Blog Comments

  1. Burakula's Avatar
    barış istemeyen var mıdır? Vardır elbet ama isteyenlerin arasında boğulucak kadar az. Peki BARIŞLA TESLİMİYET AYNI ŞEYLER Mİ? Biriyle barışmak orta yolu bulmak için tek yol ona tamamen teslim olmak mı? Genelde teslim olmanın sonucu barışla değil, diğer tarafın kazancıyla biter
  2. napstar's Avatar
    Telapatiye gerek yok. Etrafımdaki canlı örneklerden bahsettim ben. Her bokun altına "Mustafa Kemal Atatürk <3" yazan ergenlerden bahsettim. Yeterince okuyan insan (sadece kitap da değil) o gereksiz yorumu yazmaz.

    Her 10 Kasım'da aynı şeyler. Peki ya 11 Kasım?
  3. Nighthawk's Avatar
    Ben de Atatürk devrimlerini, demokrasiyi, özgürlükleri, laik devleti içine sindiremeyen yobazlara çok gülüyorum. O kadar çok gülüyorum ki diğerlerine gülecek halim kalmıyor. Ayrıca facebooktan bir şey paylaşan adamın neyi ne kadar bildiğini, kitap okuyup okumadığını yine facebook üzerinden anlayacak telepatik yeteneklerim gelişmedi henüz.
    Updated 10/11/2012 at 20:10 by Nighthawk
  4. napstar's Avatar
    Çok gülüyorum ben yobaz Atatürkçülere. Tabi ki seni tenzih ediyorum üstüne alınma.

    Konuya nereden gireceğimi bilemediğim için böyle bodoslama bir giriş yaptığım için de bağışla beni fakat ortalık Atatürk'ün sadece doğum ve ölüm tarihlerini bilen yobaz salaklarla dolu. Düşündükçe sinirleniyorum. Onlara sorarsan en büyük Atatürk hayranı kendileri. Yok koluna dövme yaptırmış arabasının camına imzasını yapıştırmış... eee? Sonuç nerde? Gece gittiğin barlarda mı koruyacaksın cumhuriyeti? Facebook'tan söz paylaşınca mı? Yoksa profil resmini Atatürk fotoğrafı olarak değiştirince mi? Veya kendine göre 'yobaz' saydığın insanlara nefret kusunca mı?

    Çok üzgünüm ama bunların hepsi boş işler sevgili 'Atatürkçüm' benim.

    Git bir kitap oku.
  5. WeRdeR WeReMeM's Avatar
    Bugünde Suriye'deki bomba Türkiye'ye düşüyor. Tesadüfe bak sen...
  6. DreadfuL's Avatar
    İstediği kadar Araplar için hazırlansın, onu bütün dünya görüyor. Asıl bunu senin bu kadar sığ algılaman ilginç.
  7. DreadfuL's Avatar
    İstediği kadar Araplar için hazırlansın, onu bütün dünya görüyor. Asıl bunu senin bu kadar sığ algılaman ilginç.
  8. insolubium's Avatar
    Araplar için hazırlanmış bir şeyin böyle yorumlanması ilginç
  9. WeRdeR WeReMeM's Avatar
    Sanada hayırlı ramazanlar topramm Konu ile ilgili diyecek pek bir şeyim yok. Facebook'tada görmüştüm bu resmi. Yazık dedim sadece ve geçtim. Artık bu tarz konular beni baydı gerçekten ve ne halleri varsa görsünler elbet düşerler iktidardan nediyelim...
  10. Gokotas's Avatar
    Arapların dikkatini çekmek için yapılmış güzel bir şey

    Gelin istanbul'da iftarınızı yapın bakın manzara var kampanya yaptık demek için yapılmış bir şey

    bunu sizin dediğiniz gibi de algılayabiliriz. Ama dediğim yerden bakmak en doğrusu

    Efendim bizi şöyle gösteriyorlar böyle tanıyorlar vs vs vs vs ise

    Örgütlenin ? Karşı çıkın ? Protesto edin ? Hanginiz çıkıpta bunu protesto edebiliyor ? Oy veren sizin yakınınızdakiler onları örgütleyin ? Daha yapmadığınız trilyonlarca şey sayabilirim..

    Megafonu alıp taksimde bağırın tepkinizi belirtin o da yok ? Ee biz nasıl düzeleceğiz ? Bize verilen mesaj açık ancak ne yazıkki üzülerek söylüyorum buna UYMUYORUZ ! Tepkimiz basit şeylerle kalıyor asla icraata geçiremiyoruz..

