Page 13 of 13 FirstFirst ... 3111213
Results 121 to 129 of 129
  1. #121

    Cevap: Re: Cevap: 6.82 Değişim Fikirleri

    Quote Originally Posted by Nighthawk View Post
    2 ay oldu. Baya geç kaldı.
    gecen seneden 1 ay önce yapıldıgını kastetmiştim
    6.79(21 ekim) ti3 ten sonraki ilk büyük patch ise ondan sonra da 2 ay gibi bir süre geçmiş, geçen seneye uyarlarsa eli kulağında diye tahmin ediyorum

  2. #122

    Cevap: 6.82 Değişim Fikirleri

    Void: Time walk ile daha yavaş hareket etsin, rakiplere kaçma şansı olsun veya ultiye 0.5 sn delay eklensin.

    Razor: Aghanim'li ultisi kulelere %50 hasar versin, illusion'lara ve linken'li herolara static link kullanamasın.

    DP: Ultisi kulelere %50 hasar versin.

    Viper: Bkb kullanıldıktan sonra slow etkisi ortadan kalksın.

    Lina: Stun gecikmesi kalksın.

    Omniknigh: Magic immune'li olmadı en azından repel'li hero'yu heal'lasın artık. Skill'leri birbiri ile tezat oluşturan başka hero var mıdır? Eskiden repel, Ultisi'ni siliyordu, en azından onu kaldırdılar.

    Chaos Knight: Reality Lift kullandığı zaman tek vuruşluk %100 cleave vursun. (Kopyalarda çalışmasın)
    Last edited by nplm_death; 17/09/2014 at 20:52.

  3. #123

    Cevap: 6.82 Değişim Fikirleri

    DP: Silence alanı azaltılsın.

    Tide: MS 10 azaltılsın.

    Razor: Link ne kadar sinir bozucu da olsa heronun OP olmasının asıl nedeni laningdeki üstünlüğü değil. Bence STR gaini ve armoru azaltılırsa dengeli olur.

    Çok büyük bir nerfe gerek yok sonra hero çöp oluyor. Zaten az bir nerf de gelse metayı değiştirecek olan competitive'e yaptığı etki olduğundan ve pro oyuncularda "aaa hero nerf yemiş picklemeyek xd" mantığı olduğundan küçük nerfler metayı değiştirmeye yetecektir. Sonra PL'de falan olduğu gibi hero OP'den çöp seviyesine düşüyor. Ki PL o kadar da OP değildi sadece aptal oyuncular karşısında oynamayı bilmediğinden ağlıyorlardı. Hasılı kelam, nerfleri çok da büyük yapmaya gerek yok.
    Last edited by napstar; 17/09/2014 at 20:49.

  4. #124
    Üye Krizalid's Avatar
    Join Date
    14/05/2011
    BattleTag
    Krizalid#2895
    Posts
    2,560
    Blog Entries
    11

    Cevap: 6.82 Değişim Fikirleri

    Quote Originally Posted by napstar View Post
    DP: Silence alanı azaltılsın. Çok büyük bir nerfe gerek yok sonra hero çöp oluyor. Zaten az bir nerf de gelse metayı değiştirecek olan competitive'e yaptığı etki olduğundan ve pro oyuncularda "aaa hero nerf yemiş picklemeyek xd" mantığı olduğundan küçük nerfler metayı değiştirmeye yetecektir. Sonra PL'de falan olduğu gibi hero OP'den çöp seviyesine düşüyor. Ki PL o kadar da OP değildi sadece aptal oyuncular karşısında oynamayı bilmediğinden ağlıyorlardı. Hasılı kelam, nerfleri çok da büyük yapmaya gerek yok.
    Buglıydı bi de.

  5. #125

    Cevap: 6.82 Değişim Fikirleri

    Quote Originally Posted by Krizalid View Post
    Buglıydı bi de.
    Bug olayı efsane zaten resmen buglı olduğu için picklenen herolar vardı. Hala da oyuna hayvan gibi etki eden buglar var. VOLVO PLS

  6. #126

    Cevap: 6.82 Değişim Fikirleri

    Öldürün bazı bazı heroları rahatlayalım.

    You have to check my signature.

  7. #127
    Yönetici BorisPeace's Avatar
    Join Date
    20/06/2009
    Location
    Istanbul
    Articles
    148
    Posts
    3,539
    Blog Entries
    4

    Cevap: 6.82 Değişim Fikirleri

    Quote Originally Posted by nplm_death View Post
    Void: Time walk ile daha yavaş hareket etsin, rakiplere kaçma şansı olsun veya ultiye 0.5 sn delay eklensin.
    Chronosphere, Dota 2'deki çoğu şey gibi buglı zaten; DotA'daki gibi bir oluşma süresi yok (0.1-0.2 saniye civarıydı sanırım, ama Force Staff vs gibi şeylerde kaçış imkanı sağlıyordu), ve 0.5 saniye daha uzun sürüyor. Yani büyüde yazdığı gibi 4/4.5/5 saniye değil, 4.5/5/5.5 saniye sürüyor; aghanimli versiyonu da 4/5/6 değil 4.5/5.5/6.5 saniye sürüyor.

    Quote Originally Posted by nplm_death View Post
    Chaos Knight: Reality Lift kullandığı zaman tek vuruşluk %100 cleave vursun. (Kopyalarda çalışmasın)
    Zaten Reality Rift kullanıp adamı kendine çekerek diğerlerinden ayırdıktan sonra cleave vursan ne farkeder :/

  8. #128

    Cevap: 6.82 Değişim Fikirleri

    PL'i nerflediniz, Nagayı outmeta ettirdiniz, Terrorblade'i YEDİRTMEYİZ!

  9. #129

    Cevap: 6.82 Değişim Fikirleri

    Quote Originally Posted by BorisPeace View Post
    Chronosphere, Dota 2'deki çoğu şey gibi buglı zaten; DotA'daki gibi bir oluşma süresi yok (0.1-0.2 saniye civarıydı sanırım, ama Force Staff vs gibi şeylerde kaçış imkanı sağlıyordu), ve 0.5 saniye daha uzun sürüyor. Yani büyüde yazdığı gibi 4/4.5/5 saniye değil, 4.5/5/5.5 saniye sürüyor; aghanimli versiyonu da 4/5/6 değil 4.5/5.5/6.5 saniye sürüyor.



    Zaten Reality Rift kullanıp adamı kendine çekerek diğerlerinden ayırdıktan sonra cleave vursan ne farkeder :/
    Reality rift'e cleave isteme sebebim CK'nın farm hızının farm ihtiyacına göre düşük olması. Bu sayede wave cleaner skill'i olacak, popüler carryler gibi.
    Last edited by nplm_death; 18/09/2014 at 10:19.


Page 13 of 13 FirstFirst ... 3111213

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
All times are GMT +2. The time now is 05:02.
Powered by vBulletin®. All rights reserved.
GameHonor.com © 2007-2019
Steam Connect feature for vBulletin - Powered by Steam
vBulletin Skin By: PurevB.com