1. Sayfa - Toplam 4 Sayfa var 123 ... SonuncuSonuncu
35 sonuçtan 1-10 arası gösteriliyor
  1. #1
    Üye Burakula - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    13/09/2011
    Konum
    Kadıköy
    BattleTag
    burakula#2108
    İletiler
    2,364
    Blog Girişleri
    2

    6.89 değişim fikirleri

    yeni patche 1 hafta kala şu anki patch ile ilgili kafanıza takılan ve değiştirmek istediğiniz kısımlar için açtığım bir konu. Geçirmek üzere olduğumuz patch viable hero sayısı ve oyun kalitesi bakımından gerçekten başarılıydı. Ancak tabi ki her patch gibi bunun da göze batan sıkıntılı yanları vardı. Herkes gördüğü sıkıntıları kendi çözüm fikriyle bu başlık altında paylaşabilir.

    Ben başlıyorum.

    HEROLAR

    *shadow demon

    -ilizyonların aldığı hasar %150 den %250 olarak değiştirildi.

    shadow demonla slow siege bence bu patchin en saçma olayıydı ve neredeyse oyunların kalitesine gölge düşürecekti. Bunu bu kadar saçma yapan kısım ilizyonların dayanıklılığı. Bu dayanıklılık sayesinde morphling ultisiyle kendisinin tamamen imbalanced bir kopyasını dahi çıkarabiliyordu. Değişmesi gereken ilk şey bu.

    *mirana

    -aghanims specter özelliği kaldırıldı.

    Mirana aghs gelmiş geçmiş en kötü aghs değişimi bana göre. Heroyu easy modda oynamak. Artık solo kill almak için ok tutturmanıza falan gerek yok. Last hit falan atmanıza da gerek yok. Sadece bir dagger alın ve hiçbir çaba göstermeksizin mirana oynayın. Çok ama çok acilen oyundan kalkması gereken bir değişim.

    *timbersaw

    -rective armor stack başına hp regen her levelde 1 olacak şekilde yeniden düzenlendi.

    Timbersaw oyuna dahil edelim derken abartılıp imba yapılmış herolardan. Onu imba yapan kısmı da laning gücü. Armoruna dokunmadan hp regenine yapacağımız bu küçük dokunuş onu biraz olsun dengeleyecek ve yine oyunda tutacaktır.

    *Keeper of the Light

    -Mana leak 100 birim yürüme başına giden mana here levelde %5 ten %2 / %3 / %4 / %5 olacak şekilde değiştirildi.
    -Mana leak dolum süresi 16/14/12/10 dan 18/16/14/12 olarak değiştirildi

    chakra skilinin dolum süresi azaltmasıyla birleşince ilk levellerde saçmalık düzeyine gelen bir skilldi. Dengelemek gereken skillerin başında geliyordu.

    *Faceless Void

    - time lock skili yerine yeni bir skill "accumulated revenge"

    skilli bastığınızda 5 saniye boyunca attack yapamazsınız. bu 5 saniye boyunca damage block kazanırsınız(bütün typelara karşı) 5 saniye bittiğinde ilk vuruşunuz critic vurur ve 1.5 saniye sersemletir.

    lvl 1 : 60 damage block. 2.5x ciritic. 16 sn cooldown
    lvl2 : 80 damage block. 3x critic. 14 sn cooldown
    lvl3 : 100 damage block 3.5x critic. 12 sn cooldown
    lvl4 : 120 damage block 4x ciritic. 10 sn cooldown

    notlar:
    - buradaki damage block mekaniği biraz farklı olacak yalnız. Örneğin 120 damage block her damage i 120 bloklamayacak. 120 nin altındakileri yemeyeceksiniz. 120 nin üstünü full yiyeceksiniz.
    -vuruş damage tipi fizikseldir. magic immunity üzerinde çalışır.
    -damage block miktarı bütün resistanslardan ve armordan önce hesaplanır.
    -bastıktan sonra size critic ve stun verecek olan buff ın bitiş süresi yoktur. Ancak birden fazla istiflenemez.

