1. Sayfa - Toplam 4 Sayfa var 123 ... SonuncuSonuncu
35 sonuçtan 1-10 arası gösteriliyor
  1. #1

    Bir Valve Dramı

    Ayın 13 ünde hesabım soyulmuştu aynı dakika ticket attım 11 gün sonra cevap verip itemlerimi geri verdiler az önce bu mesajı aldım :

    Bu hesaba bir başkası tarafından erişilmiş olabilir.
    Steam Destek hesabınıza bir başkası tarafından erişilmiş olabileceğinden şüpheleniyor. Güvenlik önlemi olarak bu hesaba müdahaleleri geçici olarak kısıtlıyoruz. Lütfen Steam Destek'e ulaşın ki size yardımcı olabilelim.
    Hesabınıza tekrar erişim sağlamak için:
    Steam Destek ile iletişim kurun ve bir destek görevlisi hesabın sahibinin size ait olduğunu onaylayıp hesap erişimini tekrar sağlasın. Onaylama sırasında hesabınızdaki oyunların sahibi olduğunuza dair kanıt sağlamanız istenebilir.
    Daha fazla bilgi burada mevcut: Çalınmış Steam Hesabını Geri Almak SSS, Hesap Güvenliği Tavsiyeleri
    Bu hesabın işlevselliği sahibi yetkilerini tekrar kazanana dek kısıtlanmıştır.
    Satın alma, hediye etme, takas, CD anahtarı etkinleştirme ve Steam Topluluğu'na ulaşım engellenmiştir.

    Sanırım benim attığım gibi soyulan bi başkası da ticket atmış (beni soyan arkadaş 3-4 kişiyi daha soyup itemleri benim hesabımdan kendi hesabına aktarmıştı envanter geçmişinden gördüğüm kadarıyla) benim gibi takas yapan biri için giden 11 gün geçmiş olsun derken bi 10 gün daha beklicem heralde hesabımın normale dönmesi için gerçekten hakkını vererek yapıyor işini steam supporttaki arkadaşlar

  2. #2

    Cevap: Bir Valve Dramı

    Ben de 1 haftadir cevap bekliyorum supporttan
    Konu nancilin tarafından (28/08/2013 Saat 07:57 ) değiştirilmiştir.

  3. #3

    Cevap: Bir Valve Dramı

    Takasın zararları tıklamayın linklere arkadaş aç olmayın bu kadar.

  4. #4

    Cevap: Bir Valve Dramı

    Alıntı Alıntı: nancilin Mesajı göster
    Ben de 1 haftadir cevap bekliyorum supporttan
    merak etme muhakkak veriyolar da itemi başka bi yerden giriş yapılıp itemlerin gidince ama 1 kerelik

  5. #5

    Cevap: Bir Valve Dramı

    Alıntı Alıntı: MortMort3344 Mesajı göster
    Takasın zararları tıklamayın linklere arkadaş aç olmayın bu kadar.
    babamın maaşı 20 random rare sen ne diyosun

  6. #6
    Üye Insomniac - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    15/03/2009
    Konum
    Istanbul
    BattleTag
    StoneCold#2490
    İletiler
    914

    Cevap: Bir Valve Dramı

    Supportlar ile iletişime geçip hesabın senin olduğunu kanıtlaman gerekiyor yani ne var bunda? Adamlar hesap güvenliği için bu şekilde bir uygulama yapmış ve oldukça da faydalı, sen foruma konu açmak yerine steam supportları ile irtibata geç hesabının kısıtlamalarını kaldır.

  7. #7

    Cevap: Bir Valve Dramı

    Alıntı Alıntı: Insomniac Mesajı göster
    Supportlar ile iletişime geçip hesabın senin olduğunu kanıtlaman gerekiyor yani ne var bunda? Adamlar hesap güvenliği için bu şekilde bir uygulama yapmış ve oldukça da faydalı, sen foruma konu açmak yerine steam supportları ile irtibata geç hesabının kısıtlamalarını kaldır.
    ciddi olamazsın önce bi oku istersen ne yazdığımı

  8. #8
    Yönetici Lexsarko - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    28/06/2009
    BattleTag
    Lexsarko#2517
    Makaleler
    15
    İletiler
    2,908

    Cevap: Bir Valve Dramı

    [iğrençespri]Steam carrylerini deneyin.[/iğrençespri]

    Adamlar hesabını sonsuza kadar kaybetmemen için önlem almışlar işte. Hesabını onca güvenlik önlemine rağmen kendi hatalarınla kaybettin. Onlardan çok daha fazla suçlusun.

  9. #9

    Cevap: Bir Valve Dramı

    Anlama kapasiteniz güçlü valla ne diyim siz haklısınız

  10. #10
    Üye Insomniac - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    15/03/2009
    Konum
    Istanbul
    BattleTag
    StoneCold#2490
    İletiler
    914

    Cevap: Bir Valve Dramı

    Alıntı Alıntı: Sarge Mesajı göster
    Anlama kapasiteniz güçlü valla ne diyim siz haklısınız
    Bunlar hep açlıktan oluyor diyebilirim önce bir kahvaltı yapıp sonra bi keyif tuvaleti yaptıktan sonra forumda takılsak nasıl olur?

    Edit: He bu arada sanırım konuyu açarken herkesin gelip buraya valve ve gabe'e küfür etmesini bekliyordun herhalde ama dur beklentilerini boşa çıkarmayım.

    OÇ GABE Sucks Valve !!1!
    Konu Insomniac tarafından (28/08/2013 Saat 10:23 ) değiştirilmiştir.


Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu anda bu konuyu okuyan 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 ziyaretçi)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Tüm zamanlar GMT +3 olarak ayarlandı. Şu anda saat 16:33.
Sitemizde vBulletin® altyapısı kullanılmaktadır. Tüm hakkı saklıdır.
GameHonor.com © 2007-2019
Steam Connect feature for vBulletin - Powered by Steam
vBulletin Skin By: PurevB.com