23 sonuçtan 21-23 arasý gösteriliyor
-
13/01/2014, 19:04 #21
Cevap: Dota 2 uzun zamandýr düzeltilmeyen görüntü saçmalýklarý.
dev.dota2.com'daki listede bu buglarýn çoðu mevcut.
http://dev.dota2.com/showthread.php?t=13563
Battle hunger,Aphotic shield, Kurye ölümü
Buff/Debuff animations are replayed each time unit gets out of the fog
Annoyance:74
Mirana arrow
Elune Arrow goes through unit, when shot on point blank (visual only)
Otherbugs:17
Ice Shards
Tusk [Ice Shards] have glitched visual in Melee Range
Annoyance:91
Ek olarak:
http://dev.dota2.com/showthread.php?t=93683
-
13/01/2014, 19:10 #22
Cevap: Dota 2 uzun zamandýr düzeltilmeyen görüntü saçmalýklarý.
0.4 saniye civarýnda delaylý oynuyor olmamýz da etkili bu dediðinde. Ayrýca mirana ve arrow son derece guclu dota da þu anda. Üstüne ultisi oyundaki en beleþ þey olan görünmezliði takýma veriyor. Yemesi biraz zor olsun varsýn
vuruþ mesafesinden ortalama(tahmini) 2.5-3sn civarý tutuyor.
cast time larda genel bir sýkýntý olduðuna katýlýyorum. Özellikle vuruþ castinglerinde ciddi sorunlar var bence.
FÝBERLÝYORUZ!
-
13/01/2014, 19:48 #23
Cevap: Dota 2 uzun zamandýr düzeltilmeyen görüntü saçmalýklarý.
Yine herhangi bir kanýt falam göstermeden olmayan þeyi varmýþ gibi göstermek...
Reverse Polarity konusundan hatýrlýyoruz bunlarý, yabancýlýk çekmiyoruz yani bu tarz iddialaraKonu ZheiLeiXu tarafýndan (13/01/2014 Saat 19:51 ) deðiþtirilmiþtir.
“Apart from B-God, all the other carries are about the same”
-Xiao8
Konu Bilgileri
Users Browsing this Thread
Þu anda bu konuyu okuyan 1 kullanýcý var. (0 üye ve 1 ziyaretçi)