23. Sayfa - Toplam 23 Sayfa var BirinciBirinci ... 13212223
224 sonuçtan 221-224 arası gösteriliyor
  1. #221

    Cevap: Mekanikle İlgili Sorular

    Dota 2 mekaniklerini fazla bilmiyorum ama " Dota2 için: En yüksek katsayılı hangisi ise onun dediği devreye giriyor. " doğru diye biliyorum.

    Kritik şansının stacklenme konusunu tam olarak bilmiyorum çünkü Warcraft III'de şansa bağlı olayların çoğu pseudo random yani yalancı rastgele idi ve her rastgele efekti(bash,evasion,kritik vb) tutmadığında bir sonrakinin tutma ihtimali yükseliyordu ve de arka arkaya iki tanesinin tutma ihtimalini düşürüyordu. Dota 2'de ise pseudo random yoktu değer gerçek rastgele efektti ama bazı şeylerde değiştirildi pseudo random yapıldı falan son durum ne bilmiyorum.

    Mesela %20 critical şansımız varsa ilk atağın kritik vurma olasılığı %5.57, ikincinin 11.14, üçüncü %16.71 iken 18. atakta kaçırma olasılığı kalmıyor (%100.26).

    Kritik tutması konusunda İngilizcesi iyi olanların şuraya bakmasını şiddetle tavsiye ederim. http://www.playdota.com/forums/showthread.php?t=7993
    Konu LauraBodewig tarafından (07/02/2013 Saat 17:38 ) değiştirilmiştir.

  2. #222

    Cevap: Mekanikle İlgili Sorular

    Boris'e...

    Pause'lu bir heroya, 2 tane stun atarsak ne olur?

    Chrono içindeki bir heroya...

    Bu bir bugmış ama, doğru düzgün çalışan bir bug da değil :/

    Az önce denedim. (RP ve Time Lock stun kaynaklarımız, Rosh da saldırdığımız ünite) Chronoya aldım roshu, önce RP attım magnus ile, daha sonra void bash tutturana kadar saldırdım. Chrono'dan sonra 3.75 saniye daha RP'li kaldı rosh.

    Daha sonra tekrar chrono açtım tekrar. Bu sefer ilk void'le bash tutana kadar saldırdım. Bash tuttuktan sonra RP attım. 1 saniye stun'lı kaldı roshtan sonra.

    Buraya kadar her şey normal. Bug için normal. Normal bir durumda uzun olan stun daima diğerini geçersiz kılar. Mesela 1.saniyede 4 saniye süren bir stun kullandınız. 2. saniyede de 1 saniye süren bir stun kullandınız. 5. saniyeye kadar stunlı kalır ünite.

    Fakat bu nasıl bir bugsa artık Bug'un da bugu var galiba.

    Bash kaynaklarımız (Time Lock Monkey King bar, Rosh yine saldırılan ünite)

    Void ile Chrono açtım. Magnus'ta MKB var. Mini-Bash tutana kadar saldırttım. Tuttuktan sonra geri çektim, Void ile saldırdım. Time Lock tutana kadar saldırdım. Chrono bitti. 0,01 saniye stunlı kaldı rosh. Buraya kadar ilk tutan bash'in süresi diğerini etksiz kılıyor. Ancaaaaak;

    Void ile Chrono açtım. Magnus'ta MKB var. Void'le timelock tutana kadar saldırttım. Tuttuktan sonra geri çektim. Magnus'u saldırttım. Mini bash tuttu. VEEEE... Mini Bash Time Lock Buffını sildi. Buraya kadar ilk tutan stun daima çalışıyor. Fakat mini bash'te istisna var galiba.

    BORİS HELP MEE!

    (WC3 DotA'sında denenmiştir. DotA2'de pause olmasına rağmen henüz tüm efektleri yok.)

  3. #223
    Yönetici BorisPeace - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    20/06/2009
    Konum
    Istanbul
    Makaleler
    148
    İletiler
    3,539
    Blog Girişleri
    4

    Cevap: Mekanikle İlgili Sorular

    Önce birkaç şeyi aradan çıkaralım Birincisi yeni her soru için yeni bir konu açmak daha iyi, sitemizden ya da google'dan arama yapanlar çok daha kolay ulaşabilirler cevaba. İkincisi WC3 DotA'sı yazmana gerek yok, DotA ve Dota 2 zaten yeterli. Üçüncüsü Dota 2'de pause mekaniği yok, o konuda bilgin yanlış. Eklenmeli mi eklenmemeli mi soruları var ortada. Mesela bir kahraman BKB bastı, onu Chrono içine aldınız, BKB süresi uzamalı ama Dota 2'de öyle olmuyor. Ama bu konuya girmeyelim şimdi çok uzar (:

    Alıntı Alıntı: arpharazon Mesajı göster
    Buraya kadar her şey normal. Bug için normal. Normal bir durumda uzun olan stun daima diğerini geçersiz kılar. Mesela 1.saniyede 4 saniye süren bir stun kullandınız. 2. saniyede de 1 saniye süren bir stun kullandınız. 5. saniyeye kadar stunlı kalır ünite.
    Toplamda 4 saniye sersemletilmiş olur ünite.

