1. Sayfa - Toplam 2 Sayfa var 12 SonuncuSonuncu
14 sonuçtan 1-10 arası gösteriliyor
  1. #1

    Çin malı Heathstone

    Bi arkaplan müziklerini almadıkları kalmış . Renkleri değiştirmişler, bir de çançinçon yazmışlar. İşte çakma hs.
    Link

  2. #2
    Üye WeRdeR WeReMeM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    06/05/2011
    Konum
    İstanbul/Kartal
    BattleTag
    MuslumBird#2539
    Makaleler
    1
    İletiler
    3,079
    Blog Girişleri
    3

    Cevap: Çin malı Heathstone

    Bildiğin aynısı la harbiden

    Orjinalide gelecek telefonlara zaten daha iyi olur öyle otobüste falan paso oynarız
    Mezar taşıma; "Resurrect Please" yazsınlar

    Wrath Of The WeRdeR_WeReMeM [WotWW]

    BEŞ NOKTA BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ

  3. #3
    Üye Berkantk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    21/05/2010
    Konum
    İstanbul
    BattleTag
    Berkantk#2225
    İletiler
    1,183

    Cevap: Çin malı Heathstone

    Alıntı Alıntı: WeRdeR WeReMeM Mesajı göster
    Bildiğin aynısı la harbiden

    Orjinalide gelecek telefonlara zaten daha iyi olur öyle otobüste falan paso oynarız
    Vallaha mı? İş yerinde can sıkıntısına lap-top'u götürmeyi düşünüyordum Diyordum aslında telefona yapılabilir diye.

  4. #4
    Üye ziyahan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    06/05/2011
    Konum
    Salihli & Tarsus
    BattleTag
    ziyahan215#2611
    İletiler
    180

    Cevap: Çin malı Heathstone

    işin daha ilginç tarafı blizzden once mobili yapmiş olmaları

  5. #5
    Yönetici Nighthawk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    07/09/2008
    BattleTag
    Nighthawk#2516
    Makaleler
    268
    İletiler
    4,050
    Blog Girişleri
    5

    Re: Çin malı Heathstone

    Tabletlere gelecek, telefonlara gelmeyebilir.

  6. #6
    Üye WeRdeR WeReMeM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    06/05/2011
    Konum
    İstanbul/Kartal
    BattleTag
    MuslumBird#2539
    Makaleler
    1
    İletiler
    3,079
    Blog Girişleri
    3

    Cevap: Çin malı Heathstone

    Ios ve Androidlere gelecek denildi öyle duydum yani. Hem gelemeyecek bir oyun değil Gta bile androidde efsane aynısı yani
    Mezar taşıma; "Resurrect Please" yazsınlar

    Wrath Of The WeRdeR_WeReMeM [WotWW]

    BEŞ NOKTA BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ

  7. #7
    Yönetici Nighthawk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    07/09/2008
    BattleTag
    Nighthawk#2516
    Makaleler
    268
    İletiler
    4,050
    Blog Girişleri
    5

    Re: Çin malı Heathstone

    Önce iPad sonra da Android'e de gelecek demişlerdi, ama Blizzcon fotoğraflarına tekrar baktım şimdi, telefonda da gözüküyor

  8. #8
    Üye Berkantk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    21/05/2010
    Konum
    İstanbul
    BattleTag
    Berkantk#2225
    İletiler
    1,183

    Cevap: Çin malı Heathstone

    Ne zaman geleceği ile alakalı bir bilgi veya tahmini bir şey var mı?

  9. #9
    Yönetici Nighthawk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    07/09/2008
    BattleTag
    Nighthawk#2516
    Makaleler
    268
    İletiler
    4,050
    Blog Girişleri
    5

    Re: Cevap: Çin malı Heathstone

    Alıntı Alıntı: Berkantk Mesajı göster
    Ne zaman geleceği ile alakalı bir bilgi veya tahmini bir şey var mı?
    2014'ün 2. yarısı dediler ama Blizzard bu belli olmaz.

  10. #10
    Üye Berkantk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    21/05/2010
    Konum
    İstanbul
    BattleTag
    Berkantk#2225
    İletiler
    1,183

    Cevap: Çin malı Heathstone

    çok ya :/ Ben en iyisi lap-top'u götürmeye başlayım


Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu anda bu konuyu okuyan 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 ziyaretçi)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Tüm zamanlar GMT +3 olarak ayarlandı. Şu anda saat 21:42.
Sitemizde vBulletin® altyapısı kullanılmaktadır. Tüm hakkı saklıdır.
GameHonor.com © 2007-2019
Steam Connect feature for vBulletin - Powered by Steam
vBulletin Skin By: PurevB.com