PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : CS Rehberi



napstar
08/07/2011, 06:57
Oyuna yeni başlayanlar için yapılmıştır

DotA ' da en önemli şeydir CS. Carry hero alıp orta geçmek , oyunun kaderini belirleyecek hero olmak kolay değildir. Kusursuz CS alarak , mükemmel bir şekilde kasmak gerekir. Kusursuz CS ? nin de taktikleri vardır elbet . Rehber bunları konu alacak .5 Saat uğraştım. Umarım uğraştığıma değer.

Öncelikle Range Hero ile ortada yapılması gerekenler ;

Bunda genel CS Kurallarını yazdım. Range olmasına fazla takılmayın.

Hero ( Morphling )

http://i54.tinypic.com/23rpd1d.jpg

İlk creep spawn ? da gelen creepler ? den ortadakine ilk geldiğinde bir kere vurmanın sağlayacağı yarar ; Hem o CS ? yi daha rahat almamızı sağlayacak , hem de Dost creebi daha rahat denie etmemizi sağlayacak. Neden ? Çünkü bir fazla atack yaptığımızda Dost ile düşman creep aynı HP düzeyinde gitmeyecek ve önce düşman creebi alacağız ve sonra dost creebi denie edebileceğiz.

http://i54.tinypic.com/2zjc1oz.png

Daha rahat denie ;

http://i52.tinypic.com/i42v06.png

Dost Tower mage creep ? e vururken CS alma ; Kule vururken bir kere de biz vuracağız ve Tower ? ın toplam 2 atack yapmasına izin vereceğiz. Biz 2. Atack?ımızı Kulenin 2. Atack?ından sonra vuracağız.

http://i56.tinypic.com/jkd17k.png

Dikkat edilmesi gereken bir diğer nokta mage creep ? in HP ? sinin az olmasıdır. Daha önceden atack yapmak gerekir. Özellikle Dost Mage creep atack yapıyorsa daha da zorlaşır. Önceden basmak veya creebin yanına gelerek mesafeyi azaltmak en iyisidir.

http://i53.tinypic.com/1ytteh.png

Dost Tower mancınığa vuruken CS alma ; Tower ? ın 3 atack yapmasına izin vereceğiz ve 4. Atack bizden gelecek.

http://i55.tinypic.com/2egcmmf.png

Dost Tower Mele Creep ? e vururken CS alma ; Kulenin 5 atack yapmasına izin vereceğiz ve 6. Atack bizden gelecek. Fakat bizim creeplerimiz (1 mage 2 Mele [yani biri başka creep ? e atack yapıyor] ) tek bir Mele creep ? e atack yapıyorsa Kule ? nin 2 kez atack yapmasını bekleyip hemen vurmamız gerekiyor. Resim ilk durum için geçerlidir.

http://i54.tinypic.com/biurea.png

Düşman Tower Dost Mage creep ? e vururken denie yapma ; Kulenin 2 atack yapmasını bekleyeceğiz ve biz 3. Atack ? ı yapacağız . Fakat bunu yaparken dikkat etmemiz gereken şey Düşman hero ? nun o creep ? e vurup vurmadığı. Eğer atack yapmaya hazırlanıyorsa hiç ellemeyin bırakın yapsın sonrasında daha rahat denie yaparsınız. Ve bu oyun başı için geçerlidir. Sonra atack arttıkça kulenin 2 vurmasını bekleyeceğiz ve 3. atack ' ı biz yapacağız

http://i55.tinypic.com/2wdsrpl.png

Düşman Tower Mele creep ? e vururken denie yapmak ; Creep ? i almakta yazılanlar geçerli. Fakat bunlar başka hiçbir üniteden damage yemiyorsa geçerlidir. Eğer başkaları da vuruyorsa o sizin kanaatinize kalmış.

http://i51.tinypic.com/2mbkz.png

Orta da Mele Hero ile CS alma ;

Hero ( Mortred )

http://i54.tinypic.com/2gxdvnl.png

Orta da Mele kasmak hele ki karşıda Nuker bir range varsa adeta işkence haline gelir. Vereceğim küçük ipuçlarıyla bu işkenceyi eğlenceye çevirebileceğiz.
Düşman Hero ? ya bir kere sağ tıklarsak ( eğer fog ? da değilsek ) creepler bize doğru yönelir. Yanımıza gelen creepler ? den çok daha rahat gold kasarız ve bazı faydalarda sağlar bu durum ;

