1. Sayfa - Toplam 2 Sayfa var 12 SonuncuSonuncu
15 sonuçtan 1-10 arası gösteriliyor
  1. #1

    6.79 Değişim Fikirlerim

    Eskiden Boris böyle liste yapardı. İşşiz olduğumdan ben de bir şeyler yapayım dedim. Başka fikirleri de okudum çalıntılarım olabilir ama ilk defa böyle bir şey yapıyorum. Dengesizliği çok seçilmeyen kahramanlar ile daha da bozdum gibi geliyor bana. Artık değerlere odaklanmazsanız sevinirim. İlk defa böyle bir şey yaptım. Arada da düşünemeyip attım biraz lanede nasıl olur falan diye düşünmedim. Artık mazur görün. İyi biri renklendirirse sevirim

    Not: Hatalarımı düzelttiğiniz için teşekkür ederim. Önceki konu bunla beraber bir fazlalık yapıyorsa silinebilir. Bir iki ekleme daha da yaptım. Küçük bi hatadan dolayı trollenmek kötü bi duygu. : (

    Kahramanlar
    Alchemist
    - Unstable Concoction artık havadayken patlayabilecek.
    - Chemical Rage Dolum Süresi 45'ten 40/50/60'a arttırıldı.
    - Chemical Rage Ana Saldırı Süresi 1.4/1.2/1.0'dan 1.45/1.25/1.05'e düşürüldü.

    Ancient Appariton
    - Cold Feet sersemletme süresi 1.25/2/2.75/3.5'den 1.75/2.50/3.25/4'e arttırıldı.
    - Cold Feet mana bedeli 150'den 130/140/150/160'a ayarlandı.
    - Ice Vortex mana bedeli 80/90/100/110'dan 90'a ayarlandı.
    - Ice Vortex dolum süresi 50/46/42/38'den 45/40/35/30'a düşürüldü.

    Axe
    - Berserker's Call mana bedeli 80/90/100/110'dan 90'a ayarlandı.
    - Battle Hunger mana bedeli 75/85/95/105'ten 90'a ayarlandı.

    Bane Elemental
    - Başlangıç hareket hızı 315'ten 305'e düşürüldü.

    Batrider
    - Hareket Hızı 290'dan 285'e düşürüldü.
    - Sticky Napalm mana bedeli 20'den 25'e yükseltildi.
    - Firefly ateşi Batrider öldüğü an sönecek.

    Beastmaster
    - Hareket hızı 310'dan 315'e yükseltildi.
    - Inner Beast saldırı hızı bonusu 18/26/32/40'tan 20/30/40/50'ye yükseltildi.

    Bloodseeker
    - Bloodrage saniye başı hasarı 20'den 40/30/20/10'a ayarlandı.
    - Thirst etkisi Bloodseeker'ın cesedi yerden kaldırılana dek sürecek.

    Brewmaster
    - Thunder Clap mana bedeli 90/105/130/150'den 90/10/110/120'ye düşürüldü.
    - Storm Panda'nın Dispel Magic yarıçapı 200'den 350'ye arttırıldı. Hasarı da 200'den 300'e çıkarıldı.
    - Fire Panda'nın yakma yarışçapı 220'den 350'ye çıkarıldı.

    Bristleback
    - Bristleback arkadan hasar engellemesi %16/%24/%32/%40'tan %20/%30/%40/%50'ye çıkarıldı.
    - Artık Bristleback yanlardan da 250 hasar engellediğinde Quill Spray salacak.

    Broodmother
    - Artık düşmana Spawn Spiderite etkisi üzerindeyken Spawn Spiderlings kullanıldığında Spiderling'lere ek olarak Spiderite oluşacak.
    - Spiderling ödülü 11 - 13'ten 9 - 11'e düşürüldü. Tecrübe 31'den 25'e düşürüldü.
    - Spiderite ödülü 16 - 21'den 13 - 17'ye düşürüldü. Tecrübe 20'den 25'e çıkarıldı.
    - Insatiable Hunger artık arındırılamayacak.

    Chen
    - Holy Persuation can bonusu 75/150/225/300'den 75/100/125/150'ye ayarlandı. Fakat artık birimlere 25/30/35/40 hareket hızı verecek.

    Clinkz
    - Güç artış miktarı 1.6'dan 1.8'e çıkarıldı.