    Wc3 pause mekaniğinin bilinen bir bug'ı bu. Normalde daha uzun süreli sersemletme geçerli olurken, bir ünite pauselanmışsa, pause kalktığında son sersemletme süresi geçerli olur. Minibash ve normal Bash arasında hiçbir fark yok, minibash dedikleri şey 1 saniyenin altında sersemletme süresi olan Bash. Sanırım sorunun Bash ve Stun arasındaki farkı kaçırman. İkisi tamamen farklı büyüler. Bir üniteye iki farklı stun atarsan uzun olanın süresi kalır, bir üniteye iki kez Bash tutarsa son tutan Bash'in süresi kalır.

    Bunların dışında daha ayrıntılı bir cevap istiyorsan yeni bir konu ve ekli replay rica ederim :3

  4. #224

    Cevap: Mekanikle İlgili Sorular

    Alıntı Alıntı: BorisPeace Mesajı göster
    Önce birkaç şeyi aradan çıkaralım Birincisi yeni her soru için yeni bir konu açmak daha iyi, sitemizden ya da google'dan arama yapanlar çok daha kolay ulaşabilirler cevaba. İkincisi WC3 DotA'sı yazmana gerek yok, DotA ve Dota 2 zaten yeterli. Üçüncüsü Dota 2'de pause mekaniği yok, o konuda bilgin yanlış. Eklenmeli mi eklenmemeli mi soruları var ortada. Mesela bir kahraman BKB bastı, onu Chrono içine aldınız, BKB süresi uzamalı ama Dota 2'de öyle olmuyor. Ama bu konuya girmeyelim şimdi çok uzar (:



    Toplamda 4 saniye sersemletilmiş olur ünite.

    Wc3 pause mekaniğinin bilinen bir bug'ı bu. Normalde daha uzun süreli sersemletme geçerli olurken, bir ünite pauselanmışsa, pause kalktığında son sersemletme süresi geçerli olur. Minibash ve normal Bash arasında hiçbir fark yok, minibash dedikleri şey 1 saniyenin altında sersemletme süresi olan Bash. Sanırım sorunun Bash ve Stun arasındaki farkı kaçırman. İkisi tamamen farklı büyüler. Bir üniteye iki farklı stun atarsan uzun olanın süresi kalır, bir üniteye iki kez Bash tutarsa son tutan Bash'in süresi kalır.

    Bunların dışında daha ayrıntılı bir cevap istiyorsan yeni bir konu ve ekli replay rica ederim :3
    1) DotA 2'de pause mekaniği var. Ama bazı efektleri yok Bundan eminim. Çünkü http://dota2.gamepedia.com/Pause Orda yazan şeyler doğru, test edebilirsin

    2) 2 Bash'in proclanma konusu hakkında;

    Bunu PD.com'dan araştırmıştım. PD'nin mekanik proları şöyle demiş ki;

    Alıntı Alıntı: Phantom_IV
    applying a new bash to an already bashed hero CANNOT SHORTEN the bash duration. If a hero is bashed at t=0 for 1 second and then minibashed at t=.5 for .01 seconds, the hero will remain stunned until t=1
    Alıntı Alıntı: EebstertheGreat
    If the target were not paused, the shorter Bash would not reduce the duration of the longer bash that was already placed.
    Bir de Burda Roar daha uzun ama Timelock geçerli oluyor.

    Uyku da bastırdı, kafam karıştı .s http://www.youtube.com/watch?v=r5eOPM1uEbQ


Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu anda bu konuyu okuyan 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 ziyaretçi)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Tüm zamanlar GMT +2 olarak ayarlandı. Şu anda saat 12:44.
Sitemizde vBulletin® altyapısı kullanılmaktadır. Tüm hakkı saklıdır.
GameHonor.com © 2007-2019
Steam Connect feature for vBulletin - Powered by Steam
vBulletin Skin By: PurevB.com