2. Sayfa - Toplam 2 Sayfa var BirinciBirinci 12
18 sonuçtan 11-18 arası gösteriliyor
  1. #11
    Üye hohmlec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    11/10/2011
    Konum
    Eskişehir
    BattleTag
    hohmlec#2491
    İletiler
    2,477
    Blog Girişleri
    1

    Cevap: fare klavye önerisi

    Alıntı Alıntı: Rehsus Mesajı göster
    Dediklerinden pek bişi anlamadım biraz açar mısın? rma???
    Ilk olarak support.steelseries.com a girdim ordan ticket açtım derdimi anlattim. Sonra benden ürünü istediler ve kargo ücretlerini benim karsilamam gerektiğini soylediler . Bende dedim ki ödeyeceğim kargo parasiyla yenisini alirim. Yani anlayacagin kargo parasi odememek için çok dil döktüm. Arada bir sürü yazışma oldu.Sonra bana dediler biz sana yenisini gönderiyoruz. Ne eskisini istediler ne de kargo parasi ödedim. Sonra gelen mouse yi direk birine sattim hala eskisini (iyi fiyata okuttum.) kullaniyorum. Yaza ya razer alicam ya da üstünü karbonfiberle b kaplayacagim.

    LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    1.CinCinBear <3 2. ShotgunShell <3 3. SonyaTheEvil <3 My favourites streamer

  2. #12
    Üye Insomniac - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    15/03/2009
    Konum
    Istanbul
    BattleTag
    StoneCold#2490
    İletiler
    914

    Cevap: fare klavye önerisi

    Alıntı Alıntı: hohmlec Mesajı göster
    Ilk olarak support.steelseries.com a girdim ordan ticket açtım derdimi anlattim. Sonra benden ürünü istediler ve kargo ücretlerini benim karsilamam gerektiğini soylediler . Bende dedim ki ödeyeceğim kargo parasiyla yenisini alirim. Yani anlayacagin kargo parasi odememek için çok dil döktüm. Arada bir sürü yazışma oldu.Sonra bana dediler biz sana yenisini gönderiyoruz. Ne eskisini istediler ne de kargo parasi ödedim. Sonra gelen mouse yi direk birine sattim hala eskisini (iyi fiyata okuttum.) kullaniyorum. Yaza ya razer alicam ya da üstünü karbonfiberle b kaplayacagim.

    LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Fotoğraflarını çekip gönderdim umarım aynı kıyağı bana da çekerler.
    Güzel oyun xD
    Takımdan 2 tane morona retard dedim diye 48 saat mute yiyorum güzel oyunmuş valve DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD nerde moronlar orda ben zaten xDxD

  3. #13
    Üye hohmlec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    11/10/2011
    Konum
    Eskişehir
    BattleTag
    hohmlec#2491
    İletiler
    2,477
    Blog Girişleri
    1

    Cevap: fare klavye önerisi

    Alıntı Alıntı: Rehsus Mesajı göster
    Fotoğraflarını çekip gönderdim umarım aynı kıyağı bana da çekerler.
    Valla yaklaşık 5 6 gün rma serviyle konuştum. Onlar cevabi sabah 4 civari atiyorlar.
    Duzeltiyorum 9 10 gün sürmüş.

    LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Konu hohmlec tarafından (07/04/2015 Saat 15:52 ) değiştirilmiştir.
    1.CinCinBear <3 2. ShotgunShell <3 3. SonyaTheEvil <3 My favourites streamer

  4. #14

    Cevap: fare klavye önerisi

    Alıntı Alıntı: hohmlec Mesajı göster
    Ilk olarak support.steelseries.com a girdim ordan ticket açtım derdimi anlattim. Sonra benden ürünü istediler ve kargo ücretlerini benim karsilamam gerektiğini soylediler . Bende dedim ki ödeyeceğim kargo parasiyla yenisini alirim. Yani anlayacagin kargo parasi odememek için çok dil döktüm. Arada bir sürü yazışma oldu.Sonra bana dediler biz sana yenisini gönderiyoruz. Ne eskisini istediler ne de kargo parasi ödedim. Sonra gelen mouse yi direk birine sattim hala eskisini (iyi fiyata okuttum.) kullaniyorum. Yaza ya razer alicam ya da üstünü karbonfiberle b kaplayacagim.

    LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Ahaha bundan sonra herhangi bir eşyamın garantilik bi durumu olursa sana ticket attırcam

  5. #15
    Üye hohmlec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    11/10/2011
    Konum
    Eskişehir
    BattleTag
    hohmlec#2491
    İletiler
    2,477
    Blog Girişleri
    1

    Cevap: fare klavye önerisi

    Alıntı Alıntı: MFT Mesajı göster
    Ahaha bundan sonra herhangi bir eşyamın garantilik bi durumu olursa sana ticket attırcam
    Eyvallah kanka atariz ne demek. Dilim döndüğünce yazarim. Bu arada ne kadara okuttugumu merak eden olursa 225 + kargoya okuttum

    LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    1.CinCinBear <3 2. ShotgunShell <3 3. SonyaTheEvil <3 My favourites streamer

  6. #16
    Üye Insomniac - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    15/03/2009
    Konum
    Istanbul
    BattleTag
    StoneCold#2490
    İletiler
    914

    Cevap: fare klavye önerisi

    Alıntı Alıntı: hohmlec Mesajı göster
    Ilk olarak support.steelseries.com a girdim ordan ticket açtım derdimi anlattim. Sonra benden ürünü istediler ve kargo ücretlerini benim karsilamam gerektiğini soylediler . Bende dedim ki ödeyeceğim kargo parasiyla yenisini alirim. Yani anlayacagin kargo parasi odememek için çok dil döktüm. Arada bir sürü yazışma oldu.Sonra bana dediler biz sana yenisini gönderiyoruz. Ne eskisini istediler ne de kargo parasi ödedim. Sonra gelen mouse yi direk birine sattim hala eskisini (iyi fiyata okuttum.) kullaniyorum. Yaza ya razer alicam ya da üstünü karbonfiberle b kaplayacagim.

    LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Adres onayını istediler ve daha sonrasında yenisini göndereceğini söylediler. Bunca zaman boşu boşuna soyulan kabukları ile uğraşmışım. Çok sağol.
    Güzel oyun xD
    Takımdan 2 tane morona retard dedim diye 48 saat mute yiyorum güzel oyunmuş valve DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD nerde moronlar orda ben zaten xDxD

  7. #17
    Üye hohmlec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    11/10/2011
    Konum
    Eskişehir
    BattleTag
    hohmlec#2491
    İletiler
    2,477
    Blog Girişleri
    1

    Cevap: fare klavye önerisi

    Alıntı Alıntı: Rehsus Mesajı göster
    Adres onayını istediler ve daha sonrasında yenisini göndereceğini söylediler. Bunca zaman boşu boşuna soyulan kabukları ile uğraşmışım. Çok sağol.
    Np bence yenisini sat tabi iyi fiyata okutabilirsen sonra mouse bozulursa yenj alirsin amazondan filan

    LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    1.CinCinBear <3 2. ShotgunShell <3 3. SonyaTheEvil <3 My favourites streamer

  8. #18


Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu anda bu konuyu okuyan 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 ziyaretçi)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Tüm zamanlar GMT +2 olarak ayarlandı. Şu anda saat 18:06.
Sitemizde vBulletin® altyapısı kullanılmaktadır. Tüm hakkı saklıdır.
GameHonor.com © 2007-2019
Steam Connect feature for vBulletin - Powered by Steam
vBulletin Skin By: PurevB.com