    Bir süredir üzerinde düşündüğüm bir skill. Şu anki time lock voidin yeni haline oldukça ters. Utility ve tank özellikteki voide attack speed gerektiren bir skill tamamen gereksiz. Rework olarak böyle birşey düşündüm hem voidin zamanı manimpüle etme olayına da uygun geldi. Hem de initiation öncesi basılabilecek hem ofansif hem defansif özellikte bir skill.

    *slark

    -dark pact efekt gecikmesi 1.5 saniyeden 1 saniyeye düşürüldü.
    -dark pact damage vurma süresi 1 saniyeden 0.5 saniyeye düşürüldü.
    -dark pact dolum süresi 9/8/7/6 dan 10/9/8/7 olarak değiştirildi.

    burada amaç slarkın disable yiyebilme aralığını arttırmak. Böylece sadece dark pact tuşunu spamlamak yerine yerinde kullanmanız gerekecek.
    önceden dark pact bastıktan sonra 2.5 saniye özgür olunuyordu. Skilin 6 saniye cd siyle ve pounce ın dodge özelliğiyle birleşince hiçbir çaba gerekmeksizin disable edilemez oluyordunuz. Aradaki disable yiyebileceğiniz süreyi 2 saniye kadar uzattım.

    -shadow dance artık "sadece aktif özelliği kullanıldığında" movement speed bonusu verecek.

    baseden daha hızlı regeninin yanında mapda ultra hızlı dolaşması aptalcadan da öte bir özellikti. Ayrıca bu değişim slark ın canı fullken wardları farketmesini de zorlaştıracak ve takımına verdiği inanılmaz avantajı birazcık olsun dengeleyecektir.

    İTEMLER:

    *Octarine Core

    -artık ilizyonlarda çalışmayacak

    naga ve alchemiste gerekli ve yerinde bir nerf.

    *Dust of Appearance

    -herhangi bir şekilde dispell edilemez.
    -dolum süresi 30 saniyeden 20 saniyeye düşürüldü.

    tamamen çöp bir item olmaktan çıkması ve işe yaraması açısından olmazsa olmaz değişimler.

    *Yeni item: Mystic Eye

    -gerekenler: buckler+gem of truesight+cloak+recipe(500)

    -verdiği pasif özellikler

    %20 magic resistance, 2 agi, 2 str, 2 int, 5 armor

    -aktif:Adding an extra eye: size ve 500 mesafe yakınızdakilere 30 saniye süreyle 500 rangelik truesight buff ı ve 4 armor verir. Buff dispell edilebilir ve wardları göremez. cooldown=70 saniye

    notlar:
    -yandaş hero ilizyonlarına buff verebilirsiniz fakat bufflı kopyalar çoğaldığında yenilerinde buff bulunmaz.
    -herolar ve ilizyonları dışındaki yaratıklara buff verilemez.
    -rakipten gelecek herhangi bir weak dispellle dispell edilebilir.
    -öldüğünüzde düşmez.

    Oyunda eksik olan ve yıllardır eksikliği fazlasıyla hissedilen item. Consumable olmayan detection. Necronomicon 3 kasamadğınız oyunlar için perfect alternatif. Late game de coreların slotlarının dolması ve supportların gem taşıyıp düşürmek zorunda olması sıkıntısına çözüm.

    *shadow blade ve silver edge

    -shadow blade bundan böyle hero dışındaki yaratıklara vurulan damage i %15 düşürecek. (kule ve wardlar hariç)
    -silver edge de aynı özelliği barındıracak.

    verdiği statlar ve ucuzluğu itibariyle invis özelliğini tamamen yok saysanız bile bir yasha ya da mom a göre çok daha cost effective olan bir farm itemi shadow blade. Sonradan satın aldığınız silver edge de oyunun her safhasında her heroya karşı etkili. Ben de bu itemlerin her durumda win-win olan özelliğini biraz törpülemek ve shadow blade satın alan heroları gank atmaya zorlamak amacıyla böyle mantıklı bir fikir buldum. Böylece item carrylerin durum farketmeksizin işine yarayan bir item olmaktan çıkıp biraz daha statitional bir konuma gelecektir.

