1. Sayfa - Toplam 2 Sayfa var 12 SonuncuSonuncu
15 sonutan 1-10 aras gsteriliyor
  1. #1
    ye canifeto12 - ait Kullanc Resmi (Avatar)
    yelik Tarihi
    21/12/2010
    Konum
    Komsunun internetinden
    BattleTag
    AzR#2615
    letiler
    2,091

    Game of Thronesun ilk 4 blm szdrld .

    beyler bi ekilde szm ite isteyene link atabilirim altyazl belki yasaktr illegal oldugu iin
    engelik, tembellik ve rahatlk kavramlarn ayran izgiler vardr. Ben ise btn o izgileri ortalayp zerlerlerine uzanan insanm

    nsan insan s*ker mi be


  2. #2

    Cevap: Game of Thronesun ilk 4 blm szdrld .

    Alnt Alnt: canifeto12 Mesaj gster
    beyler bi ekilde szm ite isteyene link atabilirim altyazl belki yasaktr illegal oldugu iin

    link alabilir miyim bi zahmet

  3. #3
    ye canifeto12 - ait Kullanc Resmi (Avatar)
    yelik Tarihi
    21/12/2010
    Konum
    Komsunun internetinden
    BattleTag
    AzR#2615
    letiler
    2,091

    Cevap: Game of Thronesun ilk 4 blm szdrld .

    yolladm kanka
    engelik, tembellik ve rahatlk kavramlarn ayran izgiler vardr. Ben ise btn o izgileri ortalayp zerlerlerine uzanan insanm

    nsan insan s*ker mi be


  4. #4
    ye hohmlec - ait Kullanc Resmi (Avatar)
    yelik Tarihi
    11/10/2011
    Konum
    Eskiehir
    BattleTag
    hohmlec#2491
    letiler
    2,482
    Blog Girileri
    1

    Cevap: Game of Thronesun ilk 4 blm szdrld .

    ben zaten konuyu amtm ban pls
    1.CinCinBear <3 2. ShotgunShell <3 3. SonyaTheEvil <3 My favourites streamer

  5. #5
    ye canifeto12 - ait Kullanc Resmi (Avatar)
    yelik Tarihi
    21/12/2010
    Konum
    Komsunun internetinden
    BattleTag
    AzR#2615
    letiler
    2,091

    Cevap: Game of Thronesun ilk 4 blm szdrld .

    pardon kanka grmemisim kapatabilirsiniz
    engelik, tembellik ve rahatlk kavramlarn ayran izgiler vardr. Ben ise btn o izgileri ortalayp zerlerlerine uzanan insanm

    nsan insan s*ker mi be


  6. #6

    Re: Game of Thronesun ilk 4 blm szdrld .

    torrent sitelerinde u u yasadan dolay paylam yapan sorumludur diye bi ibare oluyordu. borisin bu konuda tutumu ne emin deilim.
    Din; ilimle birleirse nefaset, cehaletle birleirse rezalet, siyasetle birleirse de felaket olur.

  7. #7
    ye Sercan<Michaell> - ait Kullanc Resmi (Avatar)
    yelik Tarihi
    28/10/2012
    Konum
    Ankara/Eskiehir
    BattleTag
    Sercansokmen#2169
    letiler
    2,050

    Cevap: Game of Thronesun ilk 4 blm szdrld .

    Baktm da blueray yok hi. O yzden beklerim ben hep dandik 300 400 mblk blmler.

  8. #8
    ye MFT - ait Kullanc Resmi (Avatar)
    yelik Tarihi
    03/12/2014
    BattleTag
    SchoolBasher#2988
    letiler
    451

    Cevap: Game of Thronesun ilk 4 blm szdrld .

    720p yok mu iimi grr benim

  9. #9

    Re: Cevap: Game of Thronesun ilk 4 blm szdrld .

    Alnt Alnt: Sercan<Michaell> Mesaj gster
    Baktm da blueray yok hi. O yzden beklerim ben hep dandik 300 400 mblk blmler.
    480p li blurayler piyasada okken bunlarn neyini beenmedin acaba
    Din; ilimle birleirse nefaset, cehaletle birleirse rezalet, siyasetle birleirse de felaket olur.

  10. #10
    ye Sercan<Michaell> - ait Kullanc Resmi (Avatar)
    yelik Tarihi
    28/10/2012
    Konum
    Ankara/Eskiehir
    BattleTag
    Sercansokmen#2169
    letiler
    2,050

    Cevap: Re: Cevap: Game of Thronesun ilk 4 blm szdrld .

    Alnt Alnt: NanaKurichowa Mesaj gster
    480p li blurayler piyasada okken bunlarn neyini beenmedin acaba
    Hayvan gibi ekranm var neden 480p dandik video ile 1 senedir beklediim diziyi izleyeyim? indirirm 1080p adam gibi izlerim 3 hafta erken izlicem diye neyin acelesi yani yaynlanmayacak blmler falan olsa neyse..


Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

u anda bu konuyu okuyan 1 kullanc var. (0 ye ve 1 ziyareti)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Ykleme Yetkiniz Yok
  • Mesajnz Deitirme Yetkiniz Yok
  •  
Tm zamanlar GMT +3 olarak ayarland. u anda saat 16:37.
Sitemizde vBulletin® altyaps kullanlmaktadr. Tm hakk sakldr.
GameHonor.com 2007-2019
Steam Connect feature for vBulletin - Powered by Steam
vBulletin Skin By: PurevB.com