    ''Bir gün, İstiklâl ve Cumhuriyeti müdafaa mecburiyetine düşersen, vazifeye atılmak için, içinde bulunacağın vaziyetin imkân ve şerâitini düşünmeyeceksin! Bu imkân ve şerâit, çok nâmüsait bir mahiyette tezahür edebilir. İstiklâl ve Cumhuriyetine kastedecek düşmanlar, bütün dünyada emsali görülmemiş bir galibiyetin mümessili olabilirler. Cebren ve hile ile aziz vatanın, bütün kaleleri zaptedilmiş, bütün tersanelerine girilmiş, bütün orduları dağıtılmış ve memleketin her köşesi bilfiil işgal edilmiş olabilir. Bütün bu şerâitten daha elîm ve daha vahim olmak üzere, memleketin dahilinde, iktidara sahip olanlar gaflet ve dalâlet ve hattâ hıyanet içinde bulunabilirler. Hattâ bu iktidar sahipleri şahsî menfaatlerini, müstevlilerin siyasi emelleriyle tevhit edebilirler.''
  11. napstar's Avatar
    We are Turkish Airlines, you are globally ours.
  12. TearsOfClown's Avatar
    Kanka bu milletin yüzde40lık bölümü büyümedikçe hiç bişey değişmiycek, yüzde60nı biliyosun zaten, aziz nesin demişti
  13. WeRdeR WeReMeM's Avatar
    Akp başa geldiğinden beri Adalet sistemi ne zaman düzgün çalıştı ki zaten. Resmen kendi cumhuriyetini baştan yaratıyor adam ve her şeyi elinin altına alıyor işte.
  14. PlanetX's Avatar
    Tabi burda bireyleri suclamak yanlis. Boyle bir tepkide bulunmalari onlarin aile ve arkadaslarinin ayni zamanda medya internet gibi kanallardan gorduklerinin yani cevrenin etkisi. Ayrica bu cevre gecmisi de kapsamakta orf, adet, kulturel etkiler halinde. Yani bir kisiyi degistirmek icin yapilmasi gereken yuzlerce sey var aslinda. Ve ortada degistirilemeyecek bir gecmis, gecmiste kalmaya meyilli insanlar var. Madem oyle pes edelim demiyorum. Hatta bu bir yaris da degil pes edilicek. Simdi gidiyorum devamini aksama yazicam, Yazidan uzun cevap FTW Koraycim.
  15. Woolridge's Avatar
    Takipçinim panpa.
  16. ViktorReznov's Avatar
    Artık herşey tek elden yönetildiği için Genelkurmay Başkanının da pek birşey söylememesi normaldir.Hükümetin askeri pasifleştirdiği ve sindirdiğinin kanıtı.
  17. Gehenna's Avatar
    Adam yazmış beyler
  18. ViktorReznov's Avatar
    En çok üzüleceğim şey Türkiye dışında başka bir ülkenin/ülkelerin çıkarları için bizim ateş altına atılmamız olur.Özellikle de Türkiye Nato üyesi olduğundan, bu çeşit başlayacak bir harp olayında bütün Nato üyeleri de sorumlu olacaktır ve bizim yanımıza(resmi olarak) yer alacaktır, anlaşma gereği.Yani Nato üyeleri ortadoğuyu yeniden şekillendirmek için bizi maşa olarak kullanması; ya da "initiater" diyeyim, bence muhtemeldir.
  19. PlanetX's Avatar
    Ucagin dusurulmesi icin hicbir mantikli gerekce one suremez Suriye. Ucak silahsiz, iletisimi acik vs vs. Yapilani savunmalari imkansiz.

    Fakat, benim anlamadigim bir nokta var. Yapilan aciklamalar deneme surusuydu ya da radar testiydi gibi seyler iceriyor. Buraya kadar hersey guzel de Turkiye'nin hava sahasi nasil "yanlislikla" terkedilebilir? O ucagi ucuran insanin amatorlugu mu? Hayir. Onu yonlendirenlerin ihlali mi? Hayir. Bence ortada yanlislikla yapilan birsey yok. Evet, ucagin dusurulmus olmasi buyuk bir olay, ustunde dusunmeli ama ayni zamanda da ucagin orada gercekten ne aradigi gibi seyleri gozardi etmemek gerek. Ozellikle Turkiye-Suriye arasi ikili iliskiler bu kadar gerginken bu kadar "tesaduf" biraz fazla.
  20. hohmlec's Avatar
    yazın cok güzel olmus devamı beklerım
All times are GMT +3. The time now is 23:12.
Powered by vBulletin®. All rights reserved.
GameHonor.com © 2007-2019
Steam Connect feature for vBulletin - Powered by Steam
vBulletin Skin By: PurevB.com