    şimdilik aklıma gelenler bunlar. Hoşunuza giden gitmeyen fikirlerim konusunda öneri ve yorumlara açığım



    FİBERLİYORUZ!

  2. #2

    Cevap: 6.89 değişim fikirleri

    Sen değişim yapma arap, bokunu çıkarıyorsun

  3. #3

    Cevap: 6.89 değişim fikirleri

    voidle ilgili kısmı okumayın bence. zeka düşürebilir. hayal gücünüzü kaybedebilirsiniz dikkat.

    gelecekler nerfler şunlar olacak:
    sd ilüzyonların aldığı hasar nerflenecek az olmasa da.
    mirana aghanim'i %60ı vurabilir. ya da miranadan 2. starfall ı kaldırabilirler aghanimli halinden. muhtemelen creepleri kesebilecek seviyeye kadar düşüreceklerdir.
    timber'da reactive armor'a bi nerf gelir. nasıl bilmiyorum.
    kotol'ün aghanimli spellerine bi cd nerfi gelebilir.
    drow'un silence nerflenebilir birazcık ama.
    et'nin stomp cd'si artacak.
    void'in illüzyonları chrono içinde çalışmayabilir. biraz da timelock nerflenir.
    beastmaster'ın pasifi creeplere daha az as vermeli. belki %60'ı yeterli. bu bm ye gelebilecek en iyi nerf.

    bunların dışında axe oracle ve alch da minimal nerfler alırlar yeterli olur.
    Din; ilimle birleşirse nefaset, cehaletle birleşirse rezalet, siyasetle birleşirse de felaket olur.

  4. #4

    Cevap: 6.89 değişim fikirleri

    huskar eski haline gelsin.

  5. #5
    Üye Burakula - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    13/09/2011
    Konum
    Kadıköy
    BattleTag
    burakula#2108
    İletiler
    2,364
    Blog Girişleri
    2

    Cevap: 6.89 değişim fikirleri

    atladığım ve olmazsa olmaz bir başka değişiklik.

    *Iron talon

    -recipe fiyatı 125 ten 225 olarak değiştirildi.

    Böylece 1 lvlde talon+tango başlangıcı yapılamayacak. Dotanın en büyük kanserlerinden olan lvl 1 jungler core lara gereken bir caydırıcı değişim. Offlane i boş bırakıp jungle girme işi için de en azından talonu bitirene kadar lane de durmak gerekecek.



    FİBERLİYORUZ!

  6. #6
    Üye Nana - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    31/01/2013
    Konum
    Eskişehir
    BattleTag
    Nana#2980
    İletiler
    1,310
    Blog Girişleri
    8

    Cevap: 6.89 değişim fikirleri

    Hocam dotayı silsek? niye bu kadar kastınız ki :d

  7. #7

    Cevap: 6.89 değişim fikirleri

    Dikkat ederseniz hep nerf. Çünkü her daim negatif her daim ağlak. Tam bir babyfrog
    Yav heeeeeee

  8. #8
    Üye FafraGa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    26/09/2011
    Konum
    Kavitenin tabani
    BattleTag
    FafraGa#2495
    İletiler
    2,462

    Cevap: 6.89 değişim fikirleri

    bıkmadınız mı daha?
    I was Lo-gan.

  9. #9
    Üye Burakula - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    13/09/2011
    Konum
    Kadıköy
    BattleTag
    burakula#2108
    İletiler
    2,364
    Blog Girişleri
    2

    Cevap: 6.89 değişim fikirleri

    6.88c geldi mirana aghs ve shadow demon a yetersiz de olsa nerf var . Elder titan da laningine nerf yemiş. Timber tahmin ettiğim gibi reactive armor nerfi yemiş. Onun dışında TI6 da picklenmemiş herolara ufak bufflar var.



    FİBERLİYORUZ!

  10. #10


Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu anda bu konuyu okuyan 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 ziyaretçi)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Tüm zamanlar GMT +2 olarak ayarlandı. Şu anda saat 18:39.
Sitemizde vBulletin® altyapısı kullanılmaktadır. Tüm hakkı saklıdır.
GameHonor.com © 2007-2019
Steam Connect feature for vBulletin - Powered by Steam
vBulletin Skin By: PurevB.com