9 sonuçtan 1-9 arası gösteriliyor
  1. #1
    Üye FafraGa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    26/09/2011
    Konum
    Kavitenin tabani
    BattleTag
    FafraGa#2495
    İletiler
    2,462

    Yeni patch 4.2

    Evet sevgili forum sakinleri yeni patch ile yeni expansion yeni deck slotları derken hs de devrim başlıyor.
    en sevdiğim kısım paladin için alternatif hero gelmesi. Hero ücretsiz Wow da sıfırdan bi karakter açığ 20 lvl yaparsanız hediye ediliyor.
    18 deck slot geldi.
    Naxx vs brm kartları dustlanabilicek ve shoptan kaldırılacağı yazıyor.
    GvG kart satışının da aynı şekilde kalkacağı yazısı eklenmiş.
    50 packlik içinde kart arkalığı da olan bi promosyon getirilmiş. Kart arkalığı sadece ön sipariş verenler için. Packleri 31 mayıstan önce açamıyoruz.
    Yeni oyuncular için daha iyi olacak olan deste tarifleri de oyuna eklenmiş.
    Evet hs 2 yaşını doldurdu. 31 mayısla birlikte yeni bi hs bizi bekliyor. Siz ne düşünüyorsunuz?
    I was Lo-gan.

  2. #2

    Cevap: Yeni patch 4.2

    düşünmüyorum.

  3. #3
    Üye Nana - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    31/01/2013
    Konum
    Eskişehir
    BattleTag
    Nana#2980
    İletiler
    1,310
    Blog Girişleri
    8

    Cevap: Yeni patch 4.2

    Expansion kartlarının dustlanabilmesi güzel olmuş bide hazır desteler hoşuma gitti baya görev felan yaparken uğraşıyordum. deck yapmak için güzel olmuş iyi olmuş güzel iyi güzel

  4. #4

    Cevap: Yeni patch 4.2

    Expansion kartlarının dust'lanabilir olması iyi oldu ama şimdilik dust'lamadım. Belki yeni modda işime yarayacak olan olur. GvG gitse de olur. Bana artık lazım değil. 18 slot olması çok iyi oldu. Koleksiyon yapmayı seviyorum ama bir kart arkalığı için 105 lira veresim yok. O yüzden 50 pack satın almayacağım. Şu an biriktirdiğim 2500 gold var. Expansion gelene kadar 30-35 pack'lik gold yaparım. Pack'lerde şansım olursa wild'da tutunabilirim diye düşünüyorum.

    Ha bir de GvG kart satışı kalkacak ama belki arenadan gelebilir. Onunla ilgili bir şey dediklerini hatırlamıyorum. Ayrıca rank ödüllerinden de GvG kartı gelmeye devam eder.
    Konu tarhuman tarafından (16/03/2016 Saat 23:44 ) değiştirilmiştir.

  5. #5
    Üye Nana - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    31/01/2013
    Konum
    Eskişehir
    BattleTag
    Nana#2980
    İletiler
    1,310
    Blog Girişleri
    8

    Cevap: Yeni patch 4.2

    aaa ben craftlanıcak anladım :d hayıııırrr craftlanıcaksa iyi dedim ben

  6. #6
    Üye Krizalid - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    14/05/2011
    BattleTag
    Krizalid#2895
    İletiler
    2,560
    Blog Girişleri
    11

    Cevap: Yeni patch 4.2

    Kendi bilgisayarım açılmamakta direttiği için bakamıyorum.

    Ya bu oyuna yatıracağım parayla çocuk okuturum aq, o yüzden bırakmayı düşünüyorum. Zaten format getirmeleri küfür gibi.

  7. #7
    Üye FafraGa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    26/09/2011
    Konum
    Kavitenin tabani
    BattleTag
    FafraGa#2495
    İletiler
    2,462

    Cevap: Yeni patch 4.2

    Bu arada naxx ve brm kalkacağı için heroic görevleride yok olacak. Kart arkalıklarını almak için 31 mayısa kadar bossları yenmemiz lazım. Deste ya da link atacak var mı ??
    I was Lo-gan.

  8. #8
    Üye FafraGa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    26/09/2011
    Konum
    Kavitenin tabani
    BattleTag
    FafraGa#2495
    İletiler
    2,462

    Cevap: Yeni patch 4.2

    Alıntı Alıntı: FafraGa Mesajı göster
    Bu arada naxx ve brm kalkacağı için heroic görevleride yok olacak. Kart arkalıklarını almak için 31 mayısa kadar bossları yenmemiz lazım. Deste ya da link atacak var mı ??
    Beyler 4 boss kaldı yenemiyorum ya
    Loatheb harvester bide son wingdekiler bi yardım edin ya pwndaki desteler iş yapmıyor.
    I was Lo-gan.

  9. #9
    Üye FafraGa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    26/09/2011
    Konum
    Kavitenin tabani
    BattleTag
    FafraGa#2495
    İletiler
    2,462

    Cevap: Yeni patch 4.2

    Alıntı Alıntı: FafraGa Mesajı göster
    Beyler 4 boss kaldı yenemiyorum ya
    Loatheb harvester bide son wingdekiler bi yardım edin ya pwndaki desteler iş yapmıyor.
    hepsini yaptım. Artık benimde naxx ve neferian kart arkalıklarım var.
    Yardım isteyen olursa battle netten ulaşabilir.
    I was Lo-gan.


Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu anda bu konuyu okuyan 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 ziyaretçi)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Tüm zamanlar GMT +2 olarak ayarlandı. Şu anda saat 12:41.
Sitemizde vBulletin® altyapısı kullanılmaktadır. Tüm hakkı saklıdır.
GameHonor.com © 2007-2019
Steam Connect feature for vBulletin - Powered by Steam
vBulletin Skin By: PurevB.com