Creepler ? i çekerken ;

http://i56.tinypic.com/bg8wnq.png

Önce 2 numaralı Creep ? i alırız sonra 2 tane mele ? nin atack yaptığı 1 numaralı creep ? i ;

http://i55.tinypic.com/vzg4fb.png

Ayrıca 2 adet düşman mele creep ? in vurduğu Dost mage creep Denie seviyesine gelir ve arkada çok rahat bir şekilde onu denie edebiliriz ;

http://i53.tinypic.com/2yxgnyw.png

Ayrıca karşımızdaki düşman Hero Range olduğundan Denie etmeye çalışırken veya CS almaya çalışırken biz creepler ? i geri çektiğimiz için Miss vurur ;

http://i55.tinypic.com/2i058j6.png

Farklı Hero ? lar ile CS alma ;

Kunkka ;

http://i53.tinypic.com/izsy9j.png

Dost Tower Düşman Mage creep ? e vuruken 2. Skilimiz olduğu için Önceden bir kere vurmamamız gerekir. Tower ? ın 2 kere atack yapmasını bekleyip 3. Atack ? ı bizim yapmamız lazım.

http://i55.tinypic.com/2itk13r.png

Ayrıca yine 2.Skillimizin özelliği olan cleave atack sayesinde CS ? yi alırken aynı anda karşı Hero ? yu harraslamayı unutmamak gerekir. (Rubick , Zeus , Lech Vb. Herolar ' da da geçerlidir )

http://i51.tinypic.com/2ujk004.png

Pudge ;

http://i54.tinypic.com/2aig55t.png

Pudge Rot skill ? i sayesinde düşük atack speed ? ini kapatır. Rot ? u Hp si az olan creepler ? e açarsak gold bizde kalır. Fakat Rot açmayıp düz atack yapmayı denersek creep ? i biz alamayız. Ayrıca Küçük aoe ? si sayesinde yetişemediğimiz creepler ? i de Rot sayesinde alabiliriz. Ayrıca Rot ile Kulenin vurduğu Mage creep ? i daha önceden atack yapamadıysak bile alabiliriz. Kule 2 kere vurduktan sonra Rot açıp bir kere vurmamız yeterli.

http://i51.tinypic.com/30k3mh2.png

Az HP ' li creep ' in uzağındayken Rot açın ;

http://i56.tinypic.com/ay23cx.png

Nc Kasacak hero ile Pull yapma ;

Bu hareket çok daha rahat NC almamızı sağlayacak , hiç HP ? miz gitmeyecek. Ayrıca Lane ? deki Dost herolar İlerlememiş ve kule dibinde rahat kasmış olacaklar ;
Pull yaparken Dost Creepler ? in şurda olması gerekir ;

http://i52.tinypic.com/34gkrp4.png

Çekerken ;

http://i51.tinypic.com/zxpfes.png

Çektikten sonra rahatça CS alırken ;

http://i54.tinypic.com/2hr28gk.png

BLoodseeker ile NC kasma taktikleri ;

Bloodseeker ile ilk level ? dan itibaren NC girebilir ve çok rahat kasabiliriz. Şu şekilde oyuna başlanması gerekir ;

http://i55.tinypic.com/29e1yfp.png

Bulunduğumuz Yerler Mavi ile gösterilmiştir.
Kesilecek ağaçlar sayesinde NC ? lerin önünü kapatacağız ve bu sayede mele oldukları için sadece biri bize atack yapabilecek.

1. NC ;

http://i56.tinypic.com/142c11y.png

Kesilecek ağaçlar ;

http://i55.tinypic.com/50p6yu.png

Şu şekil de bir hal alacak ;

http://i54.tinypic.com/5tyuxy.png

2. NC

http://i55.tinypic.com/143ji82.png

Kesilecek ağaç ;

http://i53.tinypic.com/1pyz5s.png

Şu şekil bir hal alacak ;

http://i51.tinypic.com/2cr59bd.png

3. NC

http://i52.tinypic.com/5af91t.png

Kesilecek ağaç ;

http://i51.tinypic.com/5n9owg.png

Şu şekil bir hal alacak ;

