Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 15 of 15
  1. #11

    6.79 Değişim Fikirlerim

    Repost
    Last edited by 88RoundsPerMinute; 02/10/2013 at 15:27.

  2. #12
    Yönetici BorisPeace's Avatar
    Join Date
    20/06/2009
    Location
    Istanbul
    Articles
    148
    Posts
    3,539
    Blog Entries
    4

    Cevap: 6.79 Değişim Fikirlerim

    Quote Originally Posted by maydin View Post
    - Unstable Concoction artık havadayken patlayabilecek.
    Bu Dota 2'de olan bir bug olmalı çünkü DotA'da böyle değil, 6.79 değişim listesinde işi yok.

    Quote Originally Posted by maydin View Post
    - Chemical Rage Dolum Süresi 45'ten 40/50/60'a arttırıldı.
    Yükselen dolum süresi kötü bir konsept bence :/

    Quote Originally Posted by maydin View Post
    - Ice Vortex dolum süresi 50/46/42/38'den 45/40/35/30'a düşürüldü.
    5 saniye dolum süresi var :/

    Quote Originally Posted by maydin View Post
    - Berserker's Call mana bedeli 80/90/100/110'dan 90'a ayarlandı.
    - Battle Hunger mana bedeli 75/85/95/105'ten 90'a ayarlandı.
    Axe'in sorunu mana sıkıntısı değil, en azından kolay çözülebilecek bir şey. Tam olarak ne gerekiyor bilmiyorum, ultisi Axe'e çok ters bence.

    Quote Originally Posted by maydin View Post
    Bane Elemental
    - Başlangıç hareket hızı 315'ten 305'e düşürüldü.
    300 daha da iyi.

    Quote Originally Posted by maydin View Post
    - Thirst etkisi Bloodseeker'ın cesedi yerden kaldırılana dek sürecek.
    Bunu anlamadım, Bloodseeker'ın cesedi kalkana kadar etraftaki az HPli düşmanları görebileceğiz mi demek istiyorsun?

    Quote Originally Posted by maydin View Post
    - Holy Persuation can bonusu 75/150/225/300'den 75/100/125/150'ye ayarlandı. Fakat artık birimlere 25/30/35/40 hareket hızı verecek.
    Chen'e bu buff gerekiyor mu? Chen şu an oldukça iyi bir yerde.

    Quote Originally Posted by maydin View Post
    Clinkz
    - Güç artış miktarı 1.6'dan 1.8'e çıkarıldı.
    Ve oyunda hiçbir şey değişmedi.

    Quote Originally Posted by maydin View Post
    - Arcane Aura Crystal Maiden ölüyken de etkisini yitirmeyecek.
    Brilliance Aura bu. Unutma, 6.79 değişim listesi hazırlıyorsun.

    Quote Originally Posted by maydin View Post
    - Shallow Grave artık büyü muafiyetine sahip dostlar üzerine atılabilecek.
    Zaten atılabiliyor.

    Quote Originally Posted by maydin View Post
    - Backtrack tuttuğunda hasarın yanında sersemletmeyi de engelleyecek.
    Kesinlikle hayır.

    Quote Originally Posted by maydin View Post
    - Tether hareket hızı bonusu artık sadece bağlı olduğu birime verilecek.
    Saçma, Wisp yetişemedikten sonra bir anlamı yok ki.

    Quote Originally Posted by maydin View Post
    - Skewer artık büyü bağışıklığına sahip birimler üzerinde çalışacak.
    Evet, bir bu eksikti

    Quote Originally Posted by maydin View Post
    - Fireblast mana bedeli artışı 30/70/110'dan 25/50/75'e düşürüldü.
    - Multi Cast ilk seviye 2 kere tutma şansı %25'ten %30'a çıkarıldı.
    - Unrefined Fireblast sersemletme süresi 1.5'ten 2.5 saniyeye çıkarıldı.
    - Unrefined Fireblast mana bedeli 400'den 100/150/200'e düşürüldü.
    Çok büyük bufflar bunlar. Unrefined Fireblast'ın değişmesine gerek yok.

