1. Sayfa - Toplam 2 Sayfa var 12 SonuncuSonuncu
16 sonuçtan 1-10 arası gösteriliyor
  1. #1
    Üye WeRdeR WeReMeM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    06/05/2011
    Konum
    İstanbul/Kartal
    BattleTag
    MuslumBird#2539
    Makaleler
    1
    İletiler
    3,079
    Blog Girişleri
    3

    Diablo III Download!

    Diablo 3 indirmek için daha fazla beklemeyin. Şuanda hemen indirmeye başlamak için tıklayın. Ve kendinizi hazır hissetmenin müthiş rahatlığını keşfedin

    Oyun 7.6 GB Büyüklüğünde şuan ama Pazartesi gece 9 dan sonra eklentiler olacaktır.
    Resmi gerçek boyutunda görmek için tıklayın.

Resmin ismi:  0TAZ2999S7S71336388738706.jpg
Görüntüleme: 68
Büyüklüğü:  38.9 KB (Kilobyte)
    Konu WeRdeR WeReMeM tarafından (12/05/2012 Saat 18:22 ) değiştirilmiştir.
    Mezar taşıma; "Resurrect Please" yazsınlar

    Wrath Of The WeRdeR_WeReMeM [WotWW]

    BEŞ NOKTA BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ

  2. #2

    Cevap: Diablo III Download!

    battle net serverlerinde oynamak icin satin alman gerekmiyo mu?

  3. #3
    Üye CoolStoryBro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    22/11/2011
    Konum
    Istanbul
    BattleTag
    Steampunk#2190
    İletiler
    1,440

    Cevap: Diablo III Download!

    Olum zaten DL yapmak serbestti diye biliyorum bu da new downloadermış zaten. Hatta Boris her başlıkta "ben zaten indirdim yea. size kolay gelsin eziks" diye gezip sayaç atıp gidiyor.

    Bense CE almak için taksimde saatlerce sıra bekleyip SE ile dönücem muhtemel ama olsun lan ilk bi kaç saat oynamasakta olur zaten betadan ezberledik ilk saatleri.

    Alıntı Alıntı: JustKilledAMan Mesajı göster
    battle net serverlerinde oynamak icin satin alman gerekmiyo mu?
    Nereden oynarsan oyna satın almak zorundasın.

  4. #4
    Üye WeRdeR WeReMeM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    06/05/2011
    Konum
    İstanbul/Kartal
    BattleTag
    MuslumBird#2539
    Makaleler
    1
    İletiler
    3,079
    Blog Girişleri
    3

    Cevap: Diablo III Download!

    İlk download edebilenler eu.battle.net'ten satın almış olanlar yada Wow için 1 yıllık ödeme sözü verip alanlar indirebiliyordu. 15'inde oyunu alacaklar için pc'lerinde hazır olsun diye yayınlamışlardır.
    Mezar taşıma; "Resurrect Please" yazsınlar

    Wrath Of The WeRdeR_WeReMeM [WotWW]

    BEŞ NOKTA BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ

  5. #5
    Yönetici Nighthawk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    07/09/2008
    BattleTag
    Nighthawk#2516
    Makaleler
    268
    İletiler
    4,049
    Blog Girişleri
    5

    Cevap: Diablo III Download!

    Ow yeah man. İndirdik bekliyoruz.

  6. #6
    Üye WeRdeR WeReMeM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    06/05/2011
    Konum
    İstanbul/Kartal
    BattleTag
    MuslumBird#2539
    Makaleler
    1
    İletiler
    3,079
    Blog Girişleri
    3

    Cevap: Diablo III Download!

    1gün 13 saat 38 dakika kaldı çok heycanlıyım lanet olsun ki hafta içine denk geldi ben işten deldiğim zaman bakabileceğim. Nasıl gün geçecek bilmiyorum
    Mezar taşıma; "Resurrect Please" yazsınlar

    Wrath Of The WeRdeR_WeReMeM [WotWW]

    BEŞ NOKTA BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ

  7. #7

    Cevap: Diablo III Download!

    arkadaşlar daha önce wow için 12 aylık garanti verip diablo 3 clint i indiren var ise tekrar indirmesi gereklidir 50 mb eklenti geliyor aksi takdirde 7.6 gb tekrar indirmek zorunda kalırsınız. bahsedilen ufak bi hata oluştuğu için böyle bir uygulamaya gidilmiş. açılış gününde madur olmayın

  8. #8
    Üye WeRdeR WeReMeM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    06/05/2011
    Konum
    İstanbul/Kartal
    BattleTag
    MuslumBird#2539
    Makaleler
    1
    İletiler
    3,079
    Blog Girişleri
    3

    Cevap: Diablo III Download!

    Alıntı Alıntı: Kamuflaj Mesajı göster
    arkadaşlar daha önce wow için 12 aylık garanti verip diablo 3 clint i indiren var ise tekrar indirmesi gereklidir 50 mb eklenti geliyor aksi takdirde 7.6 gb tekrar indirmek zorunda kalırsınız. bahsedilen ufak bi hata oluştuğu için böyle bir uygulamaya gidilmiş. açılış gününde madur olmayın
    Ciddi misin ? ben öyle indirmiştim
    Mezar taşıma; "Resurrect Please" yazsınlar

    Wrath Of The WeRdeR_WeReMeM [WotWW]

    BEŞ NOKTA BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ

  9. #9

    Cevap: Diablo III Download!

    akşam saat 6 da oyunu yükleyebilirsiniz

    Early Install
    We will be unlocking the game's installer at 17:01 CEST on May 14. This will allow you to begin installing the game, troubleshoot any issues you run into, download and install the launch day 1.0.1 patch, and be ready to play as soon as the servers come online.

  10. #10
    Üye CoolStoryBro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    22/11/2011
    Konum
    Istanbul
    BattleTag
    Steampunk#2190
    İletiler
    1,440

    Cevap: Diablo III Download!

    Hadi beyler sağlıcakla kalın CE için savaşmaya gidiyorum şimdi. 12 saatten fazla sıra bekleyecem, bakalım hugolina ve çocukları kurtarmak için 3 kapı kolundan doğru olanı bulabilecekmiyim.


Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu anda bu konuyu okuyan 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 ziyaretçi)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Tüm zamanlar GMT +3 olarak ayarlandı. Şu anda saat 00:51.
Sitemizde vBulletin® altyapısı kullanılmaktadır. Tüm hakkı saklıdır.
GameHonor.com © 2007-2019
Steam Connect feature for vBulletin - Powered by Steam
vBulletin Skin By: PurevB.com