13. Sayfa - Toplam 13 Sayfa var BirinciBirinci ... 3111213
129 sonuçtan 121-129 arası gösteriliyor
  1. #121

    Cevap: Re: Cevap: 6.82 Değişim Fikirleri

    Alıntı Alıntı: Nighthawk Mesajı göster
    2 ay oldu. Baya geç kaldı.
    gecen seneden 1 ay önce yapıldıgını kastetmiştim
    6.79(21 ekim) ti3 ten sonraki ilk büyük patch ise ondan sonra da 2 ay gibi bir süre geçmiş, geçen seneye uyarlarsa eli kulağında diye tahmin ediyorum

  2. #122

    Cevap: 6.82 Değişim Fikirleri

    Void: Time walk ile daha yavaş hareket etsin, rakiplere kaçma şansı olsun veya ultiye 0.5 sn delay eklensin.

    Razor: Aghanim'li ultisi kulelere %50 hasar versin, illusion'lara ve linken'li herolara static link kullanamasın.

    DP: Ultisi kulelere %50 hasar versin.

    Viper: Bkb kullanıldıktan sonra slow etkisi ortadan kalksın.

    Lina: Stun gecikmesi kalksın.

    Omniknigh: Magic immune'li olmadı en azından repel'li hero'yu heal'lasın artık. Skill'leri birbiri ile tezat oluşturan başka hero var mıdır? Eskiden repel, Ultisi'ni siliyordu, en azından onu kaldırdılar.

    Chaos Knight: Reality Lift kullandığı zaman tek vuruşluk %100 cleave vursun. (Kopyalarda çalışmasın)
    Konu nplm_death tarafından (17/09/2014 Saat 20:52 ) değiştirilmiştir.

  3. #123

    Cevap: 6.82 Değişim Fikirleri

    DP: Silence alanı azaltılsın.

    Tide: MS 10 azaltılsın.

    Razor: Link ne kadar sinir bozucu da olsa heronun OP olmasının asıl nedeni laningdeki üstünlüğü değil. Bence STR gaini ve armoru azaltılırsa dengeli olur.

    Çok büyük bir nerfe gerek yok sonra hero çöp oluyor. Zaten az bir nerf de gelse metayı değiştirecek olan competitive'e yaptığı etki olduğundan ve pro oyuncularda "aaa hero nerf yemiş picklemeyek xd" mantığı olduğundan küçük nerfler metayı değiştirmeye yetecektir. Sonra PL'de falan olduğu gibi hero OP'den çöp seviyesine düşüyor. Ki PL o kadar da OP değildi sadece aptal oyuncular karşısında oynamayı bilmediğinden ağlıyorlardı. Hasılı kelam, nerfleri çok da büyük yapmaya gerek yok.
    Konu napstar tarafından (17/09/2014 Saat 20:49 ) değiştirilmiştir.

  4. #124
    Üye Krizalid - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    14/05/2011
    BattleTag
    Krizalid#2895
    İletiler
    2,560
    Blog Girişleri
    11

    Cevap: 6.82 Değişim Fikirleri

    Alıntı Alıntı: napstar Mesajı göster
    DP: Silence alanı azaltılsın. Çok büyük bir nerfe gerek yok sonra hero çöp oluyor. Zaten az bir nerf de gelse metayı değiştirecek olan competitive'e yaptığı etki olduğundan ve pro oyuncularda "aaa hero nerf yemiş picklemeyek xd" mantığı olduğundan küçük nerfler metayı değiştirmeye yetecektir. Sonra PL'de falan olduğu gibi hero OP'den çöp seviyesine düşüyor. Ki PL o kadar da OP değildi sadece aptal oyuncular karşısında oynamayı bilmediğinden ağlıyorlardı. Hasılı kelam, nerfleri çok da büyük yapmaya gerek yok.
    Buglıydı bi de.

  5. #125

    Cevap: 6.82 Değişim Fikirleri

    Alıntı Alıntı: Krizalid Mesajı göster
    Buglıydı bi de.
    Bug olayı efsane zaten resmen buglı olduğu için picklenen herolar vardı. Hala da oyuna hayvan gibi etki eden buglar var. VOLVO PLS

  6. #126

    Cevap: 6.82 Değişim Fikirleri

    Öldürün bazı bazı heroları rahatlayalım.

    You have to check my signature.

  7. #127
    Yönetici BorisPeace - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    20/06/2009
    Konum
    Istanbul
    Makaleler
    148
    İletiler
    3,539
    Blog Girişleri
    4

    Cevap: 6.82 Değişim Fikirleri

    Alıntı Alıntı: nplm_death Mesajı göster
    Void: Time walk ile daha yavaş hareket etsin, rakiplere kaçma şansı olsun veya ultiye 0.5 sn delay eklensin.
    Chronosphere, Dota 2'deki çoğu şey gibi buglı zaten; DotA'daki gibi bir oluşma süresi yok (0.1-0.2 saniye civarıydı sanırım, ama Force Staff vs gibi şeylerde kaçış imkanı sağlıyordu), ve 0.5 saniye daha uzun sürüyor. Yani büyüde yazdığı gibi 4/4.5/5 saniye değil, 4.5/5/5.5 saniye sürüyor; aghanimli versiyonu da 4/5/6 değil 4.5/5.5/6.5 saniye sürüyor.

    Alıntı Alıntı: nplm_death Mesajı göster
    Chaos Knight: Reality Lift kullandığı zaman tek vuruşluk %100 cleave vursun. (Kopyalarda çalışmasın)
    Zaten Reality Rift kullanıp adamı kendine çekerek diğerlerinden ayırdıktan sonra cleave vursan ne farkeder :/

  8. #128

    Cevap: 6.82 Değişim Fikirleri

    PL'i nerflediniz, Nagayı outmeta ettirdiniz, Terrorblade'i YEDİRTMEYİZ!

  9. #129

    Cevap: 6.82 Değişim Fikirleri

    Alıntı Alıntı: BorisPeace Mesajı göster
    Chronosphere, Dota 2'deki çoğu şey gibi buglı zaten; DotA'daki gibi bir oluşma süresi yok (0.1-0.2 saniye civarıydı sanırım, ama Force Staff vs gibi şeylerde kaçış imkanı sağlıyordu), ve 0.5 saniye daha uzun sürüyor. Yani büyüde yazdığı gibi 4/4.5/5 saniye değil, 4.5/5/5.5 saniye sürüyor; aghanimli versiyonu da 4/5/6 değil 4.5/5.5/6.5 saniye sürüyor.



    Zaten Reality Rift kullanıp adamı kendine çekerek diğerlerinden ayırdıktan sonra cleave vursan ne farkeder :/
    Reality rift'e cleave isteme sebebim CK'nın farm hızının farm ihtiyacına göre düşük olması. Bu sayede wave cleaner skill'i olacak, popüler carryler gibi.
    Konu nplm_death tarafından (18/09/2014 Saat 10:19 ) değiştirilmiştir.


Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu anda bu konuyu okuyan 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 ziyaretçi)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Tüm zamanlar GMT +2 olarak ayarlandı. Şu anda saat 05:17.
Sitemizde vBulletin® altyapısı kullanılmaktadır. Tüm hakkı saklıdır.
GameHonor.com © 2007-2019
Steam Connect feature for vBulletin - Powered by Steam
vBulletin Skin By: PurevB.com