    Quote Originally Posted by maydin View Post
    - Presence of the Dark Lord üzerinde çalışıldı. Artık dost birimlere zırh sağlayacak şekilde değiştirilebilir.
    - Zırh değerleri 3/4/5/6'dan 2/3/4/5'e düşürüldü.
    Saçma, SF temasına uygun değil.

    Quote Originally Posted by maydin View Post
    Sniper
    - Aghanim Scepter eklendi. Scepter'lı hasarı 400/600/750, mana bedeli100/175/250 olacak ve 1 saniye sersemletecek.
    Kimse almaz bunu +95 hasar, -75 mana, +0.9 saniye sersemletme. Kimse buna 4200 altın vermez :/

    Quote Originally Posted by maydin View Post
    - Aghanim Scepter eklendi. Mananın Rearm bitince kullanılmasını sağlayacak. Mana bedeli de 100/200/300 olacak.
    Bunu da kimse almaz.

    Quote Originally Posted by maydin View Post
    Tiny
    - Avalanche mana bedeli 120'den 160/150/140/130'a yükseltildi.
    - Toss mana bedeli 120'den 75/80/85/90'a düşürüldü.
    Zaten ilk seviyelerde manası yetmiyor, öldürdün küçücük kahramanı.
    Last edited by BorisPeace; 02/10/2013 at 20:37.

  3. #13

    Cevap: 6.79 Değişim Fikirlerim

    Quote Originally Posted by BorisPeace View Post
    Bu Dota 2'de olan bir bug olmalı çünkü DotA'da böyle değil, 6.79 değişim listesinde işi yok.
    Önceki listede Spirit Bear Armlet açamazken Icefrog ilginç bir şekilde "artık can emecek" diye yazmıştı. Onu düşünerek yazdım. Yoksa biliyorum bir yerde yanlışlık olduğunu

    Quote Originally Posted by BorisPeace View Post
    Yükselen dolum süresi kötü bir konsept bence :/
    Alchemist çok seçilen kahramanlar arasından çıktı yavaş yavaş. Azıcık bir nerf iyi olur diye düşündüm.

    Quote Originally Posted by BorisPeace View Post
    5 saniye dolum süresi var :/
    İlk skilin dolum süresiydi onlar :/

    Quote Originally Posted by BorisPeace View Post
    Axe'in sorunu mana sıkıntısı değil, en azından kolay çözülebilecek bir şey. Tam olarak ne gerekiyor bilmiyorum, ultisi Axe'e çok ters bence.
    Değerler açısından ancak böyle bir şey yapılabilirdi.

    Quote Originally Posted by BorisPeace View Post
    300 daha da iyi.

    Quote Originally Posted by BorisPeace View Post
    Bunu anlamadım, Bloodseeker'ın cesedi kalkana kadar etraftaki az HPli düşmanları görebileceğiz mi demek istiyorsun?
    Öldüğü yerde doğana kadar o skill aktif olacak. Bloodstone gibi. Ama süre de getirilebilir tabi.

    Quote Originally Posted by BorisPeace View Post
    Chen'e bu buff gerekiyor mu? Chen şu an oldukça iyi bir yerde.
    Alliance, Fnatic ve Navi haricinde seçen olmadığı için böyle bir değişiklik güzel olur dedim. Nclerin hızları herolardan az olduğu için çok etkin kullanılamıyor. En azından böyle daha fazla seçilebilir. Ayrıca bonus hp de kaldırılabiilr.

    Quote Originally Posted by BorisPeace View Post
    Ve oyunda hiçbir şey değişmedi.
    Skillerdeki değerleri arttıracak ya da azaltacak bir şey yoktu. icefrogun lycana yaptığı gibi

    Quote Originally Posted by BorisPeace View Post
    Brilliance Aura bu. Unutma, 6.79 değişim listesi hazırlıyorsun.
    Dota 2 deki isimlerini kullandım. Dota2de ve kaptan modunda olmayan (yeni girenler hariç) heroları ele almadım.

