Results 1 to 3 of 3
  1. #1
    Üye WeRdeR WeReMeM's Avatar
    Join Date
    06/05/2011
    Location
    İstanbul/Kartal
    BattleTag
    MuslumBird#2539
    Articles
    1
    Posts
    3,079
    Blog Entries
    3

    Cataclysm ve Mage

    Yeni Mage Büyüleri;

    Flame Orb (level 81): Prince Taldaram'ın Ahn'kahet ve Icecrown citadeldeki özelliğinden esinlenerek, bu büyü mage'e belli bir hiza üzerinde ilerleyen alevli , üzerinden geçtiği hedeflere fire damage verecek, bir küre fırlatacak. Fırlatıldı mı, mage küre bir yerden bir yere giderken istediği gibi diğer büyülerini cast edebilecek. Tüm specler için yararlı bir büyü olması dışında, Fire mageler bu büyüyü geliştirecek talente sahip olacaklar, öyle ki Fire orb hedef bölgesine ulaştığında patlayacak.

    Time Warp (level 83): Parti veya raide, Bloodlust ya da Heroism gibi pasif bir haste etkisi verir. Ayrıca magein kendi yürüyüş hızını geçici olarak arttırır.Time Warp etkisi Heroism ve Bloodlustan ayrı olarak çalışır, yani Exhaustion debuffı varken hem heroism/bloodlust hem de time warptan faydalanamazsınız, lakin yürüyüş hızınızı Exhaustion varken bile arttırır.

    Wall of Fog (level 85): Magein önünde bir ucundan diğer ucuna 30 yard olan buzdan bir hiza yaratır. Bu hizayı geçen düşmanlar kıstırılır ve hasar alır. Mana tutarı Wall of Fogu bireylere karşı değil, gruplara karşı daha etkili oacak şekilde dizayn edilecektir. Bu büyü, magelere savaş alanını kontrol edebilecek bir şey vermek amacındadır, ya gelen düşmanlara hasar vermek için (ki Blizzard büyüsü Wall of Fogun tam üstüne yapılabilir) ya da Battlegroundda bir bayrağı korumak için. 10 saniye boyunca etkili kalır, 30 saniye cooldownı vardır.

    Yetenek ve Bunların İşleyiş Şeklindeki Değişiklikler

    * Arcane Missile proc-based bir büyü olacak yeşilde yeniden tasarlanıyor. Ne zaman mage herhangi bir büyüyle hasar verse, Arcane Missile'in kullanılabilir hale gelme şansı vardır, tıpkı warriorların Overpower skillinin çalışma prensibi gibi. Bu büyünün hasarı ve mana tutarı ne zaman proclasa onu kullanmayı cazip hale getirecek şekilde tekrar hazırlanacaktır. Bu değişiklik mage'in oyun tarzını daha dinamik hale getirmelidir, özellikle de düşük levellarda.

    * Zahir bir amacı olmayan büyüler kaldırıldı. Amplify Magic, Dampen Magic, Fire Ward, ve Frost Ward.

    * Yiyecek ve su yapma yeteneği yüksek levellara ulaşana kadar öğrenilemeyecektir (herhalde 40 civarına kadar), tabi magein düşük lvllarda manasız kalmamasını da garanti altına alacak değişiklikler yapıldı. Mage yiyecek ve su yapmayı öğrendiğinde, yapılan şey hem canı hem de manayı dolduracaktır.

    Yeni Talentler ve Talent Değişiklikleri

    * Arcane Focus artık hedefi ıskalayan HER büyü için, fırlatılmakta başarısız olunan Arcane Missile de dahil, mana iadesi yapacaktır. Arcane magelerin birkaç talentinin, karakterinin ne kadar manası olduğunda rol oynamasını ve karakterin manasını idare etmesini sağlayacak başka araçlar da vermek istiyoruz.

    * Playing with Fire talenti, şimdiki özelliğinin yerine, Blast Wave'in cooldownını melee saldırıya maruz kaldığında düşürecektir.

    * Pyromaniac, 3 ya da daha fazla hedef damage-over-time (DoT) fire büyüsüne maruz kaldığında Haste sağlayacaktır.

    * Burnout talenti magelere manaları bittiğinde canlarıyla (health) büyü castlemelerini sağlayacak.

    * Scorch mage'in fire büyülerine bonus hasar sağlayacaktır. Hedefimiz Scorch büyüsünü mage'in rotasyonuna dahil etmek, ve gruptaki başka biri spell critical strike debuffını sağlasa bile kullanılacak/işe yarar bir büyü haline getirmek. Scorch mage'e, talentlerle de etkisi arttırılabilecek, daha belirgin yararlar sağlayacaktır.