    Crystal Maiden
    - Crystal Nova saldırı hızı yavaşlatması %20'den %15/%20/%25/%30'a ayarlandı.
    - Arcane Aura Crystal Maiden ölüyken de etkisini yitirmeyecek.

    Dazzle
    - Poison Touch saniye başı hasarı 8/16/24/32'den 10/20/30/40'a çıkarıldı.
    - Poison Touch mana bedeli 100/115/130/145'ten 80/95/110/125'e düşürüldü.
    - Shallow Grave artık büyü muafiyetine sahip dostlar üzerine atılabilecek.

    Death Prophet
    - Silence yerine yeni bir yetenek getirildi: Quagmire of Curse
    - Bir alanı lanetler. Lanetlenmiş bölge içinde ölen her birimin ruhunu teslim ederken çektiği acı etrafa zarar verir.
    -> Süre: 4/5/6/7 saniye
    -> Dolum Süresi: 36/32/28/24 saniye
    -> Mana bedeli: 120/140/160/180
    -> Hasar (Kahramanlar): 200
    -> Hasar (Birimler): 40
    -> Yarıçap (Alan): 350/400/450/500
    -> Yarıçap (Hasar): 75

    Drow Ranger
    - Marksmanship Drow Ranger büyü bağışıklığına sahip iken yakında düşman olsa bile etkisini kaybetmeyecek.
    - Marksmanship'in etkin olduğu bir etki göstergesi ile belirtilecek.

    Enchantress
    - Enchant süresi 5.5'ten 6'ya çıkarıldı.
    - Enchant dolum süresi 30/25/20/15'ten 26/22/18/14'e düşürüldü.

    Enigma
    - Eidolon'lar artık kuleye vurarak bölünebilecekler. (Kuleye vurmak bölünme istifini arttıracak)

    Faceless Void
    - Timewalk etki süresi 3'ten 5 saniyeye çıkarıldı.
    - Timewalk yavaşlatması %25/30/35/40'tan %15/22/29/36'a düşürüldü.
    - Artık Timewalk etkisinde olan düşman Timelock'tan 2 kat hasar alacak.
    (2. Seçenek)
    - Backtrack tuttuğunda hasarın yanında sersemletmeyi de engelleyecek.

    Invoker
    - Quas, Wex ve Exort kullanımı Phase Boots etkisini, görünmezlikleri yok etmeyecek ve kanallandırmayı bozmayacak.

    Io
    - Tether hareket hızı bonusu artık sadece bağlı olduğu birime verilecek.

    Juggernaut
    - Healing Ward dolum süresi 60'tan 50'ye indirildi.

    Kunkka
    - Ghost Ship artık hedefe doğru giderken dokunduğu düşmanlara 0.3 saniyelik sersemletme uygulayacak.
    - Return mana bedeli kaldırıldı.

    Lich
    - Frost Blast yavaşlatma süresi 4'ten 5'e çıkarıldı.

    Lion
    - Earth Spike yarıçapı 125'ten 150'ye çıkarıldı.
    - Earth Spike hasarı 60/130/200/260'tan 80/140/200/260'a çıkarıldı.

    Luna
    - Moon Glaive artık açılıp kapatılabilir.

    Lycantrope
    - Summon Wolves mana bedeli 145'ten 125'e düşürüldü.
    - Feral Impulse yarıçapı kaldırıldı. (900'dü)

    Magnus
    - Skewer artık büyü bağışıklığına sahip birimler üzerinde çalışacak.

    Medusa
    - Ana saldırı süresi 1.7'den 1.6'ya düşürüldü.
    - Güç kazanması 1.65'ten 1.85'e çıkarıldı.

    Mirana
    - Başlangıç Saldırı Gücü 38-49'dan 42-50'ye yükseltildi. (ortalama olarak +2.5 başlangıç hasarı - 43.5'ten 46'ya)
    - Moonlight Shadow artık illüzyonlarda da çalışabilecek.

    Morphling
    - Replicate sureti artık kahramanın sahip olduğu tüm pasifleri taşıyacak.

