9 sonuçtan 1-9 arası gösteriliyor
  1. #1

    JFA Item Iconları

    NooboftheTurkey :
    Fark ettikki bir çok insan ikonları bulamadığı için uğraşamıyor. DotA olsa bütün ikonlar sitesinde var fakat JFA için aynı şey söz konusu değil.



    Glyse'in yaptığı gibi ben de geri kalan iconları yani item iconlarını yapıyım dedim.Bulamadığım iconlardaki yardımı için kendisine teşekkür ediyorum.


    JFA Hero ve Skill Iconları

    Burada almak istediğiniz icona sağ tıklayıp "Resmin konumunu kopyala" deyip direk IMG kodu içine yapıştırabilirsiniz.

    Not:Itemler shoplara göre sıralanmıştır.

    Kodo Beast


    Bear


    Skeleton


    Crab


    Spider



    Sheep



    Turtle



    Priest



    Ghost




    Wolf




    Mammoth



    Zombie


    Yan Shoplar

  2. #2

  3. #3
    güzel paylaşım
    EMPATYNİN SANDALYEYLE İMTİHANI
    22:16 Empaty: OLUM SANDALYEYİ KIRDIM YA
    22:16 Empaty: ÇOK GÜÇLÜYÜM
    22:16 Empaty: AMK
    22:16 Empaty: ARKAMA
    22:16 Empaty: YASLANDIM
    22:16 Empaty: YERE
    22:16 Empaty: DÜŞTÜM
    22:16 Empaty: AMK
    22:16 Empaty: GELİYOM
    22:16 Empaty: BEN 1SN
    [ALLIES] Empaty: BEYLER
    [ALLIES] Empaty: BU KADAR GÜÇLÜ
    [ALLIES] Empaty: OLDUGUMU
    [ALLIES] Empaty: BENDE BİLMİYORDUM

    ptRx: yatarak dota oynayamıyom
    DrdLrD^: dotayı
    DrdLrD^: normalde oynayamıyon
    DrdLrD^: yatarak dota oynayamıyom diyosun

  4. #4
    Son fix ler geldikten sonra fiyatlar da eklenebilir
    Herkes JFA'da.Sen neredesin?
    JFA Başlangıç Rehberi için Tıklatınız

    Ayrıca JFA'nın artık radyosu da var! Mümkün olduğunca yayınımız vaar olucaktır.Dinlemek istediğiniz türü JFA grubundan belirtebilirsiniz

  5. #5

  6. #6
    Güzel paylaşım eline sağlık teşekkürler. Böylece JFA'daki bütün iconlara ulaşmak mümkün.
    Türk yapımı map JFA ulaşmak için
    http://www.trdota.com/forums/forumdisplay.php?f=140

  7. #7
    Ouv ellerine sağlık bi ara ne işe yaradıklarını falanda ekleriz mis gibi olur

    konu sabitlendi

  8. #8
    Alıntı Alıntı: NooboftheTurkey Mesajı göster
    Ouv ellerine sağlık bi ara ne işe yaradıklarını falanda ekleriz mis gibi olur

    konu sabitlendi
    6.0 gelsin itemlerde değişiklikler olur heralde ondan sonra yavaş yavaş yaparız

  9. #9

    Cevap: JFA Item Iconları

    Staff of Nature çok pahalııııı kasana kadar oyun bitio


Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu anda bu konuyu okuyan 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 ziyaretçi)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Tüm zamanlar GMT +2 olarak ayarlandı. Şu anda saat 12:13.
Sitemizde vBulletin® altyapısı kullanılmaktadır. Tüm hakkı saklıdır.
GameHonor.com © 2007-2019
Steam Connect feature for vBulletin - Powered by Steam
vBulletin Skin By: PurevB.com