Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 11 to 20 of 26
  1. #11
    ye MFT's Avatar
    Join Date
    03/12/2014
    BattleTag
    SchoolBasher#2988
    Posts
    451

    Cevap: (Spoiler) Arrow Samalklar

    Quote Originally Posted by Lo-gan View Post
    Zamki oyun atalim senle ya. Ya da benim maclardan birini izle. 2. Secenek daha mantikli.
    Atalm kamki ayp ediyon [emoji16]

  2. #12

    Cevap: (Spoiler) Arrow Samalklar

    5 saniye ldrr adam
    sa

  3. #13

    Cevap: (Spoiler) Arrow Samalklar

    izgi romana gre gitseler pit olay devreye girerdi , pite'de zaten Batman gtryor diye biliyorum , batman bir dizide gstermek tahta bir odada ilkel yollarla tedavi etmekten daha sama olurdu bence okadar basit degil millet arrowu unutur bu seferde her blm batman gelcek diye bekleye dururdu flash degilki bu getir 2-3 blm gster batman abi borumu zaten batman ve bir iki karakter daha vard bunlarn dizilerde isminin gemesi bile yasak Ama hakkaten ok basit oldu dn la polat alemdar bile lmden dndnde 10 blm filan yz kapal gezdi nebileyim yatt 4-5 gn
    Last edited by Darkelia; 04/02/2015 at 22:20.

  4. #14
    ye MFT's Avatar
    Join Date
    03/12/2014
    BattleTag
    SchoolBasher#2988
    Posts
    451

    Cevap: (Spoiler) Arrow Samalklar

    Quote Originally Posted by Darkelia View Post
    izgi romana gre gitseler pit olay devreye girerdi , pite'de zaten Batman gtryor diye biliyorum , batman bir dizide gstermek tahta bir odada ilkel yollarla tedavi etmekten daha sama olurdu bence okadar basit degil millet arrowu unutur bu seferde her blm batman gelcek diye bekleye dururdu flash degilki bu getir 2-3 blm gster batman abi borumu zaten batman ve bir iki karakter daha vard bunlarn dizilerde isminin gemesi bile yasak Ama hakkaten ok basit oldu dn la polat alemdar bile lmden dndnde 10 blm filan yz kapal gezdi nebileyim yatt 4-5 gn
    Abi Batman'in her blm olmasna gerek yok bi blm gelse bunlar kavga ederken 'adam olun, akll olun lan !' diyip gitse bunlar da dalsa yeter bak bu sahneden dizi finali bile olur [emoji1] Harley quinn sahnesi vard bi ara yaynlanmayan o heyecanlandrmt beni ama yaynlanmadna gre iptal oldu. Sonuta Harley varsa Joker de vardr.[emoji4] Ayrca Lazarus Pit Rhas'n kontrol altnda deil mi ne bileyim 'en iyi vs attm eleman arrowdu, keratay bi dllendireyim' diyip ukura atar diye dnmtm ama cidden polat alemdar vari dn hi olmad ya hi. Rhas ile olan vs deki dublr samalndan anlamalydk geri.
    Bu arada Batman'in dizilerde gemesi gerekten yasak m ya, ama dorudur Smallville gibi bi dizide bile gemedi hi bu demektir ki Gotham dizisinde de gremeyeceiz ama belli olmaz diye umut ediyorum yine de.
    u an tek umudum Flash kald akas nk hikayesi gerei paradokslaryla falan byk umut vadediyo ama Arrowla ayn yapmclar paylamalar fazla da umutlanma onun da boku kar dedirtiyo insana.