    Necrolyte
    - Heartstopper Aura üzerinde çalışıldı. Artık etkinleştirilebilir. Etkin değilken pasifi hala aynı ancak etkinleştirilince pasifini kaybeder.
    - Kullanıldığında Necrolyte kendisine 350 birimden daha yakın düşman birimlerine korkusunu salar. Bu korku düşmanın kalbini çok zorlar ve her saniye azami canının %6/%8/%10'unu kaybetmesine yol açar.
    -> Dolum süresi: 35 saniye
    -> Mana bedeli 150/175/200

    Ogre Magi
    - Fireblast mana bedeli artışı 30/70/110'dan 25/50/75'e düşürüldü.
    - Multi Cast ilk seviye 2 kere tutma şansı %25'ten %30'a çıkarıldı.
    - Unrefined Fireblast sersemletme süresi 1.5'ten 2.5 saniyeye çıkarıldı.
    - Unrefined Fireblast mana bedeli 400'den 100/150/200'e düşürüldü.

    Omniknight
    - Degen Aura yavaşlatması %7/%14/%21/%28'den %8/%16/%24/%36'ya çıkarıldı.
    - Degen Aura yarıçapı 315'ten 350'ye çıkarıldı.

    Phantom Assassin
    - Blur artık görünmez kahramanlarda tetiklenecek.
    - Blur artık daha fazla görsellik sağlayacak. (Dota 2 için)

    Pugna
    - Life Drain hedef menzil içindeyken kaybolduğunda sona ermeyecek.

    Razor
    - Unstable Current hareket hızı %3/%6/%9/%12'den %6/%8/%10/%12'ye yükseltildi.

    Riki
    - Smoke Screen artık görünmezliği bozmayacak.

    Shadow Fiend
    - Presence of the Dark Lord üzerinde çalışıldı. Artık dost birimlere zırh sağlayacak şekilde değiştirilebilir.
    - Zırh değerleri 3/4/5/6'dan 2/3/4/5'e düşürüldü.

    Shadow Shaman
    - Hex mana bedeli 110/140/170/200'den 90/120/150/180'e düşürüldü.
    - Shackles hasarı 40'tan 50'ye çıkarıldı.

    Skeleton King
    - Mortal Strike düşman kahraman ölünce etkisini yitirmeyecek fakat kritik devam edecek.
    - Mortal Strike etkisin devam ettiği kahraman ölürse emilen canın yarısı kaybedilecek.
    - Reincarnation süresi 3'ten 3/2.5/2'ye düşürüldü.
    - Reincarnation'a Aghanim Scepter etkisi eklendi. Scepter, Skeleton King ölünce çevresindekileri 2 saniye sersemletecek, ardından da 3 saniye yavaşlatma uygulayacak.

    Slardar
    - Sprint artık kapatılabilecek.
    - Bash sersemletmesi, Amplify Damage etkisindeki düşmanlarda seviyesine göre 1.5/2/2.5 katı kadar sürecek.
    - Aghanim Scepter eklendi. Dostlar ve kuleler üzerinde hedeflenebilecek. Hedeflenen dostlara ve dost kulelere zırh sağlayacak, düşman kulelerin zırhını eksiltecek. Zırh değişimi 4/7/10, dolum süresi 18 saniye, süre 30 saniye ve mana bedeli 50 olacak.

    :slark yok admin: Slark
    - Slark artık bir kahraman öldürünce onun tüm özelliklerinden 1 tane kalıcı olarak çalacak.

    Sniper
    - Aghanim Scepter eklendi. Scepter'lı hasarı 400/600/750, mana bedeli100/175/250 olacak ve 1 saniye sersemletecek.

    Spectre
    - Spectral Dagger mana bedeli 130/140/150/160'tan 115/120/125/130'a düşürüldü ve (kazanılan ve kaybedilen) Hareket Hızı %5/%9/%14/%18'den %8/%12/%16/%20'ye yükseltildi.

    :protesto ediyorum: Tinker
    - Aghanim Scepter eklendi. Mananın Rearm bitince kullanılmasını sağlayacak. Mana bedeli de 100/200/300 olacak.

    Tiny
    - Avalanche mana bedeli 120'den 160/150/140/130'a yükseltildi.
    - Toss mana bedeli 120'den 75/80/85/90'a düşürüldü.

    Tusk
    - Snowball artık gittiği mesafeye bağlı olarak 2 saniyeye kadar fazla sersemletecek ve 100'e kadar fazla hasar verecek.

