Sonuçlar: Sizce Hangi Format

Katılımcı sayısı
33. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • 1. Seçenek

    22 66.67%
  • 2. Seçenek

    11 33.33%
1. Sayfa - Toplam 2 Sayfa var 12 SonuncuSonuncu
20 sonuçtan 1-10 arası gösteriliyor
  1. #1
    Yönetici Nighthawk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    07/09/2008
    BattleTag
    Nighthawk#2516
    Makaleler
    268
    İletiler
    4,049
    Blog Girişleri
    5

    HS Turnuva Formatı Anketi

    Özellikle turnuva isteyen arkadaşlara yönelik bir soru:

    Aşağıdaki formatlardan hangisini tercih edersiniz:

    1. Seçenek: Her oyuncu önceden 3 deste belirler ve turnuvadan önce bildirir. Her deste farklı bir kahramanladır. Seri maçlarda yenilen oyuncu deste değiştirmek, yenen oyuncu aynı desteyle oynamak zorundadır.
    2. Seçenek: Herhangi bir kısıtlama yoktur. Oyuncular turnuva sırasında rakiplerini analiz ederek destelerini değiştirebilir.

  2. #2

    Cevap: HS Turnuva Formatı Anketi

    Friend list'im bug olmasaydı katılırdım ve 1.Seçeneği seçerdim bana kalırsa en iyi seçenekte bu en azından en adaletlisi bu.

  3. #3
    Üye WeRdeR WeReMeM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    06/05/2011
    Konum
    İstanbul/Kartal
    BattleTag
    MuslumBird#2539
    Makaleler
    1
    İletiler
    3,079
    Blog Girişleri
    3

    Cevap: HS Turnuva Formatı Anketi

    ben 2 yi seçtim. Hızlı ve pratik Zaten 3 farklı deste oluşturamam o kadar kartım yok yani. İlla hemen hemen aynı olur yani :P Ama fark etmiyor tabi turnuva olsun da
    Mezar taşıma; "Resurrect Please" yazsınlar

    Wrath Of The WeRdeR_WeReMeM [WotWW]

    BEŞ NOKTA BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ

  4. #4
    Yönetici BorisPeace - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    21/06/2009
    Konum
    Istanbul
    Makaleler
    148
    İletiler
    3,539
    Blog Girişleri
    4

    Cevap: HS Turnuva Formatı Anketi

    İlk seçenek olursa, rakip oyuncunun kartlarını kontrol etme işi oyuncunun olacak, turnuva yönetiminin değil. Aklınızda bulunsun oy verirken :3

    Bence her şey serbest olsun, isteyen istediği deste ile oynasın. Hatta bo3 ve bo5 olacaksa aralarda 5-10 dakika zaman dilimi olsun ki oyuncular karşıya göre kart ya da deste değişikliği yapabilsinler. Biraz daha strateji görelim :3

  5. #5
    Üye WeRdeR WeReMeM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    06/05/2011
    Konum
    İstanbul/Kartal
    BattleTag
    MuslumBird#2539
    Makaleler
    1
    İletiler
    3,079
    Blog Girişleri
    3

    Cevap: HS Turnuva Formatı Anketi

    Evet Boris'in dediği gibi olması daha iyi Herkes serbest olsun ne yani bir kavgaya girdiğimiz zaman YUMRUK yasak mı dicez ak
    Mezar taşıma; "Resurrect Please" yazsınlar

    Wrath Of The WeRdeR_WeReMeM [WotWW]

    BEŞ NOKTA BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ

  6. #6
    Üye Krizalid - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    14/05/2011
    BattleTag
    Krizalid#2895
    İletiler
    2,560
    Blog Girişleri
    11