http://i53.tinypic.com/69dowh.png

4. NC

http://i52.tinypic.com/2dw5clg.png

Bunda kesilmesi gereken ağaç yok fakat farklı bir şey yapacağız. Tam bir dakikda dolarken NC ? yi dışarı çıkartacağız ( atack yapıp geri kaçın ) ;

http://i54.tinypic.com/34h8g1t.png

Şu şekil bir hal alacak ;

http://i52.tinypic.com/21jouwi.png

Gireceğimiz yer ;

http://i51.tinypic.com/2i24vvo.png

5. NC

http://i51.tinypic.com/5n037.png

Kesilecek ağaçlar ;

http://i52.tinypic.com/2r46c1d.png

Şu şekil bir hal alacak ;

http://i53.tinypic.com/10qfbwh.png

Hapkido
08/07/2011, 07:40
Yine mükemmelsin Kerem :D Süper bir rehber olmuş. Eline emeğine sağlık.

MaQueenPain
08/07/2011, 08:52
Cok guzel gidiyor ama '?' Su isaretin anlamını söyleyebilirmisin rehberi herseyiyle anlamak istiyorum ama sunun anlamını cozemedim.

MaQueenPain
08/07/2011, 09:02
Nc kasmalar mükemmel ya. Tesekkürü hakettin. Simdi deneyip yapamazsam nasıl yapıldıgını sorucam.

MaQueenPain
08/07/2011, 09:30
Ben böyle yapıyorum senin seklinle denedim ama gec kaldım :/ O yuzden koydum.

http://i1107.hizliresim.com/2011/7/8/2600.png
Crebler gelirken burda bekliyoruz.

http://i1107.hizliresim.com/2011/7/8/2594.png
Crebler agacların basına geldigi vakit NC'ye !Atack! yapıyoruz. Gunduz gece fark etmez. Baktınız Sentinel creblerinden onde gidiyorsunuz birazcık durup NC'nin size 1-2 kere vurmasına izin verin ve tam vaktinde agacların arasından koridora cıkın.

http://i1107.hizliresim.com/2011/7/8/2620.png
Daha kolay cekmek icin bu agacı qb ile kesebiliriz.

pier0ws
08/07/2011, 09:34
bu resimleri sen mi çektin, alıntı mı yaptın ?

MaQueenPain
08/07/2011, 09:42
bu resimleri sen mi çektin, alıntı mı yaptın ?

Bana soruyorsan ben cektim. Deathle alay ediceksee sorun degil ama dogru yeri bulana kadar ncler kesmisti :D

TR^Die
08/07/2011, 09:58
"Mage creepin attağını bilmiyosun sanırım kule vurmadan önce 1 vurursun sonra kule 2defa vurur sonra sen bi defa daha vurursun" böle olanlarda var ama eğer quelling blade li bi melee hero söz konusuysa kule 2 vurur sen 1 vurursun . ama morph gibi bir hero söz konusu ise 3veya 4 levela kadar böledir bu ( level daha fazlada olabiliremin diilim ) . Kötü rehber sevmedim

napstar
08/07/2011, 10:20
bu resimleri sen mi çektin, alıntı mı yaptın ?

Hepsi kendi emeğimdir alıntı olsa 5 saat uğraşırmıyım :)


"Mage creepin attağını bilmiyosun sanırım kule vurmadan önce 1 vurursun sonra kule 2defa vurur sonra sen bi defa daha vurursun" böle olanlarda var ama eğer quelling blade li bi melee hero söz konusuysa kule 2 vurur sen 1 vurursun . ama morph gibi bir hero söz konusu ise 3veya 4 levela kadar böledir bu ( level daha fazlada olabiliremin diilim ) . Kötü rehber sevmedim

Rehberi sevmek zorunda değilsin. Zaten oyun başı rehberi... Late game de o creebi tek de alcan zaten -_-" ama keşke tamamını okusaydın. Kunkka da yazıyor halbuki



Cok guzel gidiyor ama '‘' Su isaretin anlamını söyleyebilirmisin rehberi herseyiyle anlamak istiyorum ama sunun anlamını cozemedim.


açıkçası bende ne dediğini çözemedim hangi işaret :D Bu arada teşekkür için teşekkür :)
He birde geç kalıyorum demişsin :) neden tam vakti olması lazım . Yani ben öyle yapıyorum.

