2. Sayfa - Toplam 3 Sayfa var BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu
25 sonuçtan 11-20 arası gösteriliyor
  1. #11

    Cevap: DotA 2 - GameHonor Top 5 Vol.2

    Ben müzikle ilgili yorum yapayım. İlk videonda yanlış hatırlamıyorsam müziğini kendin seçmen konusunda bir yorum gelmişti, anladığım kadarıyla tavsiyeye uymuşsun fakat müzik top 10 veya top 5 için biraz kulak tırmalayıcı geldi bana.
    Tanrı yoktur, olsaydı o ben olurdum. Çünkü: Gerçek olduğuna inandığım tek şey benim.


    Friedrich Wilhelm Nietzsche .

  2. #12

    Cevap: DotA 2 - GameHonor Top 5 Vol.2

    Alıntı Alıntı: AmranJ Mesajı göster
    Ben de bu yoruma katılıyorum. Video hakkında yorum yapmak gerekirse 5. ve 2.olanları beğenmedim. Jakiro gayet basit bi şekilde (bilmiyorum quelling taşıdığını düşünmüyorum) 2 tangoyla kurtuluyor bu sıkça wodota ve öbür top 10'lerde gördüğümüz bi hareket ki sıradanlaşmaya başladı artık aynı şekilde sf'de her pub gamede görebileceğimiz tarzda.

    Bir de 1. olan invokerin bölümü uzun sürmüş hızlandırmana rağmen orda voidin kesmeden önceki haliyle bitirsen daha güzel olabilirdi sondaki sun strike "İŞTE ARADIĞIM TR BEST İNVOKER BUDUR!" dedirtmedi bir hareket için uzattığına değmemiş bence.

    Bunların haricinde müzik ve efektler güzel introdan hareketlere geçiş sanki biraz keskin gibi geldi bana

    Videoların devamını geliştirerek yayınlamanı bekliyorum
    yorumların için teşekkür ederim tabi sizinde replaylarınızı bekliyorum elimde harika replay olmayınca hayal gücümü tam anlamıyla kullanamıyorum

  3. #13

    Cevap: DotA 2 - GameHonor Top 5 Vol.2

    tamam bir dahakine elimde olan replaylarımı yollarım ama special versiyon gibi de olmasın beğendiklerini koyarsın
    Magicians

  4. #14

    Cevap: DotA 2 - GameHonor Top 5 Vol.2

    Hahahah sen yeterki sen yolla special bile yaparız

  5. #15

    Cevap: DotA 2 - GameHonor Top 5 Vol.2

    Bana steam , hypermera@gmail.com , ve buradan replaylarınızı gönderin

  6. #16
    Üye FroStly - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    13/12/2010
    Konum
    Ankara
    Makaleler
    2
    İletiler
    2,393
    Blog Girişleri
    2

    Cevap: DotA 2 - GameHonor Top 5 Vol.2

    Alıntı Alıntı: Cipralex Mesajı göster
    anlamadığım orda viper niye jakironun üstüne üstüne gitti bi vursa ölecek.
    Hypermera gösterememiş orda Salve basmıştım 2kere vurmasına rağmen salve sağolsun ölmedim.

    Video şimdilik fena değil bulduğun müzikde en azından benim hoşuma gitti.Hareketler hakkında bir şey dememe gerek yok zaten herkes önemli bölümlere değinmiş.Onun haricinde nicklerin sağ tarafına heroların ikonlarını koyarsan daha hoş olur.


    Şaka bir yana jakiro çok iyiymiş. :S
    Us here and obey !

  7. #17

    Cevap: DotA 2 - GameHonor Top 5 Vol.2

    Daha sony vegası çözmeye çalışıyorum top 5 ve top 10 çıkaran holmec arkadaşımdanda yardım alıyorum inş süper videolar yapıcam Bide boris abi cevap verse

  8. #18

    Cevap: DotA 2 - GameHonor Top 5 Vol.2

    Alıntı Alıntı: Darkelia Mesajı göster
    1. olarak sectigin hareket dısında hersey güzel emegine saglık.
    Katılıyorum güzel olmuş dahasını bekliyoruz

  9. #19

    Cevap: DotA 2 - GameHonor Top 5 Vol.2

    Invoker'a hepiniz laf etmişsinizde adamın ne kadar hızlı invoke yaptığına dikkat eden olmamış. İzlemek kolay ama herkesin beyni yetmez ona(benimde yetmez). Evet belki özel bir hareket yapmamış ama o combat sırasında alacrity ve ghost walk hariç tüm büyüleri uygun pozisyonlarda kullandı toplam 10 kere falan invoke etti(invoker'ın büyülerinin çoğunun cdsi uzun 10 tane yeter zaten). Bir combatta 5ten fazla büyü kullanmak hakkaten çok çalışma istiyor ve saygıyı hakediyor.

    He ama yinede 1. olmayı haketmiyor. Alacrity de kullansaydı kesinlikle ederdi ama tüm büyüleri kullanmış oluyordu.
    Konu LauraBodewig tarafından (17/07/2012 Saat 10:41 ) değiştirilmiştir.

  10. #20

    Cevap: DotA 2 - GameHonor Top 5 Vol.2

    Ben o adamı orda ezildiğimiz konumda kasan adamları soğuk kanlılıkla ve uygun büyülerle kestiği ve buy back almış olan wisp kısa sürede kestiği için koymustum ayrıcan öldükten sonra kendini kesen voidi sun strikeyle öldürmüstü.Kısacası etkilendiğim bi oyundu ama size bunu iyi sunamamısım bu iste sunum önemli hareket nekadar iyi olursa olsun ben size iyi sunamadığım sürece layığını bulamıcak Nese gaza geldim replay gönderin daha iyi şeyler yapcam yeni intro hazır uleyyyn


Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu anda bu konuyu okuyan 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 ziyaretçi)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Tüm zamanlar GMT +3 olarak ayarlandı. Şu anda saat 14:57.
Sitemizde vBulletin® altyapısı kullanılmaktadır. Tüm hakkı saklıdır.
GameHonor.com © 2007-2019
Steam Connect feature for vBulletin - Powered by Steam
vBulletin Skin By: PurevB.com