    Cevap: HS Turnuva Formatı Anketi

    Alıntı Alıntı: WeRdeR WeReMeM Mesajı göster
    Evet Boris'in dediği gibi olması daha iyi Herkes serbest olsun ne yani bir kavgaya girdiğimiz zaman YUMRUK yasak mı dicez ak
    Öyle demezsin ama "beyler iki dakka vurmayın benim kelebek evde kalmış" da demezsin. İkinci seçenek kart havuzu geniş olan oyuncuları ödüllendiriyor, ayrıca yaratıcı desteleri cezalandırıyor çünkü farklı bir şey gösterdiğin zaman adam gidip destesini ona göre düzenleyebilecek; turnuvaya katılacak çoğu kişinin öyle sidedecking yapacak kadar çok kartı yok,destelerde fazla bir değişiklik yapamayacak zaten çoğu kişi, ayrıca ilk seçenekte desteleri kontrol etmek o kadar zor değil; challenge menüsüne girilince çıkılmadığı sürece desteler düzenlenemiyor zaten. Katılımcılarda zaten fazla kart olmadığı için elindekilerle yapabilecekleri en iyi desteleri yapmaya çalışacaklar ve fazla alternatifi olmayacak çoğunun, arada değişiklik yapılmasına izin vermek adeta haksızlık. Zaten ilk seçenekte istediğin bir desteye geçme hakkın var, bu da yeterli.

    İlk seçenek her türlü daha iyi, aksinin nasıl doğru olacağını pek düşünemiyorum. Maç arasında kart/deste değiştirmekle uğraşmak yerine doğru düzgün 1-2 deste yapmak ve hangi destenin neye karşı daha güçlü olduğunu öğrenmek daha fazla strateji gerektiriyor uzun vadede.

  7. #7
    Üye WeRdeR WeReMeM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    06/05/2011
    Konum
    İstanbul/Kartal
    BattleTag
    MuslumBird#2539
    Makaleler
    1
    İletiler
    3,079
    Blog Girişleri
    3

    Cevap: HS Turnuva Formatı Anketi

    Ama ben 3 farkı deste oluşturamam mesela. O kadar kart bolluğum yok yani. Gerçi fark etmiyor ben eğlence amaçlı oynamak istiyorum hedefimde final yok yani beceremem o kadar
    Mezar taşıma; "Resurrect Please" yazsınlar

    Wrath Of The WeRdeR_WeReMeM [WotWW]

    BEŞ NOKTA BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ

  8. #8

    Cevap: HS Turnuva Formatı Anketi

    Oğuz classların kendine özel kartları var ona göre deste yapabilirsin her classa göre. Benim o kadar kartım yok ne demek anlamadım zaten-_- En kötü akşam gel ayarlarım sana ben

  9. #9
    Üye hohmlec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    11/10/2011
    Konum
    Eskişehir
    BattleTag
    hohmlec#2491
    İletiler
    2,482
    Blog Girişleri
    1

    Cevap: HS Turnuva Formatı Anketi

    Mesela ben yeni basladim daha oyle 10 tane destem yok gelen ilk kartlar var bence secenek 2 olmali
    1.CinCinBear <3 2. ShotgunShell <3 3. SonyaTheEvil <3 My favourites streamer

  10. #10
    Yönetici Nighthawk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    07/09/2008
    BattleTag
    Nighthawk#2516
    Makaleler
    268
    İletiler
    4,049
    Blog Girişleri
    5

    Cevap: HS Turnuva Formatı Anketi

    Deste yapma olayını tam çözememişsiniz arkadaşlar. Bir destede olan kartlar başka destede olamaz diye bir şey yok. Oyuna dün başlamış biri bile 3 tane deste yapabilir.


Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu anda bu konuyu okuyan 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 ziyaretçi)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Tüm zamanlar GMT +3 olarak ayarlandı. Şu anda saat 18:53.
Sitemizde vBulletin® altyapısı kullanılmaktadır. Tüm hakkı saklıdır.
GameHonor.com © 2007-2019
Steam Connect feature for vBulletin - Powered by Steam
vBulletin Skin By: PurevB.com