1. Sayfa - Toplam 3 Sayfa var 123 SonuncuSonuncu
25 sonuçtan 1-10 arası gösteriliyor
  1. #1
    Üye Krizalid - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    14/05/2011
    BattleTag
    Krizalid#2895
    İletiler
    2,560
    Blog Girişleri
    11

    En sevdiğiniz kart <3

    Evet beyler ne sevdiğiniz kart nedir? Hangi yönüyle seviyorsunuz vb

  2. #2
    Üye WeRdeR WeReMeM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    06/05/2011
    Konum
    İstanbul/Kartal
    BattleTag
    MuslumBird#2539
    Makaleler
    1
    İletiler
    3,079
    Blog Girişleri
    3

    Cevap: En sevdiğiniz kart <3

    Alıntı Alıntı: Krizalid Mesajı göster
    Evet beyler ne sevdiğiniz kart nedir? Hangi yönüyle seviyorsunuz vb
    Mage oynadım bir tek, en sevdiğim 2 kart vardı sheep ve mirror image ^^
    Mezar taşıma; "Resurrect Please" yazsınlar

    Wrath Of The WeRdeR_WeReMeM [WotWW]

    BEŞ NOKTA BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ

  3. #3

    Re: En sevdiğiniz kart <3

    mana wyrm çünkü adam o kartı iplemiyor vurmuyor bile 1 damage vuruyor diye ben büyüleri saklıyorum mana iyice artınca spell cost düşüren kartları sıralıyorum sonra bütün büyüleri adama döşeyip mana wyrm'la tek atıyorum cok zevkli oluyor bide pyroblast ,daha bnde yok pyro ama seviyom ahagasdfd abi mage oynamak cok zor ya hatta en zoru bence cok riskli mage oynamak hp 3'e 5'e kadar inmeden yenemiyorum tırsıyorum ucu ucuna alıyorm aldıgımı hep , kartlar cok sacma gelebiliyor beklemek zorunda kalıyosun zaten mageyle saglam bir warrior oyuncusunu yenmek imkansz bnce armor op :d
    Konu Darkelia tarafından (26/12/2013 Saat 15:13 ) değiştirilmiştir.

  4. #4
    Üye Nana - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    31/01/2013
    Konum
    Eskişehir
    BattleTag
    Nana#2980
    İletiler
    1,310
    Blog Girişleri
    8

    Cevap: En sevdiğiniz kart <3

    en sinir olduğum druid en sevdiğim rogue druid çok belirsiz ya 2 tane healing touch 16 hp her an oyun döndürebilecek class warrior'da öyle rogue'de en sevdiğim kart vanish ve sap
    Konu Nana tarafından (26/12/2013 Saat 16:08 ) değiştirilmiştir.

  5. #5
    Üye Insomniac - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    15/03/2009
    Konum
    Istanbul
    BattleTag
    StoneCold#2490
    İletiler
    914

    Cevap: En sevdiğiniz kart <3

    Guardian of Kings justice diyerek inişine bayılıyorum.
    Konu Insomniac tarafından (26/12/2013 Saat 22:01 ) değiştirilmiştir.
    Güzel oyun xD
    Takımdan 2 tane morona retard dedim diye 48 saat mute yiyorum güzel oyunmuş valve DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD nerde moronlar orda ben zaten xDxD

  6. #6
    Üye bucKeRudy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    17/03/2010
    Konum
    İstanbul
    BattleTag
    buckerudy#2199
    Makaleler
    1
    İletiler
    815

    Cevap: En sevdiğiniz kart <3

    Raging Worgen
    Konu bucKeRudy tarafından (26/12/2013 Saat 16:47 ) değiştirilmiştir.

  7. #7

    Cevap: En sevdiğiniz kart <3

    Harvest golem =)
    So stronkkk -.-

  8. #8

    Cevap: En sevdiğiniz kart <3

    flamestrike tabiki de.
    Önce her el sahaya sürdüğü minion'ları donduruyorum. Karşıdaki de her el yeni kartlarla sahayı dolduruyor. Sonra bi flamestrike hepsi toz oluyor. Şeytani kahkahamı basıyorum orada .

  9. #9
    Üye Nana - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    31/01/2013
    Konum
    Eskişehir
    BattleTag
    Nana#2980
    İletiler
    1,310
    Blog Girişleri
    8

    Cevap: En sevdiğiniz kart <3

    Alıntı Alıntı: tarhuman Mesajı göster
    flamestrike tabiki de.
    Önce her el sahaya sürdüğü minion'ları donduruyorum. Karşıdaki de her el yeni kartlarla sahayı dolduruyor. Sonra bi flamestrike hepsi toz oluyor. Şeytani kahkahamı basıyorum orada .
    aynen bide spell damage kartı varsa gg frost nova bide gg wp

  10. #10
    Üye bucKeRudy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    17/03/2010
    Konum
    İstanbul
    BattleTag
    buckerudy#2199
    Makaleler
    1
    İletiler
    815

    Cevap: En sevdiğiniz kart <3

    Nerf yakındır ona zaten -_-


Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu anda bu konuyu okuyan 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 ziyaretçi)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Tüm zamanlar GMT +3 olarak ayarlandı. Şu anda saat 07:46.
Sitemizde vBulletin® altyapısı kullanılmaktadır. Tüm hakkı saklıdır.
GameHonor.com © 2007-2019
Steam Connect feature for vBulletin - Powered by Steam
vBulletin Skin By: PurevB.com