MaQueenPain
08/07/2011, 10:40
açıkçası bende ne dediğini çözemedim hangi işaret :D Bu arada teşekkür için teşekkür :)
He birde geç kalıyorum demişsin :) neden tam vakti olması lazım . Yani ben öyle yapıyorum.

İsaret simdi ' isaretine donustu. Kısacası sorun yok artık :D

Range heroyla denedigin icin olabilir. Ben bloodseekerla denedim git gel yaparken vakit geciyo tabi.

napstar
08/07/2011, 11:04
Okuduysak bir yorumu esirgemeyelim beyler . Olumlu olumsuz bi yorum yapın .

MetoLeto
08/07/2011, 12:11
Tamamını okumadım tamamını bildiğim için ama uğraşmışsın yeni başlayan arkadaşlar için ideal güzel bi rehber eline sağlık.

napstar
08/07/2011, 13:15
Tamamını okumadım tamamını bildiğim için ama uğraşmışsın yeni başlayan arkadaşlar için ideal güzel bi rehber eline sağlık.

Sağol. Zaten yeni başlayanlar için yaptım rehberi. 1 yıl oynayan herkes bunların yüzde 90 ' ını bilir.

Ryogo
08/07/2011, 13:38
gj ;)

napstar
08/07/2011, 13:46
gj ;)

Eyvallah ;)

Neveraeh
08/07/2011, 13:50
güzel rehber eline sağlık ama range herolarda düşman creebe vurmak yanlış creep slotuna genel olarak deny atarım ben towerıma daha cok yaklaşsı ndiye tower yanı creep almak her zaman daha kolaydır senin dediüinde karşında kimse oynamıyorsa free kasıyorsan doğru

napstar
08/07/2011, 13:52
güzel rehber eline sağlık ama range herolarda düşman creebe vurmak yanlış creep slotuna genel olarak deny atarım ben towerıma daha cok yaklaşsı ndiye tower yanı creep almak her zaman daha kolaydır senin dediüinde karşında kimse oynamıyorsa free kasıyorsan doğru

Ya aslında daha ayrıntılı yapacaktım onun gibi bir sürü durumuda ekleyecektim ama tatile çıkıcaz diye yetişsin dedim. Belki tatil dönüşünde edit yaparım.

NeVeR_
08/07/2011, 13:54
"Mage creepin attağını bilmiyosun sanırım kule vurmadan önce 1 vurursun sonra kule 2defa vurur sonra sen bi defa daha vurursun" böle olanlarda var ama eğer quelling blade li bi melee hero söz konusuysa kule 2 vurur sen 1 vurursun . ama morph gibi bir hero söz konusu ise 3veya 4 levela kadar böledir bu ( level daha fazlada olabiliremin diilim ) . Kötü rehber sevmedim

Bir emek koy 5 saat çalış ve ona kötü de sevmedim diyebilirsin ama kötü diyemezsin.Sen bir şey yap koyda bizde kötü diyelim bak nasıl bir duygu..

Rehber güzel yeni başlayanalra yönelik olmuş ben bilmediğim 1-2 şey öğrendim nc ve melee creep olayını gayt güzel bloodla nc gittim ve oluyor şimdi pub oyunda deniyeceğim sonrada cw lerde bile denerim tekrar emeğine sağlık ;)

Hapkido
08/07/2011, 15:20
Valla girdim ap oyuna aldım blood girdim nc :D süper la bitirdim pt mi domi mi aktım olaylar olaylar :D süpersin Kerem.

bumblebee37
09/07/2011, 22:49
harika bir rehber. eline sağlık. abi bi de alt ve üst lanelerde cs alma yöntemlerini de koysan 10 numero olcak. nc taktikleri ilgimi cekti bi ara deniycem. tekrar eline sağlık

Headbang
10/07/2011, 00:27
Ellerine sağlık :)

IAkanzy
10/07/2011, 07:46
Güzel çalışma

napstar
10/07/2011, 12:18
Güzel çalışma

Teşekkürler


Ellerine sağlık :)

sende sağ ol :)


harika bir rehber. eline sağlık. abi bi de alt ve üst lanelerde cs alma yöntemlerini de koysan 10 numero olcak. nc taktikleri ilgimi cekti bi ara deniycem. tekrar eline sağlık

dediğim gibi tatildeyim şu an günde bi yarım saat falan nete giriorm o yüzden fazla ayrıntılı yapamadım . dönüşde edit olcak...

