1. Sayfa - Toplam 3 Sayfa var 123 SonuncuSonuncu
21 sonuçtan 1-10 arası gösteriliyor

Konu: Darer mh

  1. #1

    Post Darer mh

    Evet sonunda darere de mh yi bulaştırdılar.. Oyundayken puck bana para gönderdi resim de veriyorum bakın :
    http://i.imgur.com/9Dwmj.jpg

    Bu oyunun darerde oynandığının kanıtı :
    http://www.darer.com/statistics/show...ics/fun/154731
    -------
    Received 1276 gold from NRtS-_-Priest (Puck)
    yorumsuz..

  2. #2
    kUnTiGeR
    Misafir
    Olduğunu zaten biliyorduk; bilmeyenler de öğrensin gogo iccup mh yok

  3. #3
    Üye Hapkido - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    13/05/2010
    Konum
    UZAYDAN DEMEQ ARTIQ ÇOQ BANAL
    İletiler
    1,961
    Blog Girişleri
    4
    Alıntı Alıntı: kUnTiGeR Mesajı göster
    Olduğunu zaten biliyorduk; bilmeyenler de öğrensin gogo iccup mh yok
    Sendem iiccup reklamı yapmaya başladın :/

  4. #4
    kUnTiGeR
    Misafir
    Muhabbetine yapıyorum benim için ggc 4ever&ever

  5. #5

  6. #6
    kUnTiGeR
    Misafir
    Yıkılmadık ayaktayız :/

  7. #7
    olduğunu biliyorduk bro zaten ben daha önce açmayı başarmıştım ama -1200 cezası var herhalde onun . ayrıca go iCCup
    Not : Yakında bütün AntiHack var diyen serverlerda mh açmayı başarıcam . ( Xnape hariç çok güzel shieldları var :S )



    http://www.darer.com/statistics/index/fun/98194

  8. #8
    Tractor geçende oynamıştık senle autobalancede ben paradaisu. Mh bende rastladım bi çok kere adam bottle basarak felan rune gidiyor kendi takım arkadaşları bile mh diye kicklenenler var. Leave felan yok diyorlar ama her oyun 1 leave var %100. Birde böyle ratio kasmak ıcın karsı tarafa 2 tane kendı hesabını sokup feedliyorlar olan bize oluyor.

  9. #9
    Ben de bir keresinde abartılmış bir Mh'ye tanık oldum.Bizim takımda bir Invoker adam nereye kaçarsa kaçsın Sun Strike'i tutturuyor.Ward falan da dikmemiştik.Full canlı bir adama oyun başlarında 3-4 kez tutturarak combata gelmeden ölmesini sağlamıştı.Mh yok diye bir şey yok.

  10. #10
    Daha şimdi biten oyunda da fazlasıyla mh vardı ve nedense mh olarak rastladıklarım türk çıkıyo. ne iş anlamadım 2-3 kere oldu bu -_-"
    Aslında bu hayatta hepimiz noob değilmiyiz ki...


Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu anda bu konuyu okuyan 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 ziyaretçi)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Tüm zamanlar GMT +2 olarak ayarlandı. Şu anda saat 17:56.
Sitemizde vBulletin® altyapısı kullanılmaktadır. Tüm hakkı saklıdır.
GameHonor.com © 2007-2019
Steam Connect feature for vBulletin - Powered by Steam
vBulletin Skin By: PurevB.com