10 sonuçtan 1-10 arası gösteriliyor
  1. #1

    Warcraft III Sunucu Önerisi

    Weplaes Tarzında serveriniz warmı dota oynamak için warsa bilgi bekliyorum?

  2. #2
    Üye FafraGa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    26/09/2011
    Konum
    Kavitenin tabani
    BattleTag
    FafraGa#2495
    İletiler
    2,466

    Cevap: Battle.net'ten nasıl giricez warcraft III'e

    Konu basligi ile konu arasinda bi baglanti kurabilen?

    ZTE-BLADE cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
    I was Lo-gan.

  3. #3

    Cevap: Battle.net'ten nasıl giricez warcraft III'e

    War

  4. #4

    Cevap: Battle.net'ten nasıl giricez warcraft III'e

    link atabilirmisin?

  5. #5
    Üye ViktorReznov - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    15/06/2011
    Konum
    Kadıköy
    BattleTag
    ViktorReznov#2510
    İletiler
    1,763

    Cevap: Battle.net'ten nasıl giricez warcraft III'e

    Oyun orjinal ise patch yükleyip girebilirsin direk. Lorderon, Kalimdor falan diye serverları vardı.
    "My name is Viktor REZNOV, and I will have my REVENGE!!"

  6. #6

    Cevap: Battle.net'ten nasıl giricez warcraft III'e

    yok orjinal değil weplaes te oynuodm orasıda çocukların elinde adminleri çocuk o yüzden o tarz başka server arıyorum bi aralar xnape vardı hatırlıyorumda pach link hiç bişi yok ortada bulamadım

  7. #7
    Yönetici BorisPeace - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    21/06/2009
    Konum
    Istanbul
    Makaleler
    148
    İletiler
    3,539
    Blog Girişleri
    4

    Cevap: Battle.net'ten nasıl giricez warcraft III'e

    Xnape kapandı doğru hatırlıyorsam. GameHonor olarak bir Wc3 sunucumuz yok.

    EuroBattle
    Garena
    RGC

    Bu 3 sunucu hala açık bildiğim kadarıyla, onları deneyebilirsin.

    Edit: Başlığı diğer kullanıcıların daha rahat anlaması için düzelttim.

  8. #8

    Cevap: Warcraft III Sunucu Önerisi

    eurobattleda da görev yaptım weplaeste de yaptım, eurobattleın koruma programı yoktu en son su an var mı bilmiyorum fakat weplaeste weplaeste koruma sistemi mevcuttu, mh konularına ben bakıyordum basit programlarla girmeye calısanlar direk bize uyarı olarak geliyordu biz de banlıyorduk, euroda elle sikayet ediliyordu sürekli incelenmesi bekleniyordu, weplada online sayısı yüksek, puanını 5k üstüne cıkarırsan güzel oyunlara girersin supportun iyiyse direk cwlere alırlar skype falan, diger serverları bilmiyorum. ayrıca wepla yazın satıldı waxxinin isleri yogun oldugu icin, sonra karıstı isler cogu kisi istifa etti, tanıdıklar yönetici oldu sen onlara denk gelmişsin.
    Bang!

  9. #9

    Cevap: Warcraft III Sunucu Önerisi

    weplaeste çocukların elinde şu an arkadaşlarının sölediği herkesi sorgusuz banlıyolar haklı haksız fark etmiyo konusmaya çalışıyosun banlıyo anlatmaa çalışıyosn banlıyo adminler kendi arkadaşlarının sölediği tüm nickleri banlarsa o serverde oyun moyun olmaz ana avrat düz gidio adminler istersen oyna zorlamı çağırdık diolar böle serverin .... ondan başka bakıom euroyuda sevmiyorum ordada oyun olmuyo çok quiter dolu nyse en son tamamen bırakıcam lol oynuyorum zaten sadece onu oynarım napalım yada kendi serverimi açarım çok bıkarsam nyse yardımlarınıza teşşekürler

  10. #10
    Üye WeRdeR WeReMeM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    06/05/2011
    Konum
    İstanbul/Kartal
    BattleTag
    MuslumBird#2539
    Makaleler
    1
    İletiler
    3,079
    Blog Girişleri
    3

    Cevap: Warcraft III Sunucu Önerisi

    Milletin ağız kokusunu çekerek oyun oynamaya çalışmak ? Geçmiş yıllarımda yaptığım en büyük salaklıktan başka bir şey değil. Ne uğraşıyorsunuz ya elalemin egolarıyla ver 20-30 lira orijinal oyna o kadar oynamak istiyorsan. Yada w3 oynama artık gereksiz görüntü kirliliği bence. Eskidi artık kabullenin bunu. Bizde özlüyoruz ediyoruz ama artık w3 bitti gençler kabullenmelisiniz bunu
    Mezar taşıma; "Resurrect Please" yazsınlar

    Wrath Of The WeRdeR_WeReMeM [WotWW]

    BEŞ NOKTA BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ


Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu anda bu konuyu okuyan 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 ziyaretçi)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Tüm zamanlar GMT +3 olarak ayarlandı. Şu anda saat 09:12.
Sitemizde vBulletin® altyapısı kullanılmaktadır. Tüm hakkı saklıdır.
GameHonor.com © 2007-2019
Steam Connect feature for vBulletin - Powered by Steam
vBulletin Skin By: PurevB.com