    Quote Originally Posted by BorisPeace View Post
    Zaten atılabiliyor.
    Aklımda birinin fikri olarak kalmış. Şimdi hatırladım.

    Quote Originally Posted by BorisPeace View Post
    Kesinlikle hayır.
    Çok mu dengesiz olur. Bence voidi biraz daha picklenebilir bir hale getirebilir. Sonuçta doom, rupture falan engellemiyor.

    Quote Originally Posted by BorisPeace View Post
    Saçma, Wisp yetişemedikten sonra bir anlamı yok ki.
    Wispe nerf olarak çok mantıklı bence. Değerleri azaltınca picklenme sayısında ya azalma olmaz ya da ihç picklenmez.

    Quote Originally Posted by BorisPeace View Post
    Evet, bir bu eksikti
    Ultisine gelen nerflerden sonra picklenmedi neredeyse, küçücuk bir şey yapmayı düşündüm. Olmasına da gerek yok.

    Quote Originally Posted by BorisPeace View Post
    Çok büyük bufflar bunlar. Unrefined Fireblast'ın değişmesine gerek yok.
    4200 golda 400 mana yiyip de 1 sn stunlayan skill çok mu imbaydı da çok büyük buff oluyor. Bunlar yüzünden ogre first pick olup da direk aghanim çıkanlar göreceğiz sanırım :/

    Quote Originally Posted by BorisPeace View Post
    Saçma, SF temasına uygun değil.
    Armor azaltmayla temayı tam çözemedim. Ama küçük bir buff güzel olurdu.

    Quote Originally Posted by BorisPeace View Post
    Kimse almaz bunu +95 hasar, -75 mana, +0.9 saniye sersemletme. Kimse buna 4200 altın vermez :/
    Od nin ultisiyle kıyaslandığında alanlar bulunur bence.

    Quote Originally Posted by BorisPeace View Post
    Bunu da kimse almaz.
    bkz: od

    Quote Originally Posted by BorisPeace View Post
    Zaten ilk seviyelerde manası yetmiyor, öldürdün küçücük kahramanı.
    toss mana bedeli az olunca nc kasabiliyor. Ayırca lanede biraz harass için güzel olur diye düşündüm.
    Din; ilimle birleşirse nefaset, cehaletle birleşirse rezalet, siyasetle birleşirse de felaket olur.

  4. #14

    Cevap: 6.79 Değişim Fikirleri

    Quote Originally Posted by Nighthawk View Post
    Boris'in açtığı 6.79 değişim fikirleri konusu, tek konu altında kimse diğerinin ne dediğini takip etmiyor diye kapatılarak değişim fikirleri bölümü açıldı bu arada. Konu açma demiyorum ama burda da aynı şeyin gerçekleşmesine hazırlıklı ol.
    Ben fikirleri muhabbet bölümüne açanları ayırmak için açtı sanmıştım bu bölümü.

    Ayrıca teker teker anlatabiliirdim buffları niye yaptığımı da. Bazılarına kafa yormadım. Borisin yaptığı changelog tarzı bir şey yaptım. Bi dahakine elerim güzel olmayanları.
    Din; ilimle birleşirse nefaset, cehaletle birleşirse rezalet, siyasetle birleşirse de felaket olur.

  5. #15

    Cevap: 6.79 Değişim Fikirlerim

    "Slark
    - Slark artık bir kahraman öldürünce onun tüm özelliklerinden 1 tane kalıcı olarak çalacak."

    hmmm. Demek ki icefrog okuyomuş buraları Kappa


Page 2 of 2 FirstFirst 12

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
All times are GMT +2. The time now is 00:44.
Powered by vBulletin®. All rights reserved.
GameHonor.com © 2007-2019
Steam Connect feature for vBulletin - Powered by Steam
vBulletin Skin By: PurevB.com