[BAL]anar
14/07/2011, 15:06
Tek kelime ile mükemmel :) bütün rehberleri geziyorum . Hero rehberleri dışında başka rehberler görmek de çok hoşuma gitti. BroisPeace adlı üye ve sen bu konuda çalışmalar yapmışsınız sanırım. İkinize de çok teşekkür ederim.

xRGLx
14/07/2011, 21:19
eline sağlık dostum hele bloodla nc olayına bayıldım valla başarılarının devamını dilerim

pier0ws
14/07/2011, 22:17
Denie değil la o deny :) -ed eki alınca denied oluyor :)

Sylar
14/07/2011, 22:33
Güzel olmuş ama çoğu kişi burda yazanları takmaz bana göre.Yani kule 5 kere vursun sonra ben vururum falan filan ama faydalananlarda olabilirki sen onlar için yapmışsındır büyük ihtimal.Eline sağlık.

NeVeR_
15/07/2011, 07:08
Ben faydalandım çapulcu gibi vurup dolanıyorum ama bi türlü tam formülünü çıkaramamıştım olay buymuş tower 3 kere mageler 2 kere vurunca genelde alıyorsunuz ama creepe yaklaşmak en iyisi tabiiki bir sf yle almakla bir necroyla almak farklı (missile spped mi oluyor base attack time mi oluyor aydınlatacak olan varsa sevinirim.)Rehberden faydalandım saol.

kUnTiGeR
15/07/2011, 12:22
Denie >deny, mele>melee olacak. Yeni başlayanlar için yararlı bir rehber. Yalnız lane holding bahsedilmemiş, bence denyın öncelikli olduğu durumlara bir değinmelisin. Fazla atak yapılıp lane ilerletilince, karşı tarafın daha fazla exp alması durumu var. Ayrıca ortada kasarken sağ click yapıp creplerden hasar görecek arkadaşlar olabilir, bu arada yükseklik farkının olduğu yerde range hero miss geçer demişsin, geçebilir; rangede olsa, melee de olsa miss geçebilir. Ayrıca ncde yapılan pull sadece belirttiğin yerde olmaz, başka yerleri de var, hepsinin zamanı da aynı değil. Ağaç sıkıştırma konusunda ise her nc melee olmayabileceği için sıkıntı olabilir. Oyun başında rahat kasılacak veya pull için elverişli ncleri belirtmem lazım bence. Eline sağlık, geliştirilirse daha da yararlı olacak bir rehber bence. Bu arada her rehber incelenip açılıyor. Rehberlere kötü demek yanlış, bence kötü diyebilirsiniz. Bu arada rehberlere kötü derken, o rehberi inceleyen yöneticiye de aynı eleştiride bulunmuş oluyorsunuz.

[Coffey]
15/07/2011, 12:43
Güzel rehber, eline sağlık. 5 saat uğraştığına değmiş.

napstar
15/07/2011, 15:11
Denie >deny, mele>melee olacak. Yeni başlayanlar için yararlı bir rehber. Yalnız lane holding bahsedilmemiş, bence denyın öncelikli olduğu durumlara bir değinmelisin. Fazla atak yapılıp lane ilerletilince, karşı tarafın daha fazla exp alması durumu var. Ayrıca ortada kasarken sağ click yapıp creplerden hasar görecek arkadaşlar olabilir, bu arada yükseklik farkının olduğu yerde range hero miss geçer demişsin, geçebilir; rangede olsa, melee de olsa miss geçebilir. Ayrıca ncde yapılan pull sadece belirttiğin yerde olmaz, başka yerleri de var, hepsinin zamanı da aynı değil. Ağaç sıkıştırma konusunda ise her nc melee olmayabileceği için sıkıntı olabilir. Oyun başında rahat kasılacak veya pull için elverişli ncleri belirtmem lazım bence. Eline sağlık, geliştirilirse daha da yararlı olacak bir rehber bence. Bu arada her rehber incelenip açılıyor. Rehberlere kötü demek yanlış, bence kötü diyebilirsiniz. Bu arada rehberlere kötü derken, o rehberi inceleyen yöneticiye de aynı eleştiride bulunmuş oluyorsunuz.

