2. Sayfa - Toplam 2 Sayfa var BirinciBirinci 12
15 sonuçtan 11-15 arası gösteriliyor
  1. #11

    6.79 Değişim Fikirlerim

    Repost
    Konu 88RoundsPerMinute tarafından (02/10/2013 Saat 15:27 ) değiştirilmiştir.

  2. #12
    Yönetici BorisPeace - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    20/06/2009
    Konum
    Istanbul
    Makaleler
    148
    İletiler
    3,539
    Blog Girişleri
    4

    Cevap: 6.79 Değişim Fikirlerim

    Alıntı Alıntı: maydin Mesajı göster
    - Unstable Concoction artık havadayken patlayabilecek.
    Bu Dota 2'de olan bir bug olmalı çünkü DotA'da böyle değil, 6.79 değişim listesinde işi yok.

    Alıntı Alıntı: maydin Mesajı göster
    - Chemical Rage Dolum Süresi 45'ten 40/50/60'a arttırıldı.
    Yükselen dolum süresi kötü bir konsept bence :/

    Alıntı Alıntı: maydin Mesajı göster
    - Ice Vortex dolum süresi 50/46/42/38'den 45/40/35/30'a düşürüldü.
    5 saniye dolum süresi var :/

    Alıntı Alıntı: maydin Mesajı göster
    - Berserker's Call mana bedeli 80/90/100/110'dan 90'a ayarlandı.
    - Battle Hunger mana bedeli 75/85/95/105'ten 90'a ayarlandı.
    Axe'in sorunu mana sıkıntısı değil, en azından kolay çözülebilecek bir şey. Tam olarak ne gerekiyor bilmiyorum, ultisi Axe'e çok ters bence.

    Alıntı Alıntı: maydin Mesajı göster
    Bane Elemental
    - Başlangıç hareket hızı 315'ten 305'e düşürüldü.
    300 daha da iyi.

    Alıntı Alıntı: maydin Mesajı göster
    - Thirst etkisi Bloodseeker'ın cesedi yerden kaldırılana dek sürecek.
    Bunu anlamadım, Bloodseeker'ın cesedi kalkana kadar etraftaki az HPli düşmanları görebileceğiz mi demek istiyorsun?

    Alıntı Alıntı: maydin Mesajı göster
    - Holy Persuation can bonusu 75/150/225/300'den 75/100/125/150'ye ayarlandı. Fakat artık birimlere 25/30/35/40 hareket hızı verecek.
    Chen'e bu buff gerekiyor mu? Chen şu an oldukça iyi bir yerde.

    Alıntı Alıntı: maydin Mesajı göster
    Clinkz
    - Güç artış miktarı 1.6'dan 1.8'e çıkarıldı.
    Ve oyunda hiçbir şey değişmedi.

    Alıntı Alıntı: maydin Mesajı göster
    - Arcane Aura Crystal Maiden ölüyken de etkisini yitirmeyecek.
    Brilliance Aura bu. Unutma, 6.79 değişim listesi hazırlıyorsun.

    Alıntı Alıntı: maydin Mesajı göster
    - Shallow Grave artık büyü muafiyetine sahip dostlar üzerine atılabilecek.
    Zaten atılabiliyor.

    Alıntı Alıntı: maydin Mesajı göster
    - Backtrack tuttuğunda hasarın yanında sersemletmeyi de engelleyecek.
    Kesinlikle hayır.

    Alıntı Alıntı: maydin Mesajı göster
    - Tether hareket hızı bonusu artık sadece bağlı olduğu birime verilecek.
    Saçma, Wisp yetişemedikten sonra bir anlamı yok ki.

    Alıntı Alıntı: maydin Mesajı göster
    - Skewer artık büyü bağışıklığına sahip birimler üzerinde çalışacak.
    Evet, bir bu eksikti

    Alıntı Alıntı: maydin Mesajı göster
    - Fireblast mana bedeli artışı 30/70/110'dan 25/50/75'e düşürüldü.
    - Multi Cast ilk seviye 2 kere tutma şansı %25'ten %30'a çıkarıldı.
    - Unrefined Fireblast sersemletme süresi 1.5'ten 2.5 saniyeye çıkarıldı.
    - Unrefined Fireblast mana bedeli 400'den 100/150/200'e düşürüldü.
    Çok büyük bufflar bunlar. Unrefined Fireblast'ın değişmesine gerek yok.