    Mastery Passive Talent Tree Bonuses

    Arcane

    * Spell damage
    * Spell Haste
    * Mana Adept


    Mana Adept: Arcane, mage'in ne kadar manası olduğuna bağlı olarak hasar verecek. Örneğin; 100% manası olan bir Arcane mage, 50% manası olan bir Arcane mage'den çok daha fazla hasar verecektir. Eğer manalarını düşük seviyede tutmaya başlarlarsa, hasarlarını arttırmak için manalarını dolduracak bir yetenek ya da benzeri bir şey kullanmak isteyeceklerdir.

    Fire

    * Spell damage
    * Spell Crit
    * Ignite

    **Mage durduğu yerde değil koşarak Scorch atıyor, evet evet speli durduğu yerde doldurmuyor, koşarak yapabiliyor ve sonra Flame Orb atıyor.Harika değilmi

    Ignite: Tüm doğrudan hasar veren fire büyüleri bir damage-over-time (DoT) etkisi bırakacaktır. Aynı Fireball'un çalışma prensibi gibidir [4], lakin bu DoT çok daha güçlü imiş.

    Frost

    * Spell damage
    * Spell Crit damage
    * Deathfrost

    Deathfrost: Frostbolt atmak mage'in üstünde tüm frost, fire ve arcane büyülerinin hasarlarını arttıracak bir etki bırakacak. Yalnızca ve yalnızca Frostbolt bu etkiden nasiplenmeyecek.

    [1] Yani herhangi bir büyü bu büyünün kullanılabilirliğini aktive edecek.
    [2] Zaman içerisinde hasar veren.
    [3] Bunu nasıl tam çeviricem bilmiyorum, blizzardın koyduğu isim bu, kabaca belli bir talentte ne kadar ustalaştığınıza bağlı olarak kazanılan pasif bonuslar.
    [4] Fireball'ın bıraktığı ufak dot.

    Ara patch'te gelen Nerf;

    Arcane

    Arcane Specialization artık hasarı %15 arttırıyor(eskiden %25)


    Fire

    Fire Specialization artık hasarı %10 arttırıyor(eskiden %25)


    Frost

    Frost Specialization Artık hasarı %15 arttırıyor(eskiden %25)

    Glyphler :


    *Prime Glyphler;


    Arcane Barrage: Arcane Barrage büyüsünün hasarını %4 arttırır.
    Arcane Blast: Arcane Blast'ın buffından gelen hasar artımını %3 daha arttırır.
    Arcane Missiles: Arcane Missiles büyüsünün crit şansını %5 arttırır.
    Cone of Cold: Cone of Cold büyüsünün hasarını %25 arttırır.
    Deep Freeze: Frostbolt büyüsü Deep Freeze etkisi altında bulunan hedefe 20% daha fazla hasar verir.
    Fireball: Fireball büyüsünün crit şansını %5 arttırır.
    Frostbolt: Frostbolt büyüsünün crit şansını %5 arttırır.
    Frostfire Bolt: Frostfire Bolt büyüsünün hasarını %15 arttırır, ve 3 defa stacklanacak şekilde Frostfire Bolt'un hasarını %3ünü debuff olarak bırakır. Lakin artık hedefi yavaşlatmayacaktır.
    Ice Lance: Ice Lance büyüsünün hasarını %5 arttırır.
    Living Bomb: Living Bomb büyüsünün hasarını %3 arttırır.
    Mage Armor: Mage Armor %20 daha fazla mana yenilenmesi sağlar.
    Molten Armor: Molten Armor %2 daha fazla crit şansı verir.
    Pyroblast: Pyroblast büyüsünün crit şansını %5 arttırır.

    Major Glyphs;