    Undying
    - Decay hasarı 20/60/100/140'tan 40/80/120/160'a çıkarıldı.
    - Decay mana bedeli 70/90/110/130'dan 70/85/100/115'e düşürüldü.

    Vengeful Spirit
    - Magic Missile büyü menzili 500'den 500/525/550/600'e çıkarıldı.
    - Nether Swap büyü menzili 650/925/1200'den 700/975/1200'e yükseltildi.

    :bu da yok: Visage
    - Grave Chill mana bedeli 70/80/90/100'den 85/100/115/130'a çıkarıldı.
    - Soul Assumption mana bedeli 170/160/150/140'tan 170'e çıkarıldı.

    Warlock
    - Upheaval mana bedeli 100/110/120/130'den 100'e düşürüldü.

    Witch Doctor
    - Scepter'lı Death Ward artık ıskalamayacak.
    Konu KEREEEEEEEEEEEM tarafından (02/10/2013 Saat 12:41 ) değiştirilmiştir.
    Din; ilimle birleşirse nefaset, cehaletle birleşirse rezalet, siyasetle birleşirse de felaket olur.

  2. #2

    Cevap: 6.79 Değişim Fikirleri

    Alıntı Alıntı: maydin Mesajı göster
    Küçük bi hatadan dolayı trollenmek kötü bi duygu. : (
    burda buna "gamehonor ruhu" deniyor forumda iyi olan fikirlerin değil dalga geçilebilecek olanlar önemlidir. İyi bir şey amaçlaman değil uğraşırken yaptığın hataler kıymetlidir. Daha da kısası mühim olan dalga geçilebilecek ya da trollenebilecek bir şey yazıp yazmamış olduğun. İşin kötüsü bu kadar aktif başka Türk forumu da bulamazsın. İngilizcen yeterliyse bu tarz şeyleri yabancı forumlarda tartışmaya açmanı öneririm burada değil. Oralarda da trollenirsin belki ama trol mesajları ciddi olanların arasında kaynayıp gider, buradaysa tam tersi oluyor

  3. #3

    Cevap: 6.79 Değişim Fikirleri

    Ancient Appariton

    - Ice Vortex dolum süresi 50/46/42/38'den 45/40/35/30'a düşürüldü.

    Ice vortex'in cdsi 5 sn. .Chilling Touch'u kastetmiş olmalsın.

  4. #4

    Cevap: 6.79 Değişim Fikirleri

    Alıntı Alıntı: Eren Jeager Mesajı göster
    yaptığın hataler kıymetlidir.
    Hataler? Ehuehuehe.

  5. #5

    Cevap: 6.79 Değişim Fikirleri

    Troll'leyen oldu mu geçen konuyu bilemedim şimdi. Yaptığın değişikliklerin çoğu küçük dengelemeler gibi görünüyor ve hiçbir sebebe bağlamamışsın. En azından son zamanlarda çok fazla tartışılan hero'ların değişim fikrinin nedenini söyleseydin konu tutardı. Neden belirtmemen üstüne yorum yapmamızı engelliyor. Sadece hatalı olduğun yerleri düzeltebiliyoruz. Böyle bir liste yapsam kesinlikle bütün değişimlerin sebebini söylerim. Bu şekilde yapılan bir şeyin yorum almaması normal.

    Bu arada; ota boka "HEDE HÖDÖ BURASI GEYMANIR HEDEHÖDÖ ZATEN BURDA CİDDİ ADAM YOK HEDEDHÖDÖEHUEUHEUHE BURDA YAZMA KARDEŞ HEUEHUEH" yorumu yapan adamlar madem bu kadar çok biliyorlar yapsınlar bu değişimlere adam gibi yorum da görelim, öğrenelim?
    Konu napstar tarafından (02/10/2013 Saat 14:28 ) değiştirilmiştir.

  6. #6
    Üye Insomniac - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    15/03/2009
    Konum
    Istanbul
    BattleTag
    StoneCold#2490
    İletiler
    914

    Cevap: 6.79 Değişim Fikirleri

    Dota 2'de, LoL gibi olsa keşke sezonlara ayrılsa ve her sezon herolar üzerinde büyük değişiklikler yapsalar. Böylece her heroyu dönem dönemde olsa izleme fırsatı buluruz. Ama Valve çok tembel olduğu için böyle bir şey için uğraşmazlar bile onlara verin bol bol set eşyaları yapsınlar, announcer çıkartsınlar.