Önerilerin için sağol aslında geçen mesajlardada belirttiğim gibi rehber biraz aceleye geldi. Denie ve mele ' ye o yüzden dikkat etmemiş olabilirim. :) . Ama ttildeyim şu an arada bir nete girip konulara bakıyorum. Tatil dönüşü yeni bir rehber var kafamda . (hero rehberi değil ) . Onunla beraber buna da biraz edit yapıcam. Basilus kısmı ve pull ' a yeni yerler gelecek. Üst lane alt lane editler gelcek . Az sabır :)

pier0ws
15/07/2011, 15:19
Vay nc olayını denedim, bilmiyordum saol :)

NidderuN
15/07/2011, 16:43
Nc olayı çok hayvani bir bilgi gibime geldi :D.Nasıl keşfettin :)

napstar
15/07/2011, 16:49
Nc olayı çok hayvani bir bilgi gibime geldi :D.Nasıl keşfettin :)

Heryerde bulunmayan ip uçlarına bakarsan ( benim konum :P ) nasıl keşfettiğimi anlarsın sanırım. Çok fazla oynayınca akla geliyor böyle şeyler. Video yapıp koycaktım nete ama benden hızlı davranan bi gavur çıkmış :)

NidderuN
15/07/2011, 16:51
Onada bakmıştım.İyi işler valla tebrikler :)

napstar
15/07/2011, 16:53
Onada bakmıştım.İyi işler valla tebrikler :)

İyi işler :D Kendimi bakkal gibi hissettim sağol.

NidderuN
15/07/2011, 17:02
İyi işler derken güzel çalışmışsın,emeğine sağlık,helal olsun felan gibisinden şey ettim :P

napstar
15/07/2011, 17:04
İyi işler derken güzel çalışmışsın,emeğine sağlık,helal olsun felan gibisinden şey ettim :P

asıl tatil dönüşü edit gelcek o zaman daha iyi olcak bekleyin :)

grumwel
17/07/2011, 00:43
Baştan sona kadar okudum cs kasmakta problemim var bunların çoğunu (nc de ağaç kesmek ve creepi kendine çekmek harici hepsini) biliyordum zaten ama uygulayamıyorum adam durmadan benim hp yi götürüyor sonra kaçarken creep kaçırıyorum galiba çok heyecanlanıyorum yinede güzel rehber eline sağlık.

Stahli
21/07/2011, 19:41
güzel olmuş eline sağlık da bazı resimlerin linkler ölmüş dostum

napstar
22/07/2011, 13:49
güzel olmuş eline sağlık da bazı resimlerin linkler ölmüş dostum

ölü link yok hepsini kontrol ettim.

Pazartesi veya salı günü rehber daha imba bir şekilde editlenerek karşınızda olacak

imported_berkaykilicl
23/07/2011, 20:02
resimler mi gitmiş bende mi sorun var anlayamadım bi kontrol edermisin ?

kUnTiGeR
23/07/2011, 20:28
Sıkıntı sizden kaynaklı.

napstar
23/07/2011, 20:39
Sıkıntı sizden kaynaklı. aynen ya bende diyorum noluyo :D

mymurat1
23/07/2011, 22:20
Ben oyuna yeni başladım ilk nc yi alıyorum para geliyo diğerlerin de neden gelmiyo

QollateraL
24/07/2011, 03:11
Emeğine saygım sonsuz çokta güzel bi rehber olmuş ellerine sağlık fakat yanlış anlamazsan ;
Bence bu rehberden öte pratik daha önemli,bence bilmeyen biri single açıp kendini geliştirmeli cs konusunda,tabiiki rehberi okumasındada büyük fayda var. Tekrar ellerine sağlık

MetoLeto
24/07/2011, 08:14
Ben oyuna yeni başladım ilk nc yi alıyorum para geliyo diğerlerin de neden gelmiyo

Daha açık sorsan bi cevap alırsın.

napstar
27/07/2011, 16:31
Ben oyuna yeni başladım ilk nc yi alıyorum para geliyo diğerlerin de neden gelmiyo

pofs o ne ya öle bi şey olduğuna emin misin ?