    Arcane Power: Arcane Power büyüsü aktifken Blink, Mana Shield ve Mirror Image büyülerinin global cooldownı sıfırlanır.
    Blast Wave: Blast Wave'in yavaşlatması hedef üzerinde 1 saniye daha fazla kalır.
    Blink: Blink ile gittiğiniz mesafe 5 yard artar.
    Dragon's Breath: Dragon's Breath'ın cooldownını 3 saniye azaltır.
    Evocation: Evocation büyü süresince canınızın %60ını da doldurur.
    Frost Nova: Frost Nova etkisi altındaki hedef, Frost Nova otomatik olarak kırılana kadar %20 daha fazla hasar alır.
    Ice Barrier: Ice Barrier büyüsü %30 daha fazla hasar emer.
    Ice Block: Ice Blocku kullandığınızda Frost Nova'nın cooldownunu resetler.
    Icy Veins: Icy Veins büyüsü aynı zamanda üzerinizdeki tüm cast ve yürüme hızı yavaşlatan etkileri kaldırır.
    Invisibility: Invis iken yürüme hızınız %40 artar.
    Mana Shield: Mana Shield'ın cooldownını 2 saniye azaltır.
    Polymorph: Polymorph büyüsü hedef üzerindeki tüm damage over time etkilerini kaldırır.
    Slow: Slow büyüsünün menzilini 5 yard arttırır.

    Minor Glyphs;

    Arcane Brilliance: Arcane Brilliance büyüsünün mana tutarını %50 azaltır..
    Armors: Armor büyülerinizin devam süresini 30 dakika arttırır.
    Conjuring: Conjuring büyülerinizin mana tutarını %50 azaltır.
    Mirror Image: Mirror Imageleriniz Frostbolt yerine asıl talentinize bağlı olarak Arcane Blast ya da Fireball cast eder.
    Slow Fall: Slow Fall büyüsü reagent istemez.
    Monkey: Polymorph: Sheep büyüsü hedefi koyun yerine maymuna çevirir.
    Penguin: Polymorph: Sheep büyüsü hedefi koyun yerine penguene çevirir.


    4.0.1 Mage Hit

    ***Artık talentten hit gelmiyor arcane ve frostta. Fire da zaten yoktu.

    Alliance da draenei'den %1 gelirken sp'ler ise %3 hit veriyordu. Fakat alliance için draenei artık yanlızca kendine verirken sp'nin hit vermesi kaldırıldı.
    Yani Hit cap draenei ler için %16, diğer ırklar için %17 oldu.

    Talent Paylaşımı

    Fire pve: Fire TALENT

    Arcane pve: Arcane TALENT

    Frost pve: Frost TALENT

    Fire pvp: Fire TALENT

    Arcane pvp: Arcane TALENT

    Frost pvp: Frost TALENT

    *Talentler normal dizilmiştir siz kendinize göre dizebilirsiniz.En uygunu bu şekildedir.

    ***Shattrath ve Dalaran'dan Portal'lar Kaldırıldı...

    Glyp'lar böyle arkadaşlar Şekil üzerinde karaladım birazcık;



    Buda Talent ve Değişen Bir kaç skill ve özellikler;



    Pek önemli değil artık ama genede paylaşmak istedim.Buda kendi rehberimdir.Artık 4.2. Patch'i geliyor ordaki değişiklikleride toparlayıp paylaşmak istiyorum.Zaman buldukça yapıcağım birşeyler.
    Mezar taşıma; "Resurrect Please" yazsınlar

    Wrath Of The WeRdeR_WeReMeM [WotWW]

    BEŞ NOKTA BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ

  2. #2
    mage en kötü günlerini yaşıyor bu patchde onu kurtaracak bir buff gelmedi bence pve ye dönüşü için mage e buff gelicek bi sonraki patch

  3. #3
    Üye WeRdeR WeReMeM's Avatar
    Join Date
    06/05/2011
    Location
    İstanbul/Kartal
    BattleTag
    MuslumBird#2539
    Articles
    1
    Posts
    3,079
    Blog Entries
    3
    Quote Originally Posted by LazraiL View Post
    mage en kötü günlerini yaşıyor bu patchde onu kurtaracak bir buff gelmedi bence pve ye dönüşü için mage e buff gelicek bi sonraki patch

    Pvp'de çok iyide abicim pve berbat ya millet dps'te uçuyor şu an ben yapamıyorum 15K dps çıkardım max. kötü ya benim ayardaki diğer kişiler uçuyor dps'te o 15K dps'te yırtınarak yapıyorum sadece boslarda yani bütün trinketler buflarımı açıp sonra 12-13'e düşüyorum.Hee yapan var yok deil fazlasını ama oda arcane mage ile fire mage ölmüşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşş dps'te
    Mezar taşıma; "Resurrect Please" yazsınlar

    Wrath Of The WeRdeR_WeReMeM [WotWW]

    BEŞ NOKTA BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
All times are GMT +3. The time now is 04:58.
Powered by vBulletin®. All rights reserved.
GameHonor.com © 2007-2019
Steam Connect feature for vBulletin - Powered by Steam
vBulletin Skin By: PurevB.com