Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 11 to 20 of 34
  1. #11
    Üye JeanValjean's Avatar
    Join Date
    29/06/2011
    Location
    Antalya/merkez
    Posts
    321
    Blog Entries
    1

    Cevap: eseseskikikieskieskies

    buluşma hakkında net bilgi verir misin ki battlne.net le la ? dota 2 atarız

  2. #12

    Cevap: eseseskikikieskieskies

    çağların pcsi dota2 açmıyomuş şu an o yüzden dota1 atıcaklar galiba yani sonuç olarak pazar buluşalım sen de geliyo musun jean gardaş


    Enigma gençlik hevesi (8(

  3. #13

    Cevap: eseseskikikieskieskies

    Quote Originally Posted by Whup_RS View Post
    Buluşmada yüksek ihtimal Dota 2 oynucaz ama bugün tanışıp eğlenmek amaçlı Battle.net te Dota 1 atıyoruz. Buluşmaya gelmeyecekler de gelebiirler oyun atmaya.

    Saat 22.00 da battle.net te eses kanalında olucaz.
    Quote Originally Posted by JeanValjean View Post
    buluşma hakkında net bilgi verir misin ki battlne.net le la ? dota 2 atarız
    Keşke okurken dikkatli olabilsek
    Let's play...

  4. #14
    Üye JeanValjean's Avatar
    Join Date
    29/06/2011
    Location
    Antalya/merkez
    Posts
    321
    Blog Entries
    1

    Cevap: eseseskikikieskieskies

    Anladım da nerede kısmını cevaplamadın onur sordum hacı

  5. #15

    Cevap: eseseskikikieskieskies

    Güzel bi cafe biliyo musunuz mümkünse çarşıda olsun
    dipnot: qopuygar bu konuda napıyosun şekerim


    Enigma gençlik hevesi (8(

  6. #16
    Üye JeanValjean's Avatar
    Join Date
    29/06/2011
    Location
    Antalya/merkez
    Posts
    321
    Blog Entries
    1

    Cevap: eseseskikikieskieskies

    Dora ya da mavi net iyidir ya hu

  7. #17

    Cevap: eseseskikikieskieskies

    Dora bana uyar esparkın oralarda dimi hemen


    Enigma gençlik hevesi (8(

  8. #18
    Üye hohmlec's Avatar
    Join Date
    11/10/2011
    Location
    Eskişehir
    BattleTag
    hohmlec#2491
    Posts
    2,482
    Blog Entries
    1

    Cevap: eseseskikikieskieskies

    veb gelırım bıde gelırse 3 arkadasım var
    1.CinCinBear <3 2. ShotgunShell <3 3. SonyaTheEvil <3 My favourites streamer

  9. #19

    Cevap: eseseskikikieskieskies

    Quote Originally Posted by BenKalpIsmailYk View Post
    Güzel bi cafe biliyo musunuz mümkünse çarşıda olsun
    dipnot: qopuygar bu konuda napıyosun şekerim
    mh açıp nubları ezmiom .s.s
    EMPATYNİN SANDALYEYLE İMTİHANI
    22:16 Empaty: OLUM SANDALYEYİ KIRDIM YA
    22:16 Empaty: ÇOK GÜÇLÜYÜM
    22:16 Empaty: AMK
    22:16 Empaty: ARKAMA
    22:16 Empaty: YASLANDIM
    22:16 Empaty: YERE
    22:16 Empaty: DÜŞTÜM
    22:16 Empaty: AMK
    22:16 Empaty: GELİYOM
    22:16 Empaty: BEN 1SN
    [ALLIES] Empaty: BEYLER
    [ALLIES] Empaty: BU KADAR GÜÇLÜ
    [ALLIES] Empaty: OLDUGUMU
    [ALLIES] Empaty: BENDE BİLMİYORDUM

    ptRx: yatarak dota oynayamıyom
    DrdLrD^: dotayı
    DrdLrD^: normalde oynayamıyon
    DrdLrD^: yatarak dota oynayamıyom diyosun

  10. #20

    Cevap: eseseskikikieskieskies

    ben eziyorum çok da zevkli oluyo eziyodum aslında mazide kaldı hep


    Enigma gençlik hevesi (8(


Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
All times are GMT +3. The time now is 10:33.
Powered by vBulletin®. All rights reserved.
GameHonor.com © 2007-2019
Steam Connect feature for vBulletin - Powered by Steam
vBulletin Skin By: PurevB.com