napstar
05/08/2011, 22:21
Denie >deny, mele>melee olacak. Yeni başlayanlar için yararlı bir rehber. Yalnız lane holding bahsedilmemiş, bence denyın öncelikli olduğu durumlara bir değinmelisin. Fazla atak yapılıp lane ilerletilince, karşı tarafın daha fazla exp alması durumu var. Ayrıca ortada kasarken sağ click yapıp creplerden hasar görecek arkadaşlar olabilir, bu arada yükseklik farkının olduğu yerde range hero miss geçer demişsin, geçebilir; rangede olsa, melee de olsa miss geçebilir. Ayrıca ncde yapılan pull sadece belirttiğin yerde olmaz, başka yerleri de var, hepsinin zamanı da aynı değil. Ağaç sıkıştırma konusunda ise her nc melee olmayabileceği için sıkıntı olabilir. Oyun başında rahat kasılacak veya pull için elverişli ncleri belirtmem lazım bence. Eline sağlık, geliştirilirse daha da yararlı olacak bir rehber bence. Bu arada her rehber incelenip açılıyor. Rehberlere kötü demek yanlış, bence kötü diyebilirsiniz. Bu arada rehberlere kötü derken, o rehberi inceleyen yöneticiye de aynı eleştiride bulunmuş oluyorsunuz.


Mesajını yeni fark ettim. Melee hero ' lar "Elevation" ' dan miss geçmezler. Range hero ' lar rakım farkından dolayı %25 şans ile miss çeker ...

imported_OFUnsal
09/08/2011, 21:29
Kerem herşey güzel çok iyi rehber mantıklı ve işe yarar yazılmış, ama ben mi yanlış biliyorum bilmiyorum şunu bana öğretir misin o terim "deny" mı "denie" mı? eğer ki denied dan yola çıkıyorsan bana deny gibi geliyor

Saldırı amaçlı değil merak

napstar
09/08/2011, 22:15
Kerem herşey güzel çok iyi rehber mantıklı ve işe yarar yazılmış, ama ben mi yanlış biliyorum bilmiyorum şunu bana öğretir misin o terim "deny" mı "denie" mı? eğer ki denied dan yola çıkıyorsan bana deny gibi geliyor

Saldırı amaçlı değil merak

deny zaten ya :D aceleye geldi biraz rehber o yüzden çok dikkat etmedim onlara . Bide gece 02:00 ' dan sabah 07:00 ' a kadar sürdü yapımı . KAfam pek yerinde değildi yani :D

Kurasaki-Kun
12/09/2011, 13:26
Bi sorum olacaktı 30dakikada 80-90 arada bi 100+ yapıyorum sizce bu noral mi yoksa daha çok çalışmam mı gerekiyor beyler?

Hatrixcntr
12/09/2011, 13:30
Bi sorum olacaktı 30dakikada 80-90 arada bi 100+ yapıyorum sizce bu noral mi yoksa daha çok çalışmam mı gerekiyor beyler?

Çalışman lazım

[BAL]anar
12/09/2011, 13:45
Bi sorum olacaktı 30dakikada 80-90 arada bi 100+ yapıyorum sizce bu noral mi yoksa daha çok çalışmam mı gerekiyor beyler?

bence o kadarda kötü değil ama bu soloyken mi?

Edit : napstar daha ii bilir :D

Edit : Arada onla oynarken oyun sonu 300 yaptığı oluyo

BuzluK
12/09/2011, 16:37
ben 30 dakikada 60-80 yapıyorum(soloyken):(
o zaman benimki kötü:(

Hatrixcntr
12/09/2011, 17:43
süper rehber

IAkanzy
14/09/2011, 11:55
Bi sorum olacaktı 30dakikada 80-90 arada bi 100+ yapıyorum sizce bu noral mi yoksa daha çok çalışmam mı gerekiyor beyler?

Şöyle düşün 8-(ileri dklarda)10 crepten 3ünü alıyorsun dakikada (birde bizim aramızda araba diye nitelendirdiğimiz :) 70+gold veren var ).Bence biraz daha çalışmalısın.

[BAL]anar
14/09/2011, 12:01
Şöyle düşün 8-(ileri dklarda)10 crepten 3ünü alıyorsun dakikada (birde bizim aramızda araba diye nitelendirdiğimiz :) 70+gold veren var ).Bence biraz daha çalışmalısın.

ben ona hiç araba dendiğini duymadım :D daha çok tank , mancınık vs. arabayı ilk defa duyuyorum açıkçası neyse konu sapmasın :D

icedog
14/09/2011, 12:05
eline sağlık güzel rehber olmuş:) bi gün ben de bi rehber için 5 saat uğraşabilcek vakti bulucam:)