23. Sayfa - Toplam 23 Sayfa var BirinciBirinci ... 13212223
228 sonutan 221-228 aras gsteriliyor
  1. #221
    ye napstar - ait Kullanc Resmi (Avatar)
    yelik Tarihi
    10/01/2009
    Makaleler
    5
    letiler
    5,435
    Blog Girileri
    35

    Cevap: Dota2Lounge Item ddias

    Alnt Alnt: ViktorReznov Mesaj gster
    Geliyor merak etme
    Aslnda Dendi'yi yollayp bi' lgnlk yapsalar houma giderdi.

    Beyler :'( Hvost trolling beyler :'/

    sim:  cAgO5vh.png
Grntleme: 66
Byklk:  30.3 KB (Kilobyte)
    Konu napstar tarafndan (27/02/2013 Saat 04:32 ) deitirilmitir.

  2. #222
    ye CoolStoryBro - ait Kullanc Resmi (Avatar)
    yelik Tarihi
    22/11/2011
    Konum
    Istanbul
    BattleTag
    Steampunk#2190
    letiler
    1,440

    Cevap: Dota2Lounge Item ddias

    Ben bugn bir haber aldm Kerem abi %99 doru deniliyo az evvel yazmsn zaten. Ukraynadan arkadamla konutum, Dendi ve Xboct gitmi. Evet gitmi.

    sim:  FQY4FTP.jpg
Grntleme: 68
Byklk:  21.9 KB (Kilobyte)
    Konu CoolStoryBro tarafndan (27/02/2013 Saat 05:47 ) deitirilmitir.

  3. #223
    ye Burakula - ait Kullanc Resmi (Avatar)
    yelik Tarihi
    13/09/2011
    Konum
    Kadky
    BattleTag
    burakula#2108
    letiler
    2,364
    Blog Girileri
    2

    Cevap: Dota2Lounge Item ddias

    o deil de ilk defa 2 nerim birden patlad notide mandan zaten korkuyordum ama navinin vp yi yienmesini hi beklemezdim. daha dikkatli olmaya alcam.



    FBERLYORUZ!

  4. #224

    Cevap: Dota2Lounge Item ddias

    Fnatic el pride ma banko fnaticde bence 4 rare bastm imdiden

  5. #225

    Cevap: Dota2Lounge Item ddias

    dediklerini okudum ama kendi kendime dedim ki bir ihtimal nth yakalad yeni hava ile bu ma alabilir 2 rare bastm , Na'Vi manda ise tamamen eski oyunlarna gvenerek 4 rare bastm ikisi de tutmu

  6. #226
    ye Sercan<Michaell> - ait Kullanc Resmi (Avatar)
    yelik Tarihi
    28/10/2012
    Konum
    Ankara/Eskiehir
    BattleTag
    Sercansokmen#2169
    letiler
    2,050

    Cevap: Dota2Lounge Item ddias

    Alpha & Epic SA mana ne diyosunuz beyler ben bilmem byle ufak takmlar hangisi alr

  7. #227
    ye Sercan<Michaell> - ait Kullanc Resmi (Avatar)
    yelik Tarihi
    28/10/2012
    Konum
    Ankara/Eskiehir
    BattleTag
    Sercansokmen#2169
    letiler
    2,050

    Cevap: Dota2Lounge Item ddias

    Bu arada fnaticin dun aksamki yenilgisinden sonra bir umut Elpride ye bastm akas. Ne olacak greceiz.

  8. #228
    ye Krizalid - ait Kullanc Resmi (Avatar)
    yelik Tarihi
    14/05/2011
    BattleTag
    Krizalid#2895
    letiler
    2,560
    Blog Girileri
    11

    Cevap: Dota2Lounge Item ddias

    Alnt Alnt: CoolStoryBro Mesaj gster
    Ben bugn bir haber aldm Kerem abi %99 doru deniliyo az evvel yazmsn zaten. Ukraynadan arkadamla konutum, Dendi ve Xboct gitmi. Evet gitmi.

    sim:  FQY4FTP.jpg
Grntleme: 68
Byklk:  21.9 KB (Kilobyte)
    Gelecek sezon fenerbahede yani :O hayrl olsun.


Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

u anda bu konuyu okuyan 1 kullanc var. (0 ye ve 1 ziyareti)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Ykleme Yetkiniz Yok
  • Mesajnz Deitirme Yetkiniz Yok
  •  
Tm zamanlar GMT +2 olarak ayarland. u anda saat 07:19.
Sitemizde vBulletin® altyaps kullanlmaktadr. Tm hakk sakldr.
GameHonor.com 2007-2019
Steam Connect feature for vBulletin - Powered by Steam
vBulletin Skin By: PurevB.com