Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 10 of 26
  1. #1

    Değişim Fikirleri: Creep ve Kuleler

    Birden kafama esti bayadır ağlamıyor millet amabir ara çok ağlıyordu herkes rat rat. Şimdi aysfrog nerfliyim derken heroları çok fazla nerflemiş oluyor. tadı tuzu kalmıyor. Creeplere veya kulelere duruma göre buff nerf atılsa nasıl olur mesela. Kafamda 2-3 fikir var.


    2. bir glpyh mesela basınca 4saniyeliğine 300AoE'si %100 600 AoE'si %50 hasar olacak şekilde cleave attack'a sahip olsa... denge için uzun bir cooldown olabilir 8dakika mesela ve de daha üst denge için bu glyph cd iken fortify kullanılamasa.

    Herhangi bir takımın creep+summoned unit sayısı bir sayıyı(oyun dakikasını göre değişebilecek bir sayı) aştığında o takımın creeplerinin canı ve hasarı %40 azalsa ve binaları fortified'den heavy armor'a düşüp 10 zırh kaybetse.



    Şimdi oyunu başka bir oyuna çekmek istemiyorum para harcayarak kule bufflama gibi şeylerlede Güçlü olupta furion gibi, meepo gibi herolar karşısında çaresiz kalmak pek adil değil buna bir çare bulmak lazım bence.

    Benim bulduğum çözüm olayları base yarışına götürebilecek bir seviyede. Fikirlerinizi bekliyorum +sı -si ile beraber.
    Last edited by LauraBodewig; 22/02/2014 at 20:26.

  2. #2
    Üye KKROguz's Avatar
    Join Date
    09/12/2012
    Location
    Bayburt (Derebeyi)
    BattleTag
    KkrOguz #2881
    Posts
    255

    Cevap: Değişim Fikirleri: Creep ve Kuleler

    Bence glyph etkinleştirildiğinde kullanan takımın creeplerine fazladan 1 dakikalığına 45 damage , 15 hp regen ve bonus olaraktan 150 hp verilebilir. Ve glyph cd 6 dk 30 sn olabilir.

  3. #3

    Cevap: Değişim Fikirleri: Creep ve Kuleler

    Eskiden pudge'a dagger alınmazdı ya mesela furion'a chen'e necro kasılmasın olabilir
    Yeezer

  4. #4

    Cevap: Değişim Fikirleri: Creep ve Kuleler

    Rat dota iyidir ellmeyin furıonu falan.

  5. #5

    Cevap: Değişim Fikirleri: Creep ve Kuleler

    Ben rat oynamıyorum sıkıcı geliyor ratdotanın bencd tek eğlenceli yani iki taraf da hard rat yapıyorsa base rage yaşanması. Birde ne zaman rat oynasam takım feedledi moralim bozuldu falan oynamıyorum
    Yeezer

  6. #6

    Cevap: Değişim Fikirleri: Creep ve Kuleler

    5 ay sonra ilk defa dota konusunda ciddi bir şeyler yazdım ty.

    Ben anime ve müzik sayfalarına geri dönüyorum forum is dead.

    Delete thread

  7. #7
    Yönetici Lexsarko's Avatar
    Join Date
    28/06/2009
    BattleTag
    Lexsarko#2517
    Articles
    15
    Posts
    2,908

    Cevap: Değişim Fikirleri: Creep ve Kuleler

    Hemen isyan etmeyin yahu. Lexsarko burada

    Gereksiz mesajları sildim. Konu fikir yürütecek olanlar için açık. Fikir yürüt(e)meyecek olanlara tavsiyem; hiçbir şey yazmayın.

  8. #8
    Üye Krizalid's Avatar
    Join Date
    14/05/2011
    BattleTag
    Krizalid#2895
    Posts
    2,560
    Blog Entries
    11

    Cevap: Değişim Fikirleri: Creep ve Kuleler

    Quote Originally Posted by LauraBodewig View Post
    5 ay sonra ilk defa dota konusunda ciddi bir şeyler yazdım ty.

    Ben anime ve müzik sayfalarına geri dönüyorum forum is dead.

    Delete thread
    Neye trip atıyosun ya ergen ergen

    Kuleler ve creeplerle ilgili "sorun" taa 2010'a kadar giden bir geçmişe sahip. O kadar çok konuşuldu ki bu mesele artık insanlar aynı şeyleri söyleyip durmaktan sıkıldı diye düşünüyorum. Yapımcı açıkça oyunların kısa sürmesini istiyor, bu da sadece kulelerin kolayca alınabilir olmasıyla mümkün.

