PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : JFA'yı Güzelleştirmek



zkubi
01/06/2011, 22:19
Arkadaşlar sizce JFA da neler kötü ? Kötüyü iyi yapmak için ne yapmalıyız ? İşte benim fikirlerim !

Yeni Modeller:

JFA'ya yeni gelen bazı gereksiz modeller var örneğin ''Pollon'' ve ''Mountain King'' in modelleri gereksiz bu iki model silinse yerine her model'in yerine 3 değişik icon gelse hem büyüler daha güzel gözükür yani adam buna icon eklemiş acaba nasıl bir büyü gibi bir his gelir,hem de oyuna güzellik katar.


Değişik Hero-Aynı Büyü

JFA da 1-2 kez rastladığım bir olay 1 tane örnek vermek gerekirse''Pit Lord'' un Chain of Flame skilli bu skill'in sahibi ''Flame Master'' onun yerine başka bir büyü yapılabilir.

Model mi ? Skin mi ?

Bildiğiniz üzere Warcraft 3 te tek değişik şeyler model'ler değil bence modellerden önce skin'ler araştırılmalı eğer heroya uygun bir skin yoksa model aranmaya başlamalı yani gerekmedikçe herolara model eklememeliyiz.


Yeni Modeller'mi Eski Modeller'mi ?

http://www.trdota.com/forums/showthread.php?t=13717

Vulcan
01/06/2011, 22:38
*Pollon ve Modi nasıl gereksiz model oluyor ? Gerekli ve gereksiz model tanımını yaparsan belki anlarım neyden bahsettiğini
*Bir skill 2 tane Hero'da var demişsin evet doğru var, başka bir skill önerin varmı Pit Lord için ?
*Fikir belirttiğin için teşekkür ederim, öbür arkadaşlarında yorumlarını alalım

zkubi
02/06/2011, 07:21
Skill öneriler için en önemli şey heronun modeline bakmaktır neyini kullanamıyor ? Boynuzları var Boynuzlarıyla Kayarak birşeyler yapabilir.Pollonun eski modeli daha iyiydi bence.

+Konu Güncellendi

Vulcan
02/06/2011, 08:16
4 tane elektrik skili olan heronun modelinin orc warlock yerine elektrik elementi olması mantıksız oldu yani ?

UNIYASHA
02/06/2011, 08:25
henuz oynamadigim icin ins sali gunu oynayacam

ama okudugum kadariyla burda jfa adminimiz hakli gibi warlocka elektrik kili sacma olur on karabuyu gorunuslu biseyler ekleyerek yeni hero yapilabilir

zkubi
02/06/2011, 08:26
Peki Warcraft 3 te elektrik fırlatan herolar'dan 1 model alamazmıydın örneğin ''Far Seer''

Vulcan
02/06/2011, 08:27
Hadi bakalım UNIYASHA bekleriz :)
Lan buda hala far seer diyor mar seer diyo arkadaş ya: D

_GLYSE_
02/06/2011, 14:42
4 tane elektrik skili olan heronun modelinin orc warlock yerine elektrik elementi olması mantıksız oldu yani ?

Katılıyorum pollon'un yeni hali eskisine göre daha güzel bence.


Peki Warcraft 3 te elektrik fırlatan herolar'dan 1 model alamazmıydın örneğin ''Far Seer''

Far Seer'in modeli JFA'da bulunmaktadır. Thrall - Orc Warchief.

zkubi
02/06/2011, 19:41
o Far seer mi Chen'i diyorum :)

furkann
02/06/2011, 21:09
şöyle bi güzellik olabilir oyunda aldığınız heronun archenemysi varsa başladığınızda bilgi diye altta yazabilir şu herolar archenemyniz diye