1. Sayfa - Toplam 5 Sayfa var 123 ... SonuncuSonuncu
47 sonuçtan 1-10 arası gösteriliyor
  1. #1

    Svene Fury baratha sy ?

    Arkadaslar uzun düredir tartsııyorum ama bi türlü orta yolu bulamadım
    Svene bana göre fury kasmak yerine mkb kasmlıyız fury özelligi zaten var ve :sbre:barathada sy yerine taraq çünkü mom kasıyoruz ve zaten mom basınca ms 420 oluyo str deesen taraq çıkınca str+ damage cozuyo herkes görü belirtirse sevinirim ?

  2. #2
    Sven'e Fury'yi bende gereksiz buluyorum.
    Barat'a SY alternatif olabilir ama AOM+MOM+BKB üçlüsü bence daha iyi.

  3. #3
    Benim barath item builidm pt taraq vg fury mom digeride sana klamıs ama 2. taraq iyi olur
    svende ise yine mom pt vg taraq mkb digeride alternatif ama o heroya bide divine aksıp ulti + mom + stun koyup çok kolay triple ultra rampage bile yaaprsınız

  4. #4
    4ever onlar nasıl bi item builddir ya..Baratha fury nedir..

  5. #5
    Nie fury çıkmicanda ne çıkıcan ?

  6. #6
    Alıntı Alıntı: 4ever Mesajı göster
    Nie fury çıkmicanda ne çıkıcan ?
    asfaslkdjasd

  7. #7
    ben snein barathın rehberine yaptııgın yorumu okuyorum simdi demisin vlad mom die vlad kasınca mom kasılmaz bu 1
    2. travel gereksiz
    3. fury nie çıkılmıyo haal anlamıs degilim . cevabını bekliyorum

  8. #8
    Neden kasılmazmış vlad kasınca mom?

    Travel push ve farm için gereklidir.Sen pt ile kuleleri kurtarırsın ama.
    Baratın attack yüksek ve bash özelliği olduğu için rahat farm yapar.Cleavinge gerek yoktur.Hp regeni gerekli hplerle karşılarsın.Mana regen için kasarım diyorsan eul,hex vb itemler kas takıma yararın olsun.

    Ayrıca mom vladı benmi yazmışım.Dalgınlığıma gelmiş heralde

  9. #9
    Bu Arkadaşla Msnde Tartışıyorduk Sonra kavgaya dönüştü topic açıcam dedi Açtı Ve Sonuç Arkadaş ;
    Svene Fury kasılmaz diye birşey yok İsteyen Kasar İstemeyen Kasmaz
    Baratha Sy Mantıklı Diyorum Taraq çık daha iyi diyor

    Şu olaya da değineyim Mom Vlad Nie Kasacaksın Ki ?? Mom %17 Vlad da onun %17 si ne anladım ben bu işten Vladın yerine vg Kas Daha mantıklı Niye 2 lifesteal kasayım axeye 2 vg gibi oldu.

  10. #10
    Ya kasmak tabiki gereksiz ama 4ever kasılmaz demiş.Yani istersen kasabilirsin.
    Baratha furyde gereksiz ama kasabilirsin.
    O mesajdada dalgınlığıma geldiği için 2sini beraber yazmışım.


Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu anda bu konuyu okuyan 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 ziyaretçi)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Tüm zamanlar GMT +3 olarak ayarlandı. Şu anda saat 19:16.
Sitemizde vBulletin® altyapısı kullanılmaktadır. Tüm hakkı saklıdır.
GameHonor.com © 2007-2019
Steam Connect feature for vBulletin - Powered by Steam
vBulletin Skin By: PurevB.com