp ve travel kasılması yasaklandı uyarı için saol :)
ayrıca dagger lotarda yasaklandı

yk artık leBron ciddi msn ama skiller fna diil replikler için yardımcı o0labilirim

makaramus
08/10/2010, 15:30
yk artık leBron ciddi msn ama skiller fna diil replikler için yardımcı o0labilirim

eski post artık serbest sadece force staff kendimize basarsak yerimizde duman basıcaz o kadar artk stop skili slow büyüsü oldu.
repliklere gelince imla hataları dışında bence iyi oldu :D

tolexis
08/10/2010, 16:31
ultiyi spamla dur 200 range ne ki ?

FrozenDarkness
08/10/2010, 18:17
ne zevk alıyosunuz hero yapmaktan??Kendi kurallarını koyacağına varolan kurallara uymak diyosun? Kendi yemeğini yapacağına başkasınınkini yemeyi tercih ediyorsun? Kendin resim yapacağına başkalarının sanatını ağır bir şekilde eleştirmek diyorsun? Madem bir fikri saçma buluyorsun bir kişiyi rahatsız etmeden dile getir bunu.Ben bile rahatsız oldum şu yazmış olduğun cümleden.Arkadaşım senin hayal ettiğin bir heroyu oyunda görmek hoşuna gitmez mi? Hatta oyunda o heroyla bi güzel estikten sonra.İşte bu be! benim herom budur demez misin? Öyle olmassa aynaya geçip ben insanmıyım diye bir sor.Ayrıca bu arkadaş gibi düşünen herkes böyle yapsın çok geç olmadan.

Bu arada hero ile ilgili yorumuma gelince.Biraz imba olmuş gibi genel olarak.Özellikle Stop skili karşı takımı çileden çıkarır.Silencer vatandaşı işinden eder :) Birde zaman tabanlı bir heromuz var zaten ama imkansız diye bir şey yoktur ;)

makaramus
08/10/2010, 19:15
Kendi kurallarını koyacağına varolan kurallara uymak diyosun? Kendi yemeğini yapacağına başkasınınkini yemeyi tercih ediyorsun? Kendin resim yapacağına başkalarının sanatını ağır bir şekilde eleştirmek diyorsun? Madem bir fikri saçma buluyorsun bir kişiyi rahatsız etmeden dile getir bunu.Ben bile rahatsız oldum şu yazmış olduğun cümleden.Arkadaşım senin hayal ettiğin bir heroyu oyunda görmek hoşuna gitmez mi? Hatta oyunda o heroyla bi güzel estikten sonra.İşte bu be! benim herom budur demez misin? Öyle olmassa aynaya geçip ben insanmıyım diye bir sor.Ayrıca bu arkadaş gibi düşünen herkes böyle yapsın çok geç olmadan.

Bu arada hero ile ilgili yorumuma gelince.Biraz imba olmuş gibi genel olarak.Özellikle Stop skili karşı takımı çileden çıkarır.Silencer vatandaşı işinden eder :) Birde zaman tabanlı bir heromuz var zaten ama imkansız diye bir şey yoktur ;)

ilk olarak teşekür ederim zaten o hak ettiğini buldu ban yiyererk
2. olarak stop büyüsü slow second büyüsü olarak değiştirildi artık bize büyü gelirken +200ms veriyo fakat max speed olmasına rağmen eğer hala +speed ala biliyorsak bunu bütün haritadan çıkartıyoz.slow second büyüsü tüm büyülerede işliyo.

zaman tabanlı olsada bu heroya sadece voide işleyen bir güç koymayı düşünüyom mesela sadece voidin back stabinden etkilenmeme yada weavere karşı weaver ulti atınca time hammerle canını eski halina getirme gibi bişi düşünüyom tmm zaman tabanlı olabilir bir hero fakat dikkat et:
sentinel dps strsi:tiny
scourge dps strsi:balanar
sentinel healer herosu:chen
scourge healer herosu:necro/warloc
sentinel tank:cent
scourge tank:pudge

özetlersek her bir kategoriden 2şer tahane var zaman tabanlı var die tutturuyorsan dikkat çekerim clinkz ve leoricte 2 iskelet bide pugna tabi.gondarla r2 de invisiyle ünlü 2 avcı.

sana şunu soruyom nie olmasın :D

bu arada stop büyüsünü tekrar ediyom kaldırdım yeni büyüsü bence daha uygun oldu :)

makaramus
08/10/2010, 19:16
ultiyi spamla dur 200 range ne ki ?

