3. Sayfa - Toplam 3 Sayfa var BirinciBirinci 123
26 sonuçtan 21-26 arası gösteriliyor
  1. #21
    Üye Krizalid - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    14/05/2011
    BattleTag
    Krizalid#2895
    İletiler
    2,560
    Blog Girişleri
    11

    Cevap: Değişim Fikirleri: Creep ve Kuleler

    Alıntı Alıntı: maydin Mesajı göster
    Ne yapmislardi tam olarak merak ettim

    Ac zaten islemiyo
    Negatif armor işliyor.

  2. #22

    Cevap: Değişim Fikirleri: Creep ve Kuleler

    RICING>UYGULAMAK İÇİN IQ GEREKMEYEN RATDOTO

    Ricing'te en azından kombat görüyoruz ve late'e uzayan oyunları çoğu zaman efsane sitatüsü kazanıyor. Ratdota'da ise kombat görmüyoruz, oyun late'e gitse bile içine s*çılan bir oyunla karşı karşıya kalıyoruz. Ufak TF'lerle karşı takım oyalanırken, NP gibi herolarla split push/rat yapmak ne göz zevkine hitap ediyor ne de yapması zor olan bir şey.

    O yüzden DotA'daki efsane oyunların %75'inin geçtiği Meta'ya (Ricing) b** atmak yerine, Hontrash Alliance ve Fnatic'in çıkardığı aptal stratejyi (Ratdoto) eleştirmeniz çok daha akıllıca olacaktır eğer ki DotA'yı gerçekten seven biriyseniz.

  3. #23

    Cevap: Değişim Fikirleri: Creep ve Kuleler

    Alıntı Alıntı: arpharazon Mesajı göster
    RICING>UYGULAMAK İÇİN IQ GEREKMEYEN RATDOTO

    Ricing'te en azından kombat görüyoruz ve late'e uzayan oyunları çoğu zaman efsane sitatüsü kazanıyor. Ratdota'da ise kombat görmüyoruz, oyun late'e gitse bile içine s*çılan bir oyunla karşı karşıya kalıyoruz. Ufak TF'lerle karşı takım oyalanırken, NP gibi herolarla split push/rat yapmak ne göz zevkine hitap ediyor ne de yapması zor olan bir şey.

    O yüzden DotA'daki efsane oyunların %75'inin geçtiği Meta'ya (Ricing) b** atmak yerine, Hontrash Alliance ve Fnatic'in çıkardığı aptal stratejyi (Ratdoto) eleştirmeniz çok daha akıllıca olacaktır eğer ki DotA'yı gerçekten seven biriyseniz.
    Hontrashlarin honda olmayan bir metayi bulmasi dahice.

    Buff gostergesinde gorememistim sanki ac yi
    Din; ilimle birleşirse nefaset, cehaletle birleşirse rezalet, siyasetle birleşirse de felaket olur.

  4. #24
    Üye Krizalid - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    14/05/2011
    BattleTag
    Krizalid#2895
    İletiler
    2,560
    Blog Girişleri
    11

    Cevap: Değişim Fikirleri: Creep ve Kuleler

    Görmemiştim sanki de, olmamıştır belki de, halamın takımları, amcamın yakınları...

  5. #25

    Cevap: Değişim Fikirleri: Creep ve Kuleler

    Özellikle creep değişiminin biraz dramatik bir şey olduğunun farkındaydım yazmasam diye düşündüğümde olmadı değil hani yorumlar için teşekkürler.

    Yalnız 2. bir glyph'in iyi olacağını düşünüyorum. O kesin durumlarda, kuleleri fortified'dan heavy'e çekip -10 armor verme tartışılabilir ama glyph pasif olmadığı için oyuncunun kendi belirlediği bir şey olduğu için iyi olduğunu düşünüyorum

    Dengelenmesi açısından o glyph'in kullanımı dk20'den sonra da aktifleşebilir. Konuyu açma şeklim yanlış aslında beni bağışlayın.

    Amacım early-mid game'deki pushları engellemek değil. Oyun late'e uzasın değil. Late game'deki split push döngüsünü kırmak. Üstün takımın, zayıf takımdaki bazı sinir bozucu " natures prophet, tinker, wisp+herhangi bir hero vb" şeklindeki izleyenleri de oynayanları da sıkan push, geri ittir, tekrar push, tf yapmaya çalış, push ye, pushu ittir şeklindeki döngüsünü kırmak. İki takımda birbirinin hatasını bekliyor late-game'de. Eğer öyle bir glyph veya tower değişikliği olursa o üstün takıma bir pushlama şansı verilecek. Bu sayede onlar da pushlarsa bir base yarışı veya bir tf olasılığı artacak diye düşünüyorum.

    Edit:
    Alıntı Alıntı: arpharazon Mesajı göster
    RICING>UYGULAMAK İÇİN IQ GEREKMEYEN RATDOTO

    Ricing'te en azından kombat görüyoruz ve late'e uzayan oyunları çoğu zaman efsane sitatüsü kazanıyor. Ratdota'da ise kombat görmüyoruz, oyun late'e gitse bile içine s*çılan bir oyunla karşı karşıya kalıyoruz. Ufak TF'lerle karşı takım oyalanırken, NP gibi herolarla split push/rat yapmak ne göz zevkine hitap ediyor ne de yapması zor olan bir şey
    Buna da +1
    Konu LauraBodewig tarafından (23/02/2014 Saat 15:27 ) değiştirilmiştir.

  6. #26

    Cevap: Değişim Fikirleri: Creep ve Kuleler

    ratdotayı engellemek için bana göre yapılacak en güzel çözüm şu:
    kulenin etrafında kendi crep in yok ise o kulenin canı hiç bir şekilde azalmasın ,

    nedir abi bu: wisp+ck , furion ışınlanıp basenin ağzına sıcmalar felan ,


Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu anda bu konuyu okuyan 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 ziyaretçi)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Tüm zamanlar GMT +2 olarak ayarlandı. Şu anda saat 03:22.
Sitemizde vBulletin® altyapısı kullanılmaktadır. Tüm hakkı saklıdır.
GameHonor.com © 2007-2019
Steam Connect feature for vBulletin - Powered by Steam
vBulletin Skin By: PurevB.com