    Alıntı Alıntı: maydin Mesajı göster
    - Presence of the Dark Lord üzerinde çalışıldı. Artık dost birimlere zırh sağlayacak şekilde değiştirilebilir.
    - Zırh değerleri 3/4/5/6'dan 2/3/4/5'e düşürüldü.
    Saçma, SF temasına uygun değil.

    Alıntı Alıntı: maydin Mesajı göster
    Sniper
    - Aghanim Scepter eklendi. Scepter'lı hasarı 400/600/750, mana bedeli100/175/250 olacak ve 1 saniye sersemletecek.
    Kimse almaz bunu +95 hasar, -75 mana, +0.9 saniye sersemletme. Kimse buna 4200 altın vermez :/

    Alıntı Alıntı: maydin Mesajı göster
    - Aghanim Scepter eklendi. Mananın Rearm bitince kullanılmasını sağlayacak. Mana bedeli de 100/200/300 olacak.
    Bunu da kimse almaz.

    Alıntı Alıntı: maydin Mesajı göster
    Tiny
    - Avalanche mana bedeli 120'den 160/150/140/130'a yükseltildi.
    - Toss mana bedeli 120'den 75/80/85/90'a düşürüldü.
    Zaten ilk seviyelerde manası yetmiyor, öldürdün küçücük kahramanı.
    Konu BorisPeace tarafından (02/10/2013 Saat 20:37 ) değiştirilmiştir.

  3. #13

    Cevap: 6.79 Değişim Fikirlerim

    Alıntı Alıntı: BorisPeace Mesajı göster
    Bu Dota 2'de olan bir bug olmalı çünkü DotA'da böyle değil, 6.79 değişim listesinde işi yok.
    Önceki listede Spirit Bear Armlet açamazken Icefrog ilginç bir şekilde "artık can emecek" diye yazmıştı. Onu düşünerek yazdım. Yoksa biliyorum bir yerde yanlışlık olduğunu

    Alıntı Alıntı: BorisPeace Mesajı göster
    Yükselen dolum süresi kötü bir konsept bence :/
    Alchemist çok seçilen kahramanlar arasından çıktı yavaş yavaş. Azıcık bir nerf iyi olur diye düşündüm.

    Alıntı Alıntı: BorisPeace Mesajı göster
    5 saniye dolum süresi var :/
    İlk skilin dolum süresiydi onlar :/

    Alıntı Alıntı: BorisPeace Mesajı göster
    Axe'in sorunu mana sıkıntısı değil, en azından kolay çözülebilecek bir şey. Tam olarak ne gerekiyor bilmiyorum, ultisi Axe'e çok ters bence.
    Değerler açısından ancak böyle bir şey yapılabilirdi.

    Alıntı Alıntı: BorisPeace Mesajı göster
    300 daha da iyi.

    Alıntı Alıntı: BorisPeace Mesajı göster
    Bunu anlamadım, Bloodseeker'ın cesedi kalkana kadar etraftaki az HPli düşmanları görebileceğiz mi demek istiyorsun?
    Öldüğü yerde doğana kadar o skill aktif olacak. Bloodstone gibi. Ama süre de getirilebilir tabi.

    Alıntı Alıntı: BorisPeace Mesajı göster
    Chen'e bu buff gerekiyor mu? Chen şu an oldukça iyi bir yerde.
    Alliance, Fnatic ve Navi haricinde seçen olmadığı için böyle bir değişiklik güzel olur dedim. Nclerin hızları herolardan az olduğu için çok etkin kullanılamıyor. En azından böyle daha fazla seçilebilir. Ayrıca bonus hp de kaldırılabiilr.

    Alıntı Alıntı: BorisPeace Mesajı göster
    Ve oyunda hiçbir şey değişmedi.
    Skillerdeki değerleri arttıracak ya da azaltacak bir şey yoktu. icefrogun lycana yaptığı gibi

    Alıntı Alıntı: BorisPeace Mesajı göster
    Brilliance Aura bu. Unutma, 6.79 değişim listesi hazırlıyorsun.
    Dota 2 deki isimlerini kullandım. Dota2de ve kaptan modunda olmayan (yeni girenler hariç) heroları ele almadım.