200 range melee bir hero için sorun demektir eğer karşında magnatur varsa ultiyi atmakta sorun yasarsın demektir bide naix olsun sonra hem slowundan hem imonesinden dayak ye :D

bu arada ulti spam olduğu için mn costu aşırı fazla 1 str herosu için dikkat et 500 mn yani 4 defadan fazla atamaz bence bir kerede :D

PacMan
08/10/2010, 19:31
ilk olarak teşekür ederim zaten o hak ettiğini buldu ban yiyererk
2. olarak stop büyüsü slow second büyüsü olarak değiştirildi artık bize büyü gelirken +200ms veriyo fakat max speed olmasına rağmen eğer hala +speed ala biliyorsak bunu bütün haritadan çıkartıyoz.slow second büyüsü tüm büyülerede işliyo.

zaman tabanlı olsada bu heroya sadece voide işleyen bir güç koymayı düşünüyom mesela sadece voidin back stabinden etkilenmeme yada weavere karşı weaver ulti atınca time hammerle canını eski halina getirme gibi bişi düşünüyom tmm zaman tabanlı olabilir bir hero fakat dikkat et:
sentinel dps strsi:tiny
scourge dps strsi:balanar
sentinel healer herosu:chen
scourge healer herosu:necro/warloc
sentinel tank:cent
scourge tank:pudge

özetlersek her bir kategoriden 2şer tahane var zaman tabanlı var die tutturuyorsan dikkat çekerim clinkz ve leoricte 2 iskelet bide pugna tabi.gondarla r2 de invisiyle ünlü 2 avcı.

sana şunu soruyom nie olmasın :D

bu arada stop büyüsünü tekrar ediyom kaldırdım yeni büyüsü bence daha uygun oldu :)

sen harbi malsın.git bak ping konusuna.konuyla ilgili alakasız mesajdan ban yedi adam.buraya yazdığından ceza puanı almadı.

makaramus
08/10/2010, 21:52
sen harbi malsın.git bak ping konusuna.konuyla ilgili alakasız mesajdan ban yedi adam.buraya yazdığından ceza puanı almadı.

ben buraya yazdığından ban yedi die bişimi dedim???hayır.sadece o hak ettiğini buldu dedim bilik bilmeden konuşma lütfen

Halloween
09/10/2010, 20:33
eski post artık serbest sadece force staff kendimize basarsak yerimizde duman basıcaz o kadar artk stop skili slow büyüsü oldu.
repliklere gelince imla hataları dışında bence iyi oldu :D

bilgiçlik taslamak gibi olmasn ama şole daha doğru olabilirdi:

Be careful.
I know your moves.
Follow me.
The time is mine.
It is the Darkterror's Time Walk? Follow me!
Wait! Did you see it?
I have come here to hunt Darkterror and Anub'seran.
Darkterror, you will die in this war.I will erase you in the time.
saldırırken dedikler:
Catch him!
Attack!
Time is my power.
Is it the Weaver?Kill it!

Not:Weaver'ın cinsiyetini bilemediimiz için "he" yerine "it" dedim.

bn de bir replik önerisinde blunacağım:

If u stay with me so long, u will know my time jokes.

tolexis
09/10/2010, 20:39
200 range melee bir hero için sorun demektir eğer karşında magnatur varsa ultiyi atmakta sorun yasarsın demektir bide naix olsun sonra hem slowundan hem imonesinden dayak ye :D

bu arada ulti spam olduğu için mn costu aşırı fazla 1 str herosu için dikkat et 500 mn yani 4 defadan fazla atamaz bence bir kerede :D

