1. Sayfa - Toplam 2 Sayfa var 12 SonuncuSonuncu
13 sonutan 1-10 aras gsteriliyor
  1. #1

    JFA Trke (v3.3d)

    JFA Trke (v3.3d)

    http://www.epicwar.com/maps/212118/

    Srm hakknda

    Bu srmn erkenden yaynlanma sebebi oyunun gereksiz yere uzamasn salayan ok salam binalar ve kulelerdi zellikle dragon. Murloc, Saito ve Kenshin'in ise bir sre sonra durdurulamaz olmalar yznden her oyun picklenmeleri ise ayr bir sebepti yani genel olarak hata dzenleme deilde denge zerine younlalm bir srm oldu


    Genel

    Seviye 1/2/3 savunma kulelerin canlar 1500/2000/2500'den 1200/1600/2000'e drld
    Savunma kulelerinin vuru hzlar %25 azaltld
    Merkez binann can 3000'den 2000'e drld
    Barakann can 2000'den 1500'e drld
    Heykellerin yerleri deitirildi
    Harita dizaynnda ve tasarmnda eitli deiiklikler yapld
    Dragonlarn canlar 6000'den 3000'e drld
    Dragonlarn hasarlar 100 drld
    Yeni aalar oyunun standart aalar ile deitirildi
    Hit Point Upgrade takm puanm maliyeti 400'den 600'e ykseltildi

    Yetenekler

    Geyser Slash mana gereksinimi 60/70/80/90'dan 60'a drld
    Murloc Frenzy etki sresi 2.1/2.7/3.3/4.0'dan 4'e ykseltildi
    Murloc Frenzy vuru hz %'si 200'den 80/120/160/200'e drld
    Gatotsu Second Stance bonus hasar sorunu giderildi
    Gatotsu Third Stance yeniden dzenlendi
    Do Ryu Sen hasar 160/220/280/340'tan 100/160/220/280'e drld
    Konu Vulcan tarafndan (15/08/2012 Saat 23:40 ) deitirilmitir.

  2. #2

    Cevap: JFA Trke (v3.3beta)

    garithosun arch enemysi nerede (yeni)

    monk range nerfi iyi

    abominatona elveda diyoruz o nerften sonra

    ogrede daha iyi olmu
    For JFA

    For LoL

  3. #3

    Cevap: JFA Trke (v3.3beta)

    kaan mapi trke yapm ksacas

  4. #4

    Cevap: JFA Trke (v3.3beta)

    monkun priestlik slaleden geliyor galiba ismi chris slalesinin soy ad battle - aid ocugun doasnda varm

  5. #5

    Cevap: JFA Trke (v3.3beta)

    I'm Hungry artk Strength Hero'lar yiyemiyor
    Bence yemeli fakat saniye bakmndan az tutmal

    Monk - Chris Battleaid
    Saldr mesafesi 700'den 600'e drld
    Balang hasar 6 drld

    Nerf'n yeterli olmadn dnyorum.

    Hero ldrnce kazanlan para miktar azaltld
    Herolara ve Clanlara ldrlnce kaybedilen para miktar azaltld

    Artk bunlar neye gre belirleniyor, eskiden neye gre belirleniyordu? Deiiklik ne boyutta oldu ksacas..
    Konu Broccoli tarafndan (10/08/2012 Saat 01:46 ) deitirilmitir.

  6. #6

    Cevap: JFA Trke (v3.3beta)

    monk ''HAYVAN'' gibi nerf yemi . alnmaz hale gelmi (!)

    Ogre nerfi ok baarl olmu. Bir salyorsun ortaya , tek bana 2 tower alyordu.

    Disaese cloud nerf'i pek ho olmam . Zaten gsz olduunu dnenler var.

    Ancestral alnabilecek hale gelmi.

  7. #7

    Cevap: JFA Trke (v3.3beta)

    Yiit lan tamam daha napaym melee'mi yapaym monku ayp

    Hero ldrme paras tam olarak %25 azaltld
    lnce kaybedilen miktarda tam olarak %30 azaltld

    LiFeFoRLiFe

    Abomination gerekten ok gck ve sinir bozucu bir haldeydi

  8. #8

    Cevap: JFA Trke (v3.3beta)

    Alnt Alnt: Vulcan Mesaj gster
    Yiit lan tamam daha napaym melee'mi yapaym monku ayp
    Monk skilleriyle mi i yapyor, yoksa dmg'i ile mi? Skilleri ile olmas lazm. ( Hi kullanmadm ) Skillerine nerf gelmesi daha mantkl olur diye dndm ben..
    Konu Broccoli tarafndan (10/08/2012 Saat 01:56 ) deitirilmitir.

  9. #9

    Cevap: JFA Trke (v3.3beta)

    Tamamda hem hasar ok fazla hemde range'i 700 olan tek heroydu imdi hem range dt hem hasar dt hemde healing wave iin casting time geldi birdenbire at diye nerf getiremem healing wave'e cd heroyu biraz durduruyor artk

  10. #10

    Cevap: JFA Trke (v3.3beta)

    Ben ahsen dengeleme asndan beenmedim her gn Volcano diye alyoruz ama nerf yiyen Abomination olmu. Bir Volcano'nun skillere bak bir de Abomination'un :S Bence dengeleme ilemi biraz daha hzl ilerlemeli, mesela genelde Night Elf Walker yerine daima Kenshin veya Ranger yerine daima Dark Ranger tercih ediliyor. -benim grdm bu yanl dnyorsam dzeltin- Yani ben gidip Ranger almak istemiyorum akas ne gzel Dark Ranger'da oyun banda 2 kere tutturursanz free kill veren OP bir skill var, silence var, ultisi desen bir carry iin ok gzel. Ranger desen benim bildiim kadaryla tek yapabildii sa tk, hem skc hem de JFA iin gsz. Hep ayn herolar alyoruz gibi geliyor. DotA'da da her 10 oyunun 7'sinde SF gryoruz tamam ama o da gzel biey deil zaten.

    1 versiyon daha bol bol Volcano greceiz.

    Monk'un bir skillinde cast time olmas gzel olmu, kombattan uzak kalmas biraz zaman alrsa oynamas da zorlaacaktr fakat geen versiyon neredeyse free win eklinde bir heroydu ben acil remake gelir diye dnyordum.

    Ogre'nin bu kadar ok can olduunu bilmiyordum Zaten regeni var gzel olmu nerf.

    Hero ldrnce gelen para neden azald :/
    Konu kzingoth tarafndan (10/08/2012 Saat 10:00 ) deitirilmitir.


Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

u anda bu konuyu okuyan 1 kullanc var. (0 ye ve 1 ziyareti)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Ykleme Yetkiniz Yok
  • Mesajnz Deitirme Yetkiniz Yok
  •  
Tm zamanlar GMT +3 olarak ayarland. u anda saat 17:11.
Sitemizde vBulletin® altyaps kullanlmaktadr. Tm hakk sakldr.
GameHonor.com 2007-2019
Steam Connect feature for vBulletin - Powered by Steam
vBulletin Skin By: PurevB.com