1. Sayfa - Toplam 3 Sayfa var 123 SonuncuSonuncu
21 sonuçtan 1-10 arası gösteriliyor
  1. #1

    "Nevermore" 1v/5v

    Lütfen 5v'i CW üzerinden değerlendiriniz.

    Olaya stratejik ve taktiksel açıdan yaklaşarak sizce Nevermore için ideal BOT hangisidir? 1v - 5v seçimler farklı olabilir, lütfen belirtiniz.
    Tanrı yoktur, olsaydı o ben olurdum. Çünkü: Gerçek olduğuna inandığım tek şey benim.


    Friedrich Wilhelm Nietzsche .

  2. #2
    Yönetici Lexsarko - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    28/06/2009
    BattleTag
    Lexsarko#2517
    Makaleler
    15
    İletiler
    2,908
    CW'de en iyisi travel bence. Yarmak ve yarılmamak için zaten takımda en az 1 kişinin kasması gerekir.

    1v'de ise sup vs. olmadığından mümkün olan her stata ihtiyaç var. Orada da en anlamsız travel olur...

  3. #3
    Yönetici BorisPeace - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    21/06/2009
    Konum
    Istanbul
    Makaleler
    148
    İletiler
    3,539
    Blog Girişleri
    4
    ^ stat diyorsun da genelde Phase alıyorlar Raze kolaylığı için /:

  4. #4
    bence pt ama phase kasıp daha kolay lh ve daha kolay raze atılabilir
    EMPATYNİN SANDALYEYLE İMTİHANI
    22:16 Empaty: OLUM SANDALYEYİ KIRDIM YA
    22:16 Empaty: ÇOK GÜÇLÜYÜM
    22:16 Empaty: AMK
    22:16 Empaty: ARKAMA
    22:16 Empaty: YASLANDIM
    22:16 Empaty: YERE
    22:16 Empaty: DÜŞTÜM
    22:16 Empaty: AMK
    22:16 Empaty: GELİYOM
    22:16 Empaty: BEN 1SN
    [ALLIES] Empaty: BEYLER
    [ALLIES] Empaty: BU KADAR GÜÇLÜ
    [ALLIES] Empaty: OLDUGUMU
    [ALLIES] Empaty: BENDE BİLMİYORDUM

    ptRx: yatarak dota oynayamıyom
    DrdLrD^: dotayı
    DrdLrD^: normalde oynayamıyon
    DrdLrD^: yatarak dota oynayamıyom diyosun

  5. #5
    Yönetici Lexsarko - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    28/06/2009
    BattleTag
    Lexsarko#2517
    Makaleler
    15
    İletiler
    2,908
    Alıntı Alıntı: BorisPeace Mesajı göster
    ^ stat diyorsun da genelde Phase alıyorlar Raze kolaylığı için /:
    Orada getiri açısından konuşmuştum. Damage'i de stat gibi düsündüm :/

  6. #6
    Üye Volta - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    07/05/2011
    Konum
    Nerdeen nereye..
    İletiler
    575
    Blog Girişleri
    3
    Sfye kesinlikle pt öneriyorum,atack speed ve str pt kesinlikle sfye ideal.Lhyi proysan 10 dmglede yaparsın sana kalmış...Lh için phase kasılmaz
    3 nokta

  7. #7
    Bildiklerimi, bildiğimi düşündüklerimi paylaşayım istedim.

    1v İçin:

    Eğer ki rakibimiz 'atarlı' dediğimiz çerçevede oynuyorsa hata yapmasını bekleyip kesin kill getirebilecek pozisyonlara kolay girmek veya o pozisyonlar için biraz çaba göstermek amaçlı olarak 'PB' diyebilirim.
    Eğer ki 'raze' atarak farming yapıyor, harraslıyorsa 'PT' tercihimiz olmalıdır. Rakibimizi öldürebildiysek onun tekrar lane e geleceği süre zarfında PT 'mizi agi yapıp daha rahat cs kasabiliriz veya mana sorunumuz varsa o an int' e çevirebilirz. Lane e geldiğinde eğer ki combat oluyorsa str ideal seçim olacaktır. PT'nin attack speed'i ve 'STR PT' nin vermiş olduğu str de combatta işimize yarayacaktır. 1-2 ufak hareketle razelerden kolaylıkla kaçabiliriz, bu da rakibi öldürmek için avantaj sağlar.

    5v İçin:

    Oyunun ilk Max. 10 dakikası sadece 'BoS' ile dolaşmanızı öneririm. Eğer takımda push sorunu yaşıyorsanz ve istediğiniz gibi kasamadıysanız 'BoT' ideal seçim olacaktır.
    Eğer ki rakip üzerinde üstünlüğü combatlarla sağlamak amacındaysanız 'PT' 'nin daha yararlı olacağı düşüncesindeyim kolaylıkla değiştirilebilen stat bonusları gerçekten çok işe yarıyor. Attack Speed de cabası.
    Konu Arliath tarafından (18/06/2011 Saat 03:43 ) değiştirilmiştir.
    Tanrı yoktur, olsaydı o ben olurdum. Çünkü: Gerçek olduğuna inandığım tek şey benim.


    Friedrich Wilhelm Nietzsche .

  8. #8
    Karsı takıma göre kasarım her zaman,slow ağırlıklıyla Phase mantıklı.Eğer oyunun late gitmemesi gerekiyorsa elbet Travel mantıklı.
    Önce kafasına sıkın, deyin ki bu bir uyarıdır.. Bir daha yaparsa ayagına sıkarsınız.

  9. #9
    1v'de Phase her türlü Pt'den iyidir erken biten bir phase karsıdaki hero ne olursa olsun hem damage vurmak hem kaçmak hem raze atmak için iyidir basilus + phase tek atar Berk'e sorabilirsiniz =)
    Www.CapoeiraTurkiye.Com

  10. #10
    1v1 için yorum yapamıycam ama 5v5'de iyi para kasarsa Travel yoksa PT diyorum. Arcane'yi zaten geç de Phase yerine PT'nin verdiği HP ve attack speed daha çok işe yarıyor.


Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu anda bu konuyu okuyan 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 ziyaretçi)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Tüm zamanlar GMT +3 olarak ayarlandı. Şu anda saat 21:58.
Sitemizde vBulletin® altyapısı kullanılmaktadır. Tüm hakkı saklıdır.
GameHonor.com © 2007-2019
Steam Connect feature for vBulletin - Powered by Steam
vBulletin Skin By: PurevB.com