Bloodstone kassın shiva kassın bi sorun cıkmaz 10 kere atar hem aynı kısıye değil combatlarda karşı takım dip dibemi ? nukera tanka nukera tanka lichin ultisi işte .

makaramus
09/10/2010, 20:54
bilgiçlik taslamak gibi olmasn ama şole daha doğru olabilirdi:


It is the Darkterror's Time Walk? Follow me!


bn de bir replik önerisinde blunacağım:

If u stay with me so long, u will know my time jokes.

replik önerin gzl fakat 2 hata var su yazdığım üstteki bnm kelimemde 1.si o soru deildi 2. olarak soru olsa bile is it the darkterror's time walk olmazmı :D

fakat evet sevdim ekini onu doğarken sölediğine koyam :)

makaramus
09/10/2010, 20:55
Bloodstone kassın shiva kassın bi sorun cıkmaz 10 kere atar hem aynı kısıye değil combatlarda karşı takım dip dibemi ? nukera tanka nukera tanka lichin ultisi işte .

tmm zaten heronunn taktiği o abi ona göre düşündüm fakat 1 stunlık iş adamın :D
blood stone + shiva kasan her hero ztn oyunun ilerisindeyse alabilir karsı teamde buna karsılık bkb kassın naapacaz bakalım :D

not: 10 kere atması için 5000(4000*) mn harcaması gerekir yani 6 tahane shiva/blood stone kassada başaramaz 10 ultiyi :D

tolexis
09/10/2010, 20:56
tmm zaten heronunn taktiği o abi ona göre düşündüm fakat 1 stunlık iş adamın :D
blood stone + shiva kasan her hero ztn oyunun ilerisindeyse alabilir karsı teamde buna karsılık bkb kassın naapacaz bakalım :D

bu boyle gider ulti imba ve sacma bence

makaramus
09/10/2010, 21:01
bu boyle gider ulti imba ve sacma bence

sonradan yazdığım notu okumanı tavsiye ederim replik hataları düzeltildi bu arada sağol hallowen

StrideR
09/10/2010, 21:10
stop skilinde kimseye vuramayız ayrıca stop skili bizim ulti dışındaki tek düzgün büyümüz ve büyü cdsi olan bir pasif skill yani dielim karsıda gyro var gyro roketi atar zmn dururnca rokete vuramayacaz kaçak desek kaçamayacaz çünkü roket ünit bize patrollanmış bir ünit ve bu arada skilö her büyüde durdurmuyo mesela pudge yeri yakarak bize yaklaşırsa durur fakat ısırırsa zmn durmuyo.çünkü pudgenin ultisinin bir haraket hızı yok o anında yapıyo furionda öle anında yetiştiriyo büyüsünü fakat dielim zeus yıldırımlarıyla bize bir sekme gönderirken kaça biliriz aynı şekilde lichle necronun büyülerinden fakat %40 ihtimal var dikkat et ona :).nie %40 derseniz sebebi voidten güçlü görünmesi lzm (olmasa bile öyküsünde güçlü olduğu için)ayrıca büyünün mantığı heronun yakalanmasının zorlaşması için bu hero anti mage gibi bişi özetten hem bırakmıyo hem yakalanmıyo :)
fakat stopu değiştirmemde zayıflata bilirim önerin varsa söle çünkü heronun tek savunması o dene bilir bir takıma.bu arada stop büyüsü dostlarımızıda uyutur onu vurgulayamda :)

bu arada genel açıdan bakarsak zamanın değiştirilmesi yanlış olduğundan birinin voide dur demesi gerektiğini düşündüm(mantıken yani).war3tede yapılmış bisidir bu ılldan hapisten kaçınca maive shadowsong onu hapse atmak elfler tarafından yollanır.öle bir mantık bir suçlu varsa onun peşinden giden biri olmalı bence :)

DİKKAT:stop büyüsü aslında puckla voidin karışımından doğuyo dikkat ederseniz oysaki stop birçok büyüden korumazken puck hepsini engelleye biliyo dikkat çekerim

hook atamayan bir pudgenin mid game'de değeri olmaz! hooku durdurması zaten yeterli.. ayrıca skilli kaldırmışsın kaldırmasan ona göre yorum yapardım.. neyse.. void'e dur diyecek hero zaten var! void ve cent eşit kasmışlarsa void cent'e vururken kendisini keser.. dolayısıyla cent > void.. ;)

makaramus
09/10/2010, 21:40
hook atamayan bir pudgenin mid game'de değeri olmaz! hooku durdurması zaten yeterli.. ayrıca skilli kaldırmışsın kaldırmasan ona göre yorum yapardım.. neyse.. void'e dur diyecek hero zaten var! void ve cent eşit kasmışlarsa void cent'e vururken kendisini keser.. dolayısıyla cent > void.. ;)

asla dur diyecek bir hero yok demedim.dedim ama durdan kastın saf düşmanı olan bi heroydu :(

bu arada void hot kassın mom kasmasın mjo kassın bide ref sansı artar fakat sansı %25 olur çünkü hersey centin duble edgeyi ıskalayıp ıskalamamasına bakar :D

StrideR
09/10/2010, 21:57
asla dur diyecek bir hero yok demedim.dedim ama durdan kastın saf düşmanı olan bi heroydu :(

bu arada void hot kassın mom kasmasın mjo kassın bide ref sansı artar fakat sansı %25 olur çünkü hersey centin duble edgeyi ıskalayıp ıskalamamasına bakar :D

sdafdsaf çok komiksn ya :D mom + mjo? :D bi de double edge'nin miss ihtimali mi vardı? :D cent'in itemleri de pt dagger bm assault taras olsun :D void cent'e 100 100 vursa bile kendisine 60 60 vurur (strsi 100ü rahat geçer ama 100 diyelim :)) cent.in hpsi 3k olur voidin hpsi 2k falan olur en fazla, bir de ultilerin süresi bitince bm açar oldu 160 160 :D bm süresi bitince stun, stun süresi bitince de double edge.. void temiz.. xD hangi heronun doğal bir düşmanı var ki zaten? :) invis heroların slardar, int heroların magina deme.. özel bir heronun özel bir düşmanından bahsediyorum.. mesela sadece enc'i durdurması için yapılmış bir hero var mı oyunda? :) böyle düşünme.. herhangi bir heroya düşman olması değil de her heroya karşı eşit derecede iş yapabilecek bir hero düşün bence.. tabii senin fikrin :)

makaramus
09/10/2010, 22:09
sdafdsaf çok komiksn ya :D mom + mjo? :D bi de double edge'nin miss ihtimali mi vardı? :D cent'in itemleri de pt dagger bm assault taras olsun :D void cent'e 100 100 vursa bile kendisine 60 60 vurur (strsi 100ü rahat geçer ama 100 diyelim :)) cent.in hpsi 3k olur voidin hpsi 2k falan olur en fazla, bir de ultilerin süresi bitince bm açar oldu 160 160 :D bm süresi bitince stun, stun süresi bitince de double edge.. void temiz.. xD hangi heronun doğal bir düşmanı var ki zaten? :) invis heroların slardar, int heroların magina deme.. özel bir heronun özel bir düşmanından bahsediyorum.. mesela sadece enc'i durdurması için yapılmış bir hero var mı oyunda? :) böyle düşünme.. herhangi bir heroya düşman olması değil de her heroya karşı eşit derecede iş yapabilecek bir hero düşün bence.. tabii senin fikrin :)

mom kasmıyoz mjo kasıyoz dedim bölece momun %30 fazladan damage büyüsüyle centin yansıtması ndan damage almayız. double edgenin miss ihtimali yoktu ama voidin backstabinin var.ok??bide bm varken nie vurup kendi damagesini bidaha yesin ki??
son olarak dediğin gibi her heroya karşı eşit bi hero düşünürüm fakat bence epey zor olur adama ulti koymayıp 6 büyü koymam gerekir :D

doğal düşmana gelince bir ilk yapmak yasakmı :D

StrideR
09/10/2010, 22:37
mom kasmıyoz mjo kasıyoz dedim bölece momun %30 fazladan damage büyüsüyle centin yansıtması ndan damage almayız. double edgenin miss ihtimali yoktu ama voidin backstabinin var.ok??bide bm varken nie vurup kendi damagesini bidaha yesin ki??
son olarak dediğin gibi her heroya karşı eşit bi hero düşünürüm fakat bence epey zor olur adama ulti koymayıp 6 büyü koymam gerekir :D

doğal düşmana gelince bir ilk yapmak yasakmı :D

ayrntılı okumamanın cezası komik duruma düsmüsm sry. :) bm açıkken vurmazsa da cent ona vurur her türlü aynı dmg'i yemis olur ztn :) backtrack'i unutmusum sry. de double edge vs için çok büyük bişi deiştirmiyor 2sine de 400 damage late'de çok etkilemez kanımca :) ama mom yerine mjol olması daha kötü olmuş void için, returndan 60 60 damage yerken life steal yapamicak :) 6 büyü koyman şart değil, mesela 1. skill alan büyüsü olur, 2. skill stun olur, 3. skill bi aura olur, ulti için bişi demiyorum ultiler diğerlerine göre daha özel ona da sen karar verirsin :) böyle yaptığın zaman daha normal bir hero olur mesela..

Akro
10/10/2010, 11:56
@stri bkz vlad.

makaramus
10/10/2010, 16:16
@stri bkz vlad.

katılıyom mjo+vlad=negatif yanları olmayan kalıcı bir mom ve yıldırım gücü :D

not:arkadaşlar bittiyse yorumlarınız konu sapmadan soram tercüme edecek varsa gönüllü olarak bana mesaj atarak verirse sevinirim karşılığında heronun hakkının %50sini ona vericem :D

isimsiz755
10/10/2010, 19:05
katılıyom mjo+vlad=negatif yanları olmayan kalıcı bir mom ve yıldırım gücü :D

not:arkadaşlar bittiyse yorumlarınız konu sapmadan soram tercüme edecek varsa gönüllü olarak bana mesaj atarak verirse sevinirim karşılığında heronun hakkının %50sini ona vericem :D

tercümeyi kendin yap komedinin yarısı o :D (denenmiştir) nasıl yapıcam diyorsan sana bir öneri +100 hero var skilleri benzer birileri vardır onlardan çakma yap :D

makaramus
10/10/2010, 19:22
tercümeyi kendin yap komedinin yarısı o :D (denenmiştir) nasıl yapıcam diyorsan sana bir öneri +100 hero var skilleri benzer birileri vardır onlardan çakma yap :D

diyelim yaptım öykü??? tmm ama skilleri öle yaparım buraya koyarım :D

isimsiz755
10/10/2010, 19:46
diyelim yaptım öykü??? tmm ama skilleri öle yaparım buraya koyarım :D

oha fanteziye bak skilleri çevirdim öykü kaldı adamlarda senin heronun öyküsüne sanki çok ihtiyaçları var :D

makaramus
10/10/2010, 20:33
oha fanteziye bak skilleri çevirdim öykü kaldı adamlarda senin heronun öyküsüne sanki çok ihtiyaçları var :D

yok vallaha öyküde istiyolarmış :D

Halloween
10/10/2010, 21:14
sen almıyorsan cvp yazmadan geç ben bazen yolluyom playdotaya tmmı.hem biraz vakit öldürüyom hemde belki beğenilir pd tarafından yollarsam :cool:


not:arkadaşlar biraz yorum yazın ben bu heroyu yollamayı düşünüyom çünkü bir siteden çeviri yaptırıp :D

durun!bu düğünü durdurun xD. o site bn olacaux(her ne kadar sitem olmasa da) pls öeviri kaynağın b oliim.

makaramus
10/10/2010, 22:50
durun!bu düğünü durdurun xD. o site bn olacaux(her ne kadar sitem olmasa da) pls öeviri kaynağın b oliim.

arkadaş çok ısrar etti yarın başlıyodum ama tmm yap bakalım %50 sini al heronun :D ben verecem heroyu söleyem sen bana hangi isimle vermemi istiyorsan yaz bana :).

bu arada neyi durduruyoz anlamadım :D