    Edit: Hatta ranked sistemi kursalar ve tryhardlar oraya gitse, bizlerde rahat rahat, daşağımızı salarak pub game oynasak ne güzel olur lan Abi uzun zamandır oynamıyordum 2-3 oyun atıyım dedim millet counter picker olmuş. Random atıyorum TA geliyor karşısı hemen batrider çekiyor. Pudge geliyor hemen adam OD alıyor filan ne oluyoruz amk o kadar mı düştük bir pub için aslında normal oyunlarda oyuna başlamadan LoL'de ki gibi 3'er hero banlasak süper olur. :d
    Konu Insomniac tarafından (02/10/2013 Saat 15:12 ) değiştirilmiştir.
    Güzel oyun xD
    Takımdan 2 tane morona retard dedim diye 48 saat mute yiyorum güzel oyunmuş valve DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD nerde moronlar orda ben zaten xDxD

  7. #7

    Cevap: 6.79 Değişim Fikirleri

    Alıntı Alıntı: 88RoundsPerMinute Mesajı göster
    Hataler? Ehuehuehe.
    ilk sazanı görmek için bilerek yaptım desem?

  8. #8

    Cevap: 6.79 Değişim Fikirleri

    Alıntı Alıntı: Eren Jeager Mesajı göster
    ilk sazanı görmek için bilerek yaptım desem?
    k3s desem?

  9. #9
    Yönetici Nighthawk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    07/09/2008
    BattleTag
    Nighthawk#2516
    Makaleler
    268
    İletiler
    4,049
    Blog Girişleri
    5

    Cevap: 6.79 Değişim Fikirleri

    Boris'in açtığı 6.79 değişim fikirleri konusu, tek konu altında kimse diğerinin ne dediğini takip etmiyor diye kapatılarak değişim fikirleri bölümü açıldı bu arada. Konu açma demiyorum ama burda da aynı şeyin gerçekleşmesine hazırlıklı ol.

  10. #10

    Cevap: 6.79 Değişim Fikirleri

    Alıntı Alıntı: napstar Mesajı göster
    Troll'leyen oldu mu geçen konuyu bilemedim şimdi. Yaptığın değişikliklerin çoğu küçük dengelemeler gibi görünüyor ve hiçbir sebebe bağlamamışsın. En azından son zamanlarda çok fazla tartışılan hero'ların değişim fikrinin nedenini söyleseydin konu tutardı. Neden belirtmemen üstüne yorum yapmamızı engelliyor. Sadece hatalı olduğun yerleri düzeltebiliyoruz. Böyle bir liste yapsam kesinlikle bütün değişimlerin sebebini söylerim. Bu şekilde yapılan bir şeyin yorum almaması normal.

    Bu arada; ota boka "HEDE HÖDÖ BURASI GEYMANIR HEDEHÖDÖ ZATEN BURDA CİDDİ ADAM YOK HEDEDHÖDÖEHUEUHEUHE BURDA YAZMA KARDEŞ HEUEHUEH" yorumu yapan adamlar madem bu kadar çok biliyorlar yapsınlar bu değişimlere adam gibi yorum da görelim, öğrenelim?
    farkındaysan forumu forum yapmaktan çıkaran kişilerden bahsederken bile senin yaptığın gibi "hedehödö maydin mmr n low o yüzden açtığın konu da low xD" diye bahsetmedim küçümsemedim alay etmedim. Ama sen, sen dostum gamehonor ruhunu tam olarak yaşatabilecek kapasitedesin Zaten ben de buraya geldiğime çabuk pişman oldum, umduğumu bulamadım ve gidicem yakında. Duyduklarınız kulaklarınızı acıtıyor ve size dokunuyorsa bunu dert etmenize gerek yok yani, yakında duymayacaksınız.


Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu anda bu konuyu okuyan 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 ziyaretçi)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Tüm zamanlar GMT +2 olarak ayarlandı. Şu anda saat 19:17.
Sitemizde vBulletin® altyapısı kullanılmaktadır. Tüm hakkı saklıdır.
GameHonor.com © 2007-2019
Steam Connect feature for vBulletin - Powered by Steam
vBulletin Skin By: PurevB.com