Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 17 of 17
  1. #11

    Cevap: Slardar'ın Ultisi Hakkında

    Slardar ratdoto'dan önce de picklenmiyordu. Picklenmemesinin sebebi ratdoto değil yani.

  2. #12

    Cevap: Slardar'ın Ultisi Hakkında

    Quote Originally Posted by arpharazon View Post
    Slardar ratdoto'dan önce de picklenmiyordu. Picklenmemesinin sebebi ratdoto değil yani.
    tam anlamıyla ratdoto diyemeyiz doğru diyorsun şöyle diyim:
    bilmiyorum ne kadar süredir ratdotodayız ama ratdotodan öncede ratdotoya benzer şekilde oynanıyordu ratdotoya geçiş aşaması gibi.
    international 1in pickleri ve banlarına bakın. push yapan takım kazanıyordu. zaten az hero vardı. navi chen ve enigmayı alıyordu easy win gg wp. early game combatlarına dayalı bir oyun oynayan bazı takımlar vardı onlarda ilk turda elendiler (bkz. ggnet efsane kadrosuna rağmen ve iyi iş yapar denilmesine rağmen)
    ti2 ise biraz farklıydı diğer 2 internationala göre:
    teamfight ağırlıklı combatlar ds,naga,enigma comboları sürekli oluyordu. yine slardarlık bir durum yok çünkü teamfight açısından aoe spelli çok güçsüz ve dar bir alanı etkiliyor.
    ti3 ye geldiğimizde ratdotonun ne olduğunu tam anlamıyla gördük. 98 dakikalık maçı bile izlettiler bize. slardar picklendi (ki bence mushiden başkası cesaret edemezdi) ve 25 dakika yanlış hatırlamıyosam teamwipela easy gg aldılar dk dan. ve o oyun gerçekten çok üstündü orange (diğer türlü çinli takımlar kolay kolay pes etmiyolar zaten)
    dediğim gibi sadece ratdoto değil şuanki oyun ve pick sistemi farma yönelik duruyor biraz ve çoğu takım bu işi artık çok iyi yapıyor. slardar ise combat gücü çok yüksek olmayan ve late gamede voiddir (voidde picklenmiyor artık ama) , alchemisttir bu tarz herolarla baş edemeyen bir hero. mana poolu düşük. ayrıca early gamede üzerine item koyması gereken bir hero, dagger veya bkbsiz çok sıkıntı çeker ancak şuanki carryler öyle değil alchemist sadece phase ile bile rahat kill alıp oyuna geri dönebilen bir hero veya naix early ve midde armlet phase ile ölümsüz olabilen bir hero.
    ancak yinede bence düzgün kullanıldığında op olan bir hero.
    AOE TEK DEDİĞİN BUDUR!!!


  3. #13
    Üye CoolStoryBro's Avatar
    Join Date
    22/11/2011
    Location
    Istanbul
    BattleTag
    Steampunk#2190
    Posts
    1,440

    Cevap: Slardar'ın Ultisi Hakkında

    Ben Slardar'ın ti1'den beri doğru düzgün picklendiğini görmedim. Sebebi de gayet açık şekilde heronun şu anki Carry düzeyinin metadaki diğer Carry herolarıyla mukayese edemeyecek seviyede oluşu.

    Hero initiator rolü ve ultisi sayesinde takıma oldukça yararlı olabiliyor fakat bu seferde Lane bulma sıkıntısı çekiyor. Aslında diğer initiator heroları gibi Offlane oynanabilse çok yararlı olacak fakat bırak Trilane'i Dual Lane'e karşı bile tek başına bir şey yapması çok zor oyun başında ve hezimete uğrama olasılığı yüksek. Bu yüzden oynanırsa ya Agresif Trilane'de kill odaklı bir Carry olarak ve Push/Snowball yaparak oyunu erkenden bitirmeye dayalı oynanmalı ya da yine Agresif Trilane'i olan bir takımda Easy Lane'de 1v1 bırakılmalı. Ya da Artstyle oynamalı.
    Last edited by CoolStoryBro; 01/10/2013 at 20:03.

  4. #14

    Cevap: Slardar'ın Ultisi Hakkında

    icefrog balance yapmayı bilmiyor anlaşılan





  5. #15
    Üye fikho's Avatar
    Join Date
    14/08/2012
    Location
    Balıkesir,Bursa,Afyon
    Posts
    1,559

    Cevap: Slardar'ın Ultisi Hakkında

    Quote Originally Posted by CoolStoryBro View Post
    Ben Slardar'ın ti1'den beri doğru düzgün picklendiğini görmedim. Sebebi de gayet açık şekilde heronun şu anki Carry düzeyinin metadaki diğer Carry herolarıyla mukayese edemeyecek seviyede oluşu.

    Hero initiator rolü ve ultisi sayesinde takıma oldukça yararlı olabiliyor fakat bu seferde Lane bulma sıkıntısı çekiyor. Aslında diğer initiator heroları gibi Offlane oynanabilse çok yararlı olacak fakat bırak Trilane'i Dual Lane'e karşı bile tek başına bir şey yapması çok zor oyun başında ve hezimete uğrama olasılığı yüksek. Bu yüzden oynanırsa ya Agresif Trilane'de kill odaklı bir Carry olarak ve Push/Snowball yaparak oyunu erkenden bitirmeye dayalı oynanmalı ya da yine Agresif Trilane'i olan bir takımda Easy Lane'de 1v1 bırakılmalı. Ya da Artstyle oynamalı.

    katılıyorum

    Quote Originally Posted by FeedGuaranteed View Post
    Fikho oynarsa op :PppPp şaka maka slardar başaklı hero fikho da iyi çocuk <3


    Quote Originally Posted by Simita View Post
    Slardarın bashı değişsin ve sup olarak oyunlarda görelim.
    zaten ben ve arpharazondan başka slardar ı carry oynayan yok



    eklemek istediğim bişi var bu heroya gelebilecek en güzel buff ultisinin attığı kisinin en azından 100 birimlik hemen hemen dibinde dolasan invis heroları görünür yapabilmesi
    Last edited by fikho; 01/10/2013 at 21:41.

  6. #16
    Yönetici BorisPeace's Avatar
    Join Date
    21/06/2009
    Location
    Istanbul
    Articles
    148
    Posts
    3,539
    Blog Entries
    4

    Cevap: Slardar'ın Ultisi Hakkında

    Slardar'ı geride tutan şey Sprint. Aldığı fazladan hasar kaldırılsa Sprint süresindeki çok da OP olmaz bence, ama pick görmeye başlar.

  7. #17
    Üye fikho's Avatar
    Join Date
    14/08/2012
    Location
    Balıkesir,Bursa,Afyon
    Posts
    1,559

    Cevap: Slardar'ın Ultisi Hakkında

    Quote Originally Posted by napstar View Post
    Slardar'ın ultisi kulelere vursa bile ratdota'ya giremez? :s
    napstara yakısmayan cümleler 20 armorlu kule 0 ı görücek ve ratdota ya giremicek ulan ilk item travel kasarım o heroya ozaman
    Last edited by fikho; 27/11/2013 at 09:19.


Page 2 of 2 FirstFirst 12

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
All times are GMT +3. The time now is 16:51.
Powered by vBulletin®. All rights reserved.
GameHonor.com © 2007-2019
Steam Connect feature for vBulletin - Powered by Steam
vBulletin Skin By: PurevB.com