    Kule alma sadece kombat kazanan takımın sahip olacağı bir hak olacaksa (oyunun ismi defense) sayısal bufflardan daha büyük değişiklikler gerekiyor. Bu konuda "creepler böyle olsa, kuleler şöyle olsa" falan demenin bir anlamı yok, konuyu okuyan herkes gelip bir fikir beyan edebilir ancak yazılanların kafadan %95'i uygulandığında daha da kötü sonuçlar doğuracak şeyler olacak nasılsa (kendiminkiler de dahil).

    Özellikle "kuleler ve creepler"i dengelemek herhangi bir heroyu öylesine dengelemeye benzemiyor, adamın atacağı bir yanlış adım bir çuval inciri berbat edebilir. Çünkü kulelerin oyuna olan etkisi çok büyük. Kolayca da alınabiliyorlar. Böyle oldukça da bugün Furion ve Meepo'yu yarın başka bir şeyi nerflesen de değişen taktiklerle kuleleri almak için yeni yöntemler bulunacak ki bu oyun için iyi bir şey denilebilir. Hiç değilse pro takımların -örnek veriyorum- "ehh kuleler çok güçlü olmuş, doğru düzgün push yapabilene kadar 35 dakikamızı dar alanda farma ayıralım" demelerinden iyidir. Böyle bir şey düşünmeleri de picklerde tekrar mid-late game odaklı tercihler yapmalarına sebep olacak, uzun zamandır heroları birbirlerine yakın zaman diliminde (midgame) aktif hale getirmek için verilen çaba da boşa gidecektir.

    Yani konunun tutmaması kadar doğal bir şey yok. Bu konuda konuşmayı (köken olarak mevcut harita yerine olası harita hakkında konuşmayı) hakikaten zaman kaybı olarak görüyorum. Sebebini umarım açıklayabilmişimdir.

  9. #9

    Cevap: Değişim Fikirleri: Creep ve Kuleler

    Benim sıkıntım konunun tutmaması değil trollenmesi eğer kimse bir şey yazmazsaydı forum is dead delete thread demezdim. Ve trollere pek sabrım kalmadı kolaylıkla demoralize olabiliyorum

    Bu arada Ty lex

    Kule alma sadece combat kazananın hakkı olmamalı kabul ediyorum. Ama Late game'de işler değişiyor. Herkes çekiyor travel'ı ayağına. Travel'dan gelen 100ms ve tp, creep temizleyici + mobilitysi yüksek herolarla gelince oyun sıkıcı oluyor kazanan taraf kombat girmekte zorlanıyor. Kaybeden takım işsizliğe bağlıyor vb vb. Bu haksızlık demem uygun düşmez ama bu dezavntajı yenmek için o takıma bir şans verilmesi gerektiğini düşünüyorum çünkü iş o hale gelince iki takımda birbirinin hata yapmasını bekleyebiliyor. Eğlencesi, heyecanı kaçıyor, oyun yavaşlıyor kimse agresif olamıyor

    Edit: Splash atacklı iki tane tier 4 kule gerçekten o şansı verir yani o takım raxini kaybedebilir tabiki ama oyunu alabilir de glyph'inin avantajını kullanıp hızlı yararsa
    Last edited by LauraBodewig; 23/02/2014 at 00:46.

  10. #10

    Cevap: Değişim Fikirleri: Creep ve Kuleler

    Late game'de insanlar bi yerden sonra sıkılıyor vede zaten oyun combatlar üzerine gidiyorsa ve çekişmeli ise kule almak da sıkıntı olabiliyor çünkü yeri geliyor 1hero bile kule pushlarken rahatsız edici ve geri teptiren güç olabiliyor. Ve oyun daha ileriki combatlara uzuyor ve çoğu combatta kule yakınlarında oluyor. Combatı alıp direk late de farm yapmak aşırı derecede sıkıcı ve insanlar artık "push push push" mantığında olduğundan önüne geçilmesini zor kılıyor

    Edit:mesela creep olmadığı zaman backdoor'u engelleyen pasif var kulelerdd, ona ek olarak creep ve summonların kuleye vurduklarında kulelerin daha fazla vurmasini sağlayan bir armor kırma veya başka bir pasifi olabilir.
    Last edited by Yeezer; 23/02/2014 at 00:21.
    Yeezer


Page 1 of 3 123 LastLast

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
All times are GMT +3. The time now is 05:57.
Powered by vBulletin®. All rights reserved.
GameHonor.com © 2007-2019
Steam Connect feature for vBulletin - Powered by Steam
vBulletin Skin By: PurevB.com