    Alıntı Alıntı: BorisPeace Mesajı göster
    Zaten atılabiliyor.
    Aklımda birinin fikri olarak kalmış. Şimdi hatırladım.

    Alıntı Alıntı: BorisPeace Mesajı göster
    Kesinlikle hayır.
    Çok mu dengesiz olur. Bence voidi biraz daha picklenebilir bir hale getirebilir. Sonuçta doom, rupture falan engellemiyor.

    Alıntı Alıntı: BorisPeace Mesajı göster
    Saçma, Wisp yetişemedikten sonra bir anlamı yok ki.
    Wispe nerf olarak çok mantıklı bence. Değerleri azaltınca picklenme sayısında ya azalma olmaz ya da ihç picklenmez.

    Alıntı Alıntı: BorisPeace Mesajı göster
    Evet, bir bu eksikti
    Ultisine gelen nerflerden sonra picklenmedi neredeyse, küçücuk bir şey yapmayı düşündüm. Olmasına da gerek yok.

    Alıntı Alıntı: BorisPeace Mesajı göster
    Çok büyük bufflar bunlar. Unrefined Fireblast'ın değişmesine gerek yok.
    4200 golda 400 mana yiyip de 1 sn stunlayan skill çok mu imbaydı da çok büyük buff oluyor. Bunlar yüzünden ogre first pick olup da direk aghanim çıkanlar göreceğiz sanırım :/

    Alıntı Alıntı: BorisPeace Mesajı göster
    Saçma, SF temasına uygun değil.
    Armor azaltmayla temayı tam çözemedim. Ama küçük bir buff güzel olurdu.

    Alıntı Alıntı: BorisPeace Mesajı göster
    Kimse almaz bunu +95 hasar, -75 mana, +0.9 saniye sersemletme. Kimse buna 4200 altın vermez :/
    Od nin ultisiyle kıyaslandığında alanlar bulunur bence.

    Alıntı Alıntı: BorisPeace Mesajı göster
    Bunu da kimse almaz.
    bkz: od

    Alıntı Alıntı: BorisPeace Mesajı göster
    Zaten ilk seviyelerde manası yetmiyor, öldürdün küçücük kahramanı.
    toss mana bedeli az olunca nc kasabiliyor. Ayırca lanede biraz harass için güzel olur diye düşündüm.
    Din; ilimle birleşirse nefaset, cehaletle birleşirse rezalet, siyasetle birleşirse de felaket olur.

  4. #14

    Cevap: 6.79 Değişim Fikirleri

    Alıntı Alıntı: Nighthawk Mesajı göster
    Boris'in açtığı 6.79 değişim fikirleri konusu, tek konu altında kimse diğerinin ne dediğini takip etmiyor diye kapatılarak değişim fikirleri bölümü açıldı bu arada. Konu açma demiyorum ama burda da aynı şeyin gerçekleşmesine hazırlıklı ol.
    Ben fikirleri muhabbet bölümüne açanları ayırmak için açtı sanmıştım bu bölümü.

    Ayrıca teker teker anlatabiliirdim buffları niye yaptığımı da. Bazılarına kafa yormadım. Borisin yaptığı changelog tarzı bir şey yaptım. Bi dahakine elerim güzel olmayanları.
    Din; ilimle birleşirse nefaset, cehaletle birleşirse rezalet, siyasetle birleşirse de felaket olur.

  5. #15

    Cevap: 6.79 Değişim Fikirlerim

    "Slark
    - Slark artık bir kahraman öldürünce onun tüm özelliklerinden 1 tane kalıcı olarak çalacak."

    hmmm. Demek ki icefrog okuyomuş buraları Kappa


Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu anda bu konuyu okuyan 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 ziyaretçi)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Tüm zamanlar GMT +2 olarak ayarlandı. Şu anda saat 06:07.
Sitemizde vBulletin® altyapısı kullanılmaktadır. Tüm hakkı saklıdır.
GameHonor.com © 2007-2019
Steam Connect feature for vBulletin - Powered by Steam
vBulletin Skin By: PurevB.com