PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Yine Bir Mhle Karsı Karsıyayım



[KsK]ForeveR
22/11/2010, 18:48
Ya yok böle insanlar ya !!
Runede bekliyorum Heriflern canı 300 herifleri peslicem adam orda kacıcaqına orda duruo ve arkadan 2-3 ksi geliyor ve ben ordan kacmayı basardım sonradan bi 5 dk sonra fln aynı olay oldu nc kasıorm bi bktım 5 kisi geldiler[ Nc basılır bizde basıorz demeyin bnde basarım ama bunların kacıncı ve direk olduqum yere geliyorlar ne tesadüfse]
Burdan eurobattle user lerine sesleniyorum .. adatepeli1 oyunlarına sakın girmeyin anlattqım olay bu adamla ilgilidir ayrıca 8 e 0 qdiyordum heriflere mhmsn diye bi soru sordum[ herifler hyr kardeşim gibi cvp vericeklerine drek inkar ediolar burdan belli ztn mh oldukları yarası olan gocunur demisler :) ]ve herifler bu lafın üzerine kick+ ban attılar ki replay alamadım ona yanıorm nse bir dahakine bu herifin oyunlarına girmeyin bnm icin yeter smdiden tsk.

Exodus
22/11/2010, 20:56
oho ben ne zamandır anlatmaya calısıyorum bölelerine küfür edince exodus küfür ediyo oluyor xD BURASI TÜRKİYE

kUnTiGeR
22/11/2010, 20:59
benım anlamadıgım su dırekt sana geldıklerını nerden bılıosun ? Yanı baska nclere bakıp sana gelmedıklerı ne malum ?

makaramus
22/11/2010, 21:02
hmm evet şüpheli gibi geldi fakat ne replay var nede isim vermişin.bu arada kick yesende save alabilirsin. oyun bittiğinde çıkan skor tablasunda save game die bir yazı var ordan bütün oyunun replayını alabilirsin.

ama replay+nickler olsada söle bir sistem var: namespoofer.
bu sistem bir çok mhde görünüyo bunun yardımıyla oyuncu mesela ben mhyim diyelim(sakın düşünmeyin hangi site onu bilmiyom bilsemde engellerim kendime) nickim makaramus121. ben geldim bu spooferla nickimi 121sumarakam (nickimin tam tersi :D) yaptım. ban yesem bile başka oyuncuya işler bu yüzden ben botumda name spoofer hatta kendime bile spoofcheck açtım herkezi tahmin etmeye :D.

bide dikkatli ol genellikle hostlar mh çıkar çünkü kimse hostlara orda bişi diyemez sen mhli bir oyunda hiç ses çıkartma yenil. sonra oyundan çıkarken saveni al. bunu playdota.eu yada buraya yolla . ben şahsen mh çıkınca fakat normal banlayamıyosam o nicki not alırım botta ark eklerim eğer girince bot ses çıkarıyo. sonra kontrol ederim ve direkman ipde tespit edilmiş ztn direkman ip ban :D.

düz banlarsak spoofname ise ipden banlayamayız :(. sana tavsiyem oyuna başlarken hosta server sor. eğer eurobattle derse ona whisp at. eğer this user not logged derse screenshot al ve hiç oynama. eğer o host eurobattle serverinden bulunamıyorsa mhdir :). çooook hostu rezil ettim ben. fakat not logged demesi her zmn spoof deildir. bazen localden bağlanıyolar. serverini sor ilk. bunu nick ve replaysız buraya yazman önemli olsada 0 değerinde çünkü bu sanki uydurma bir masal gibi. bende çok çektim.mirananın gölgedeyken okunu yedim. r2 iken pudgenin bana kusursuz hook atıp zehirle beni takip etti. ursayla nc iken huskar ve pudgeden baskın yedim. fakat buraya koyma gereği duymadım. sadece ip ban işe yarar. nese yorumum yetersiz bilgi :(.

not:dahası var uzatmayam ama :D


not2:warding yapmadıklarından eminmisin?


benım anlamadıgım su dırekt sana geldıklerını nerden bılıosun ? Yanı baska nclere bakıp sana gelmedıklerı ne malum ?

bi yerden sonra anlaşılıyo oda :D

carpe_Diem
22/11/2010, 21:17
evet süpheli bir durum emin olduğuna göre sende bi replay ws bisey wardır onu koyarsan iyi olur yada warding yapmıslardır yani replay yoksa o mh bu mh diye anırır herkez

makaramus
22/11/2010, 22:26
evet süpheli bir durum emin olduğuna göre sende bi replay ws bisey wardır onu koyarsan iyi olur yada warding yapmıslardır yani replay yoksa o mh bu mh diye anırır herkez

yazmış kick yediğinden replay yok ama nickte yok :D

Asdfcizxc
22/11/2010, 22:37
geçmiş olsun

[KsK]ForeveR
22/11/2010, 22:44
isim varya iyi okuyun :) adatepeli1 replayı da alamadım bliorm ordan alıncaqını okadar cahil deiliz ama snlendim ve exit game ypınca onuda unutmus oldm :)