  5. #15
    ye hohmlec's Avatar
    Join Date
    11/10/2011
    Location
    Eskiehir
    BattleTag
    hohmlec#2491
    Posts
    2,482
    Blog Entries
    1

    Cevap: (Spoiler) Arrow Samalklar

    Quote Originally Posted by MFT View Post
    Abi Batman'in her blm olmasna gerek yok bi blm gelse bunlar kavga ederken 'adam olun, akll olun lan !' diyip gitse bunlar da dalsa yeter bak bu sahneden dizi finali bile olur [emoji1] Harley quinn sahnesi vard bi ara yaynlanmayan o heyecanlandrmt beni ama yaynlanmadna gre iptal oldu. Sonuta Harley varsa Joker de vardr.[emoji4] Ayrca Lazarus Pit Rhas'n kontrol altnda deil mi ne bileyim 'en iyi vs attm eleman arrowdu, keratay bi dllendireyim' diyip ukura atar diye dnmtm ama cidden polat alemdar vari dn hi olmad ya hi. Rhas ile olan vs deki dublr samalndan anlamalydk geri.
    Bu arada Batman'in dizilerde gemesi gerekten yasak m ya, ama dorudur Smallville gibi bi dizide bile gemedi hi bu demektir ki Gotham dizisinde de gremeyeceiz ama belli olmaz diye umut ediyorum yine de.
    u an tek umudum Flash kald akas nk hikayesi gerei paradokslaryla falan byk umut vadediyo ama Arrowla ayn yapmclar paylamalar fazla da umutlanma onun da boku kar dedirtiyo insana.
    abi gotham a ok yanl gelmisinsen zaten gothamda adam bruce waynin kucuklugunu anlatyor

    ps: aha buraya yazyorum gotham flash arrow filan birleecek justice league in dizisi gelecek
    Last edited by hohmlec; 05/02/2015 at 00:50.
    1.CinCinBear <3 2. ShotgunShell <3 3. SonyaTheEvil <3 My favourites streamer

  6. #16
    ye MFT's Avatar
    Join Date
    03/12/2014
    BattleTag
    SchoolBasher#2988
    Posts
    451

    Cevap: (Spoiler) Arrow Samalklar

    Quote Originally Posted by hohmlec View Post
    abi gotham a ok yanl gelmisinsen zaten gothamda adam bruce waynin kucuklugunu anlatyor

    ps: aha buraya yazyorum gotham flash arrow filan birleecek justice league in dizisi gelecek
    Kanka yle de insan bekliyor be [emoji17]

  7. #17
    ye hohmlec's Avatar
    Join Date
    11/10/2011
    Location
    Eskiehir
    BattleTag
    hohmlec#2491
    Posts
    2,482
    Blog Entries
    1

    Cevap: (Spoiler) Arrow Samalklar

    Quote Originally Posted by MFT View Post
    Kanka yle de insan bekliyor be [emoji17]
    flashn filmi de kyor 2017 de ama filmden ok umutlu deilim akas barry allen oynayacak karakter oturmam
    1.CinCinBear <3 2. ShotgunShell <3 3. SonyaTheEvil <3 My favourites streamer

  8. #18
    ye MFT's Avatar
    Join Date
    03/12/2014
    BattleTag
    SchoolBasher#2988
    Posts
    451

    Cevap: (Spoiler) Arrow Samalklar

    Quote Originally Posted by hohmlec View Post
    flashn filmi de kyor 2017 de ama filmden ok umutlu deilim akas barry allen oynayacak karakter oturmam
    Dizi gzel bence. Ve samalamazsa 2017'de zirve sezonunu grebilir. Film gereksiz olmu yani bence.

  9. #19

    Cevap: (Spoiler) Arrow Samalklar

    Arrowun son bolumu ile daha mantik cercevesinde olmaya basladi.



    Bence bu tarz bir sey olacak

  10. #20
    ye hohmlec's Avatar
    Join Date
    11/10/2011
    Location
    Eskiehir
    BattleTag
    hohmlec#2491
    Posts
    2,482
    Blog Entries
    1

    Cevap: (Spoiler) Arrow Samalklar

    Quote Originally Posted by Gray Fox View Post
    Arrowun son bolumu ile daha mantik cercevesinde olmaya basladi.



    Bence bu tarz bir sey olacak


    LG-D802 cihazmdan Tapatalk kullanlarak gnderildi
    1.CinCinBear <3 2. ShotgunShell <3 3. SonyaTheEvil <3 My favourites streamer


Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
All times are GMT +3. The time now is 04:52.
Powered by vBulletin®. All rights reserved.
GameHonor.com 2007-2019
Steam Connect feature for vBulletin - Powered by Steam
